Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ» (ID:56217)

| Размер: 409 кб. | Объем: 100 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8
1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8
1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13
1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30
РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51
2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51
2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 96
ДОДАТКИ 102
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература ЛІТЕРАТУРА

1. Абчун В. Директорский хлеб. Занимательно об управлении. - М.,1991
2. Аванесов В. С. Тесты в социологическом исследовании. - М.: Наука, 1982. - 422 с.
3. Албастова М.В. Технологии эффективного менеджмента: Учеб.- практ. пособие. - М.: "Издательство ПРИОР", 1998. - 288 с.
4. Алешина И.В. Поведение потребителей: Учебн. пособие для вузов. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999.- 384 с.: ил.
5. Андрушків Б. М. Основи теоріі та практики управління.-Л.1993.- 201 с.
6. Аникеева Н. П. Психологический климат в коллективе. - М.: Просвещение, 1989. - 223 с.
7. Асмолов А. Г. Психология личности. - М.: Изд-во МГУ, 1990. - 356 с.
8. Астрова Т.Е. й др. Интерьер учебных заведений. - М., 1972.
9. Базилевич В.Д., Баластрик Л.О. Державні фінанси. Навчальний посібник / За заг. ред. Базидевича В.Д. - К.: Атака, 2002. - 368 с.
10. Берд П. Продай себя. Эффективная тактика улучшения имиджа. - М.: Амалфея, 1996.
11. Блажнов Е.А. Паблик рилейшнз. - М., 1994.
12. Блек С. Введение в паблик рилейшнз. - Ростов н/Д: Феникс, 1998. - 320с.
13. Бойделл Т. Как улучшить управление организацией. - М., 1995.
14. Браун Л. Имидж - путь к успеху. - Спб: Питер-Пресс,1996. - 288 с.
15. Бутенко И. А. Анкетный опрос как общение социолога с корреспондентами. - М.: Высш. шк., 1989. - 175 с.
16. Васильев Ю.С., Глухов В.В., Федоров М.П. Экономика и организация управления вузом. Учебник. 2-е изд., испр. и доп. / Под ред. В.В.Глухова. - СПб.: Изд-во "Лань", 2001.
17. Васина Н., Вегерчук И.. Лаптев Л. Творческий потенциал руководителей системы образования // Приклад, психология и психоанализ. - 1997. - № 2. - С. 11-18. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и ПР. С.-Пб., Триз-шанс, 1995.
18. Воронин А.А. Экономика высшего образования в новых условиях хозяйствования. - М.: Научно-исследовательский институт высшего образования, 1999.
19. Горелов И.Н. Невербальные компоненты коммуникации.- М., 1980.
20. Грішнова О.А. Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки.- К.: Знання, 2001. -254 с.
21. Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение. - СПб: Питер, 2000. - 224с.С.49.
22. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз.- М., 1996
23. Еропкин А., Сидорова Н. Имидж руководителя: как управлять людьми. - М.: Олма-пресс, 1997. - 62 с.
24. Ерошин В.И. Школьная экономика. / Библиотека директора школы. - М.: МИРС, 1995.
25. Журавлев Д.В. Имидж как специфическое единство типичных признаков, управляющих индивидуальным, групповым и массовым сознанием//PR в образовании.-2004.-№2.
26. Журавлев Д.В. Научные основы формирования имиджа дошкольного образовательного учреждения // PR в образовании. - 2005. - № 2. - С. 68-74.
27. Затурянская В. Некоторые вопросы реализации экономической реформы в системе высшего образования.// Экономика Украины, №6, 1992.
28. Зеер Э.Ф. Психология профессий. - Екатеринбург, 1997.
29. Ибрагимов Г.И. Критерии оценки качества подготовки специалистов среднего звена // Специалитс 2003. - № 1. - С. 32-35.
30. Имидж лідера /Отв. ред. Е.В. Єгорова-Гантман. - М.: Об-во "Знание" России, 1994.-265с.
31. І.М. Мельникова. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України. // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 32.- С. 3-13.
32. Імідж сучасної школи /За ред. І.Г. Єрмакова. - К., 1997. - 539 с.
33. Кабаченко Т.С. Психология управлення. В 2-х ч. - М., 1997.
34. Камінець кий Я. Актуальні проблеми підготовки робітничих кадрів в умовах становлення ринкових відносин // Педагогіка і психологія професійної освіти. -2000.- № 2.- С. 4-8.
35. Карамушка Л.М. Створення іміджу навчального закладу як важливий напрямок менеджменту освіти //Управління сучасними навчально-виховними закладами в системі освіти: Матеріали міжрег. наук.-практ. конф. - Запоріжжя, 1996. - С. 11-15.
36. Картер Г. Эффективная реклама. М.. Прогресс, 1991.
37. Ким Сэнг Х. 1001 способ мотивации/Пер.с англ.И.Воробьевой. - М.: РОСМЭН-ПРЕСС, 2004. - 190с.С.68.
38. Клочков В.В. Экономика образования: иллюзии и факты. - М.: Мысль, 1995.
39. Концепція професійної освіти України.- К., 1991. - С.3.
40. Концепція розвитку економічної освіти в Україні, 4 грудня 2003 р. - № 12/7 -4.
41. Краткий словарь современных понятий и терминов.-3-е изд., дораб. И доп./Н.Т.Бунимович, Г.Г.Жаркова, Т.М.Корнилова и др. Сост., общ.ред. В.А.Макаренко.-М.:Республика,200.-670с.,С.192.
42. Крижко В.В., Павлютенков Є.М. Менеджмент в освіті. - К.: ІЗМН "Твін-сервіс", 1998. - 192 с.
43. Криксунова Й. Создай свой имидж. - СПб., 1997. - 168 с.
44. Марченко Г.И., Носков И.А. Имидж в политике. - М.: Владос, 1997. -210с.
45. Масенко В.Ф. Технология создания имиджа //Практична психологія та соціальна робота. - 1997. - жовтень. - С.35-37.
46. Менеджмент, маркетинг и экономика образования: Учебное пособие / Под ред. А.П. Егоршина. - Н. Новгород: НИМБ, 2001. - 624 с.
47. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. - М.: Дело, 1992.
48. Н.М. Власова. Рекламный конструктор.- Новосибирск: НИЦ ОИГГМ, Издательство СО РАН, 1998.- 256 с.- С. 25-26.
49. Н.М. Дюканова, О.В. Дюканова. Навчання підприємництву, як інновація сучасної освіти // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 37.- С. 111-116.
50. Національна Доктрина розвитку освіти в Україні. - К.: Райдугаю 2001. - 54 с.
51. Невзлин Л.Б. "Паблик рилейшнз": Кому это нужно? - М., 1993.
52. О.О. Романовський. Роль бізнес- освіти в розвитку підприємництва і виробництва у суспільстві. // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 33.- С. 253-263.
53. Организация коммерческо-хозяйственной деятельности в общеобразовательных учреждениях. - М.: Институт управления образованием РАН, 1993.
54. Отт Р. Создавая срос. М., Филин, 1997.
55. Палеха Ю.І. Менеджмент для початківців: Навч.посібник. - К.: Вид-во Європ. ун-ту., 2001.
56. Панасюк А. Ю. Вам нужен имиджмейкер? Или о том, как создавать свой имидж. - М: Дело, 2000. - 238 с.
57. Панкрухин А. Реклама образовательных услуг.// Альма Матер, 1997, №8.
58. Пелих А.С., Кизилова Т.Г., Пронченко А.Г. Имидж делового человека. - Эксперт. бюро "8ТКІХ", 1997. -110 с.
59. Пискунов М.С. Имидж образовательного учреждения: структура и механизмы формирования // Мониторинг и стандарты в образовании. 1999.№ 5. С. 45-51.
60. Портнов М. Азбука школьного управления. - М.: Просвещение, 1991.
61. Поташник М.М., Моисеев А.М. Управление современной школой ( В вопросах и ответах): Пособие для руководителей образовательных учреждений и органов образования. - М.: Новая школа, 1997.
62. Почепцов Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков й бизнесменов. - К.: Рекламнеє агенство Губерникова, 1995. - 235 с.
63. Почепцов Г. Профессия: имиджмейкер. - 2-е изд., испр. й доп. - К.: ИМСО МО Украйни: НМВФ "Студцентр", 1999. - 256 с.
64. Почепцов Г.Г. Имиджелогия. - М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 766 с.
65. Почепцов Г.Г. Имиджелогия: теория й практика. - К.: АЕФ - Украйна, 1998. - 392с.
66. Почепцов Г.Г. Профессия: имиджмейкер. Киев, 1988.
67. Психология менеджмента. Практические тесты руководителя. - Запорожье, 1993.
68. Розанова В.А. Психология управления: Учебное пособие. - М. ЗАО "Бизнес-школа "ИНТЕЛ-СИНТЕЗ", 1999. - 304 с.
69. С.Я. Салига, Є.О. Березін. Схема управління вищим навчальним закладом у системі ринкових відносин // Науково-методичний збірник "Нові технології навчання".-2005.- № 29.- С. 12-16.
70. Свенцицкий А.Л. Социальна психология управления. Л.:ЛГУ, 1986. - 176 с.
71. Снетков В.М. Психология коммуникации в организациях: Учебное пособие. -СПб.: Издательство СпбГУ, 2000. - 112 с.Теорія і практика діяльності загальноосвітніх закладів нового типу в Україні: Наук.-метод, посіб. /За ред. В.Ф. Паламарчука. - К.; Кіровоград, 2000.-312с.
72. Технология создания имиджа //Практична психологія та соціальна робота. - 1998.-№4.-С.37.
73. Шепель В. Имидж //Воспитание школьников. - 1997. - № 1. - С.40-44. - 1996.-№ 1,2.-1994.-№ 6.
74. Шепель В.М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. - 2-е изд., перераб., й доп. - М: Культура й спорт, 1997. - 381с.
75. Энтони Джей. Эффективная презентация. Минск, Амалфея, 1996.
76. Якунин В. А. Обучение как процесе управления: Психологические аспекты. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1988. - 160 с.
77. Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: Навч. Посібник- К.:Либідь, 1996.-264 с.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Процес становлення іміджу компанії "Світоч
  • Маркетингові дослідження іміджу фірми (на прикладі фармацевтичного чи медичного підприємства)
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування іміджу України у міжнародних відносинах
  • Формування позитивного іміджу організації
  • Імідж фірми
  • Імідж підприємства та перспективи його розвитку
  • Імідж фірми та заходи PR
Cгенерировано за 0.198458 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...