Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення» (ID:28809)

Скачайте документ в формате MS Word*
*Полная версия представляет собой корректно оформленный текстовый документ MSWord с элементами, недоступными в html-версии (таблицы, рисунки, формулы, сноски и ссылки на литературу и т.д.)
СкачатьСкачать работу..
Объем работы:       46 стр.
Размер в архиве:   449 кб.
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 |

Дипломна робота на тему:

«Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення»




ЗМІСТ





ВСТУП


Кожне підприємство має свій образ у свідомості інших учасників ринку, незалежно від того, усвідомлює воно це
чи ні. У будь-якої організації існує імідж незалежно від того, хто над ним працює і чи працюють над ним
взагалі. У випадку ігнорування керівництвом підприємства питання формування іміджу він складеться у споживачів
стихійно, і немає ніякої гарантії, що він буде адекватним і сприятливим для фірми.

Сприятливий образ - імідж повинен бути адекватним, оригінальним, пластичним і мати точну адресу. Бути
адекватним - значить відповідати реально існуючому образу або специфіці фірми. Бути оригінальним - значить
відрізнятися від образів інших фірм, особливо однотипних. Бути пластичним - значить не застарівати, не
виходити з моди, змінюючись, здаватися незмінним. Мати точну адресу - значить бути привабливим для певної
цільової аудиторії, тобто для дійсних і потенційних замовників.

Вибір фірмового стилю компанії залежить від видів її діяльності. Існують різні форми впливу на цільову
аудиторію - як постійних, так і потенційних клієнтів, і, звичайно ж, працівників компанії. Унікальність
корпоративного стилю досягається за допомогою різних прийомів, зокрема, особливого графічного дизайну візитних
карток співробітників компанії, фірмових логотипів, фірмового кольору, шрифтів, слоганів, корпоративного
сайту, рекламних блоків і листівок, конвертів, бланків і папок компанії. Крім перерахованих вище елементів
корпоративного стилю корпоративний імідж компанії формують також інтер'єр офісу і робочих місць
співробітників, стиль кабінету керівника, імідж керівника і персоналу компанії. Все це зайвий раз підкреслює
серйозне відношення компанії до формування корпоративної філософії й почуття гордості за своє місце роботи, де
корпоративний стиль простежується навіть у дрібницях.

В сьогоднішніх умовах розвитку ринкової економіки все більшої актуальності набуває питання створення
позитивного іміджу підприємства. Особливо значення формування іміджу у шоу-бізнесі, де імідж – є одним з
найважливіших критеріїв успішності.

Питання формування, оцінки та покращення іміджу підприємства не достатньо розроблене сьогодні в Україні, ще
менш розроблене питання формування іміджу підприємств шоу-бізнесу з урахуванням усіх їх особливостей в
сучасних умовах.

З урахуванням цього виникає потреба в адаптації методів формування, оцінки та покращення іміджу до умов
підприємства шоу-бізнесу.

Мета дипломної роботи – розробити науково-обґрунтований механізм формування, оцінки та покращення іміджу
продюсерського центру «Catapult Music».

Для досягнення мети були поставлені наступні завдання:

розглянути теоретично-методологічні основи створення і оцінки іміджу підприємства

визначити поняття іміджу, його види та структуру;

розглянути методи побудови іміджу підприємства;

вивчити методологічні основи оцінки іміджу підприємства;

здійснити аналіз та оцінку іміджу підприємства "Сatapult Мusic";

- провести аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві;

- здійснити комплексну оцінку іміджу продюсерського центру „Сatapult Мusic”;

- визначити напрямки удосконалення іміджу підприємства;

- визначити шляхи покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру;

- визначити шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства;

- провести оцінку впливу заходів з удосконалення на покращення загального іміджу продюсерського центру.

Предметом дослідження роботи є імідж підприємства та його складові елементи.

Об’єкт дослідження – продюсерський центр "Сatapult Мusic".

Теоретичною та методологічного основою дослідження є наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених у галузі
маркетингу, паблік рілейшенс, іміджеології.

Для досягнення поставленої в роботі мети було використано такі методи дослідження: системного підходу;
теоретичного аналізу та порівняння; графічного аналізу – для наукового відображення графічних даних, які
пов'язані з результатами діяльності підприємства.

Інформаційною базою дослідження були літературні джерела вітчизняних та зарубіжних авторів, нормативно-правові
акти, документація, статистичні та звітні матеріали з організаційної і господарської діяльності
продюсерського центру, публікації в ЗМІ, прес-релізи, власні дослідження та спостереження.




РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА


1.1. Поняття іміджу, його види та структура


У суспільній свідомості все більш закріплюється уявлення про імідж як про визначену цінність, від якої
залежить успішність діяльності будь-якої організації. Це поняття активно використовується в засобах масової
інформації, у системі маркетингу, реклами і зв'язків із громадськістю. Імідж відносять до таких соціальних
реальностей, як людина, група людей або організація (наприклад, імідж артиста, членів уряду, країни) і
результатів їхньої діяльності (поглядів, теорій тощо). Поняття іміджу має ряд близьких за значенням слів:
думка, рейтинг, репутація, образ, відношення, популярність, слава, престиж, авторитет і т.п.

Імідж (іmage) - англійське слово, що прийшло з латинського - іmago - зображення, подоба. У сучасній
англійській мові слово іmage має безліч значень і відтінків. Серед них варто виділити не тільки традиційно
відмічувані - "образ", "зображення", але і такі значення, як "уособлення", "уявлення" (про що-небудь),
"репутація", "престиж". Сучасні англійські словники трактують імідж і як загальне враження, що "публікується"
особистістю, організацією, товаром і т.д. Важливо відзначити і таке словосполучення, використовуване в
англомовній літературі, як "іmagebuldіng" - у змісті "створення репутації", "обличчя" фірми. Ці значення
більше відповідають розумінню іміджу, що склалося в сучасній науці.

Імідж, за визначенням В. С. Білоуса [6, 86]— це образ, репутація, якісні характеристики лідера, фірми,
керівника і характер ставлення до них громадськості.

І. Вікент’єв зазначає: «У кожного об’єкта, що сприймається людиною, є «забарвленість», ім’я, імідж. Об’єктів
без іміджу немає. Адже те, що його немає, — теж імідж»[22, с. 17]. Що вищий імідж організації та її
працівників, то вища ефективність їхньої діяльності.

Імідж – це той образ, за яким сприймається суспільством певна організація, людина або торгова марка чи товар.
Таке визначення надає

Т. О. Примак [74, с. 92]

Такий образ може виникнути стихійно у наслідок певних дій і поведінки об’єкту; його можна створити штучно
шляхом підбору певних стереотипів і установок. Отже найчастіше створення іміджу – це свідоме цілеспрямоване
коригування реальності відповідно до прихованих інтересів об’єкту.

У публіцистичній і навчальній літературі можна знайти визначення і характеристику іміджу лідера, депутата,
міністра та ін. Однак реально існує й імідж цілої структури, фірми, організації, корпорації.

Імідж підприємства розглядається в літературі в розрізі поняття корпоративний імідж.

Корпорація — це сукупність осіб (особистостей), об’єднаних у певну організацію, спілку з метою спільної
діяльності та реалізації своїх інтересів і завдань. Вона є юридичною особою.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 |

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів