Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Імідж фірми та заходи PR» (ID:19935)

| Размер: 49 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 07.12.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи іміджу фірми та заходів PR 5
1.1 Імідж фірми: поняття та етапи створення 5
1.2 Public Relations: сутність та значення для іміджу фірми 11
Розділ 2. Оцінка практики застосування іміджу фірми та заходів PR 18
2.1 Аналіз основних складових іміджу фірми 18
2.2 Інформаційне забезпечення планування іміджу 20
2.3 Ситуація PR - послуг на Україні. 22
Розділ 3. Шляхи вдосконалення функціонування іміджу фірми та системи PR 24
3.1 Вплив іміджу на ріст продаж 24
3.2 Public Relations як засіб забезпечення економічного благополуччя 27
Висновки 34
Список використаної літератури 36

Литература1. PR сегодня: новые подходы, исследования, международная политика / А.П. Ситников, О.В. Дубицкая. — М. : Консалтинговая группа "ИМИДЖ-Контакт" ; Издательский дом "ИНФРА- М", 2002. — 492с.
2. Аги У., Кэмерон Г., Олт Д., Уилкокс Д. Самое главное в PR. — СПб. ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж ; Ростов н/ Д. : Питер, 2004. — 558с.
3. Алехина И. Я. Имидж и этикет в бизнесе / Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. — М. : Дело, 2003. — 112 с.
4. Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств / Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. — 230с.
5. Буари Ф. А. Паблик рилейшнз или стратегия доверия / Н.С. Добробабенко (пер.с фр.). — М. : Консалтинговая группа "Имидж-Контакт", 2001. — 178с.
6. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навчально-методичний посіоник для самостійного вивчення дисципліни. - К.: КНЕУ, 2000. - 100 с.
7. Галумов Э. А. Имидж против имиджа. — М. : Известия, 2005. — 551с.
8. Галумов Э. А. Основы PR: Учебник. — М. : Издательский дом "Летопись XXI", 2004. — 407с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. - К.: Лібра, 2004. -712 с.
10. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика: Підручник для студ. вищ. навч. закл.. — Суми : Університетська книга, 2005. — 232с.
11. Кардаш В. Я., Антонченко М. Ю. Маркетингова товарна політика: / Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана — 3. вид., доп. та перероб. — К. : КНЕУ, 2006. – 248 с.
12. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 124с.
13. Корпоративна культура / Ред. Хайета Р. А., Л.: Освіта, 2006. – 457 с.
14. Кучеренко В. Д., Ткаченко Н. Б. Маркетингова товарна політика: Підручник / Київський національний торговельно-економічний ун-т. — К. : КНТЕУ, 2005. — 186с.
15. Мостенська Т. Л. Маркетинг: Підручник, К: Лібра, 2005. – 345 с.
16. Новікова І.В. Маркетинг сфери послуг: Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європ, ун-ту, 2004. - 72 с.
17. Ольшевский А. С. Антикризисный PR и консалтинг. — СПб. : Питер, 2003. — 426с.
18. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навчальний посібник. - 2-е вид., перероб. і доп; - К: ЦНЛ, 2003. - 387 с.
19. Рабинович Л. А., Стерехова А. А. Имидж человека и организации: Учеб. пособие / Иркутская гос. экономическая академия. — Иркутск : Издательство ИГЭА, 2001. — 83с.
20. Старостіна А.О. Маркетинг: Навчальний посібник / Ред. А.О.Старостіна, О.В.Зозульов. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Знання-Прес 2003.-326 с.
21. Ткаченко Н. Б. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Київський держ. торговельно- економічний ун-т. — К., 2000. — 148с.
22. Уотсон Т., Нобл П. Методы оценки деятельности PR-подразделения компании: Лучшее практическое руководство по планированию, исследованиям и оценке связей с общественностью. — Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. — 272с.
23. Холодний Г. О. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Харківський національний економічний ун-т. — Х. : Видавництво ХНЕУ, 2006. – 324 с.
24. Шарков Ф. И. Интегрированные PR-коммуникации: Связи с общественностью как компонент интегрированных маркетинговых коммуникаций. — М. : РИП-холдинг, 2004. — 271с.
25. Шканова О. М. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. / Міжрегіональна академія управління персоналом. — К. : МАУП, 2003. — 159с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Імідж фірми
  • Контрольна робота основи менеджменту комуникацій
  • Імідж-реклама.
  • Імідж організації як чинник інформаційних процесів
  • Діловий етикет Варіант 4
  • Діловий етикет вар 2
  • Діловий етикет. Варіант № З
  • Діловий етикет
  • Діловий етикет вар. 5
  • Діловий етикет Варіант № 4
Cгенерировано за 0.040731 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...