Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Політична реклама як засіб формування іміджу політичного лідера (на прикладах ЗМІ)» (ID:14796)

| Размер: 51 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеРозділ І. Загальні положення про та феномен медіавпливу 5 1.1 Феномен медіа впливу 5 1.2 Психологічні особливості діяльності засобів масової інформації 8 Розділ ІІ. Психологія лідерства та політичного впливу 12 2.1 Політична психологія як наука 12 2.2 Імідж політичного лідера 14 2.2.1 Закономірності формування іміджу політичного лідера 16 2.2.2 Структура та компоненти політичного іміджу 17 2.3 Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера 20 Розділ ІІІ. Політична реклама як засіб формування іміджу лідера 26 3.1 Роль новин та реклами в перемозі на виборах 2006 26 3.2 Роль ЗМІ у творенні політичних міфів (на прикладі президентської передвиборчої кампанії 2004) 30 Висновки 35 Література 37 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1 Біденко Артем, Руденко Андрій, Що вибори нам несуть?.. Газета День №58, п'ятниця, 7 квітня 2006 2 Брайант Дженнингз, Томпсон Сузан. Основы воздействия СМИ., Издательство: Вільямс. Год издания: 2004 3 Бебик В. М. Базові засади політології: історія, теорія, методологія, практика. - К.: МАУП, 2000 4 Бовкун Е. Начальники улыбаются редко, а зря... // Известия. - 2003. - 4 мая 5 Вознесенська О. Вплив зовнішності кандидатів у депутати на електоральну пове-дінку виборців // Проблеми політичної психології та її роль у становленні грома-дянина української держави: Матеріали Другої всеукр. конф., 13–14 листопада 1997 р. К., 1997 6 Вознесенська О. Формування іміджу Президента України засобами документальної фотогорафії // Наук. студії з політ. психології. К., Вип. 2. 2003 7 Власти не хватает доверия и авторитета (ред.) // Вечерние вести. - 2003. - 30 мая - 5 июня 8 Дилигенский Г. Г. Социально-политическая психология: Учебное пособие. Изд. 2-е, исправ. и доп. - М.: Новая школа, 1996 9 Гурська Н. До питання формування іміджу політичної організації та її лідера // Проблеми політичної психології… К., 2005 10 Гармаш С. Шахтеры как пушечное мясо. Или Ты готов к гражданской войне? // Остров: Центр экономических и политических исследований Донбасса. - 2004. - 26 октября 11 Имидж лидера / Под ред. Е.В. Егорова-Гантмана. М., 2004 12 Королько В. Г. Основи паблик рилейшнз: Учебник для студ. ВУЗов /Отв. ред. Удовик С. Л. - М.: Рефл-бук - К.: Ваклер, 2000 13 Литвин В. Украина: политика, политики, власть на фоне политического портрета Кравчука. - К.: Альтернативы, 2002 14 Лавренко О. Проблеми формування іміджу кандидата в депутати // Проблеми полі-тичної психології… К., 2002 15 Лiсничий В. В. Сучасний виборчий. Навчальний посiбник. К.: Наукова думка, 2004 16 Майерс Д. Социальная психология / Пер. с англ. СПб., 2004 17 Медведчук В. Новий вимір демократії. - К.: Основні цінності, 2002 18 Максимов А. А. “Чистые” и “грязные” технологии виборов: российский опыт. - М., 2003 19 Москаль за Кобзаря ответил // Газета. Ru. - 2004. - 28 октября 20 Николаева В. Прикоснись к судьбе. Виктор Янукович. - К., 2004 21 Почепцов Г. Имидж-мейкер: Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов - К.: Рекламное агенство Губерникова, 2005 22 Путин трижды упомянул имя Януковича // Время новостей. - 2004. - 27 октября 23 Почепцов Г. Имидж: от фараона до президента.- К.: Адеф-Украина, 2004 24 Старовойтенко Р. Імідж політичної партії як чинник електорального вибору // Нова політика. - 2001. - № 2 25 Словарь-справочник / М.А.Василик, М.С.Вершинин и др. - М., 2001 26 Пахарев А. Д. Политическое лидерство и лидеры. - К.: Знание Украины, 2004 27 Пугачев В.П., Соловьев А.И. Введение в политологию: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений. - М., 2001 28 Полохало В. Рейтинг как оружие кандидата // Вечерние вести. - 2006. - 24-30 октября 29 Подробно с Дмитрием Киселевым. Антиющенковский эфир // Украинская правда. - 2004. - 11 октября 30 Томенко М. Політична еліта України - 2000. - К., 2000 31 Украинский центр экономических и политических исследований им.А.Разумкова: Янукович хочет сделать русский язык вторым государственным и ввести двойное гражданство // Корреспондент. Net - 2004 - 27 сентября 32 Фролов П. Імідж політичного лідера у друкованих ЗМІ: шляхи та методи вивчення // Наукові студії з політичної психології. К., 2000. Вип.2 33 Фролов П. Методичні засоби вивчення іміджу політичних лідерів // Наукові студії з політичної психології. К., 2001 34 Фролов П. Образ політика: безпосереднє та медіасприймання // Проблеми політичної психології… К., 2000 35 Цуладзе А. Политическая мифология. - М., 2003 36 Чемерис В. Загадка Віктора Януковича. Спроба дослідження. - К., 2004 37 Шепель В. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. М., 1994 38 Ющенко уже лучше. А Киселев с ICTV солгал? // Украинская правда. - 2004. - 4 октября.
Дополнительная информация1424
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Політична реклама як засіб формування іміджу політичного лідера (на прикладах ЗМІ)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Проблеми іміджування
  • Політичні еліти і лідерство
  • Класифікація типів політичного іміджу
  • Ідеалізований портрет політичного лідера, від античності до наших днів
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Міжнародний імідж української держави
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Політичне рекламування як різновид політичного маркетингу
  • Варіант 14. Політична еліта
Cгенерировано за 0.140942 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...