|
сучасні технології виготовлення гарячих напоів
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «сучасні технології виготовлення гарячих напоів», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Сучасні технології Менеджменту.
План. Вступ……………………………………………………………………3 1. Сутність та зміст менеджменту……………………………5 1.1. Загальні поняття.……………………………………………..5 1.2. Задачі і цілі управління………………………………………..6 1.3. Школи та принципи управління……………………………7 1.4. Сучасні принципи менеджменту…………………………10 2. Сутність і зміст функцій менеджменту………………….12 2.1. Основні функції менеджменту……………………………..14 2.1.1. Функція планування……………………………………….15 2.1.2. Функція організації……………………………………….17 2.1.3. Функція мотивації………………………………………..18 2.1.4. Функція контролю………………………………………..19 2.2. Функції управління на сучасному етапі………………...20 3. Методи і моделі управління………………………………….23 3.1. Сучасні методи управління………………………………..23 3.2. Сучасні проблеми управління………………………………25 3.3. Наукові підходи до менеджменту………………………27 3.4. Нові види менеджменту…………………………………..29 4. Сучасні технології менеджменту………………………….31 4.1. Нові інформаційні технології управління……………….33 4.2. Інноваційний менеджмент………………………………...35 4.3. Нова соціальна система управління..…………………..38 4.4. Значення технологій менеджменту ……………………40 Висновок……………………………………………………………..42 Список використаної літератури……………………………..44 >>>>
-
Психофізіологічні технології та їх використання в управлінні персоналом
Вступ 3 1. Сучасні технології управління персоналом та їх характеристика 4 2. Психофізіологічні технології в управлінні персоналом 14 Висновки 23 Список використаної літератури 24 >>>>
-
Технології використання Інтернет для взаємодії авіапідприємств
Вступ 2 1. Сучасні ІТ- технології на авіапідприємствах 4 2. Інтернет- технології в системі авіапідприємств: фактори взаємодії 8 3. Аспекти взаємодії в Інтернет-комерції 16 4. AERO – шлях Інтернет в авіацію 21 Висновки 23 Список використаних джерел 24 >>>>
-
Особливості технології виготовлення тарного посуду (за матеріалами ВАТ "Гостомельського склозаводу")
Зміст Вступ 3 1. Загальні відомості про підприємство 6 2.Технологія виготовлення тарного посуду 11 3. Система управління якістю продукції 19 4. Техніко- економічна характеристика заводу 26 Висновки і пропозиції 34 Література 37 Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ВАТ “Гостомельський склозавод” 39 Метою роботи є вивчення організаційно-економічних засад підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “Гостомельський склозавод” на основі впровадження нових технологій для виготовлення скловиробів, які відповідають потребам ринку. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - аналіз відомостей про підприємство; - вивчення технології виготовлення тарного посуду; - аналіз системи управління якістю продукції; - аналіз техніко- економічних характеристик заводу, інвестиційних проектів, проблем та перспектив. Об’єктом дослідження є ВАТ “Гостомельський склозавод” з точки зору оцінки його технологічного рівня та відповідності потребам ринку. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних питань забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств з виробництва тарного посуду. >>>>
-
Вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами фабрики
Зміст Вступ 3 1. Стан ринку м’яких меблів 6 2. Коротка характеристика ЗАТ “Лагода” 16 3. Технологічний процес виготовлення м’яких меблів на "Лагода" і вплив на якість 20 4. Характеристика споживчих властивостей м’яких меблів 25 5. Вимоги НТД та оцінка якості м’яких меблів 35 Висновки та пропозиції 45 Литература 47 Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ЗАТ “Лагода” 51 Метою роботи є вивчення вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами ЗАТ “Меблева фабрика "Лагода". Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є: - вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів; - встановлення характеристик сировинних матеріалів для виготовлення м’яких меблів і їх впливу на якість; - аналіз технологічного процесу виготовлення м’яких меблів на ЗАТ "Лагода" і його впливу на якість; - встановлення характеристик споживчих властивостей м’яких меблів; - встановлення вимоги НТД та проведення на їх основі оцінки якості м’яких меблів Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ЗАТ “Лагода” з точки зору його забезпечення якісною сировиною та впровадження сучасних технологій у відповідності до потреб ринку. Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття. >>>>
-
Сучасні комп'ютерні технології в діяльності менеджера + доклад
Вступ 2 Розділ І. Головні аспекти діяльності менеджера і комп’ютерні технології 5 1.1 Сутність комп’ютерних технологій та їх еволюція 5 1.2 Основні засади менеджерської діяльності 12 Розділ ІІ. Особливості використання інформаційних технологій в менеджменті 22 2.1 Сучасні комп’ютерні технології менеджменту 24 2.2 Практика використання комп’ютерних технологій 34 2.3 Ефективність комп’ютерних технологій в діяльності менеджера 40 Висновок 47 Список використаних джерел 50 >>>>
-
Особливості технологічного виготовлення та оцінка якості ювелірних прикрас
Вступ 4 Розділ 1. Стан ринку ювелірних прикрас 6 1.1. Аналіз ринку ювелірних прикрас 6 1.2. Поняття ювелірних виробів та їх виробництво в Україні 8 Розділ 2. Особливості технології виготовлення ювелірних прикрас ЗАТ “СаяМат” 10 2.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ “СаяМат” 10 2.2. Вимоги державних стандартів України та законодавчої бази до ЗАТ “СаяМат” щодо виготовлення ювелірних виробів 18 2.3. Формування споживчих властивостей ювелірних прикрас ЗАТ “СаяМат” 23 2.4. Класифікація та асортимент ювелірних прикрас ЗАТ “СаяМат” 28 Розділ 3. Якість та товарна номенклатура ювелірних прикрас 32 3.1. Якість ювелірних прикрас 32 Висновки та пропозиції 35 Список використаних джерел 37 Додаток 1 39 >>>>
-
Охорона праці
Класифікація засобів колективного захисту від шуму і вібрації. 2 Сутність розрахунку теплоізоляції гарячих апаратів і трубопроводів. 16 Задача 18 Література 19 >>>>
-
Виготовлення ліків в період феодалізму
Вступ 3 1. Вплив алхімії на розвиток фармації й технології 4 2. Арабська фармація й технологія лікарських препаратів 6 Висновок 11 Список літератури 12 >>>>
-
Сучасні методи і засоби проектування інформаційних систем КАSE-технологій
Вступ 3 CASE-технологія і їх використання в ІС 4 Загальна характеристика і класифікація CASE-засобів 6 Концептуальні основи CASE- технології 9 Загальні вимоги до методології і технології проектування ІС. 10 Висновок 12 Література 14 >>>>
-
Сучасні визначення дистанційного навчання
ЗМІСТ Вступ 3 1. Сучасні визначення дистанційного навчання 4 2 Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання 7 Висновок 13 Література 14 >>>>
-
Сучасні визначення дистанційного навчання
ЗМІСТ Вступ 3 1. Сучасні визначення дистанційного навчання 4 2 Сучасні інформаційні технології дистанційного навчання 7 Висновок 13 Література 14 >>>>
-
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З СИСТЕМ ТЕХНОЛОГІЙ
Зміст 1. Сучасні технології та технолого-екологічні проблеми промисловості України. 3 2. Зміст оптимального варіанта розміщення технологічного устаткування. 7 3. Розрахування економічної ефективності від впровадження нової технології. Показники якості продукції, які найбільше впливають на підвищення її конкурентоспроможності. 9 Використана література 20 >>>>
-
. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Інформаційні технології на сучасному етапі 6 1.1. Поняття інформаційної технології 6 1.2. Сучасні технічні засоби, що використовуються для автоматизації інформаційно-управлінської діяльності 7 1.3. Інформаційні системи 10 1.4. Інформаційні технології в освіті 13 Розділ 2. Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи 15 2.1. Законодавче обґрунтування необхідності інформатизації архівної справи 15 2.2. Інформаційні технології в архівній справі. Сучасний стан і перспективи 19 Висновки 30 Список використаної літератури 32 >>>>
-
Загальні технології
1. Виробництво сухих продуктів дитячого та дієтичного харчування 3 2. Основна сировина для виготовлення карамелі, вимоги, що ставляться до неї (цукор, патока, фруктово-ягідна сировина) 9 Література 13 >>>>
-
Загальні технології харчування
ЗНАЧЕННЯ БІЛКІВ ТА МІНЕРАЛЬНИХ РЕЧОВИН ДЛЯ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ 2 ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ХЛІБА З ПШЕНИЧНОГО БОРОШНА ВИЩОГО ТА ПЕРШОГО ГОТУНКУ 7 ЯКІСНІ ПОКАЗНИКИ ХЛІБА 7 ЛІТЕРАТУРА 12 >>>>
-
Технологічний зміст інформаційної діяльності
Вступ 3 1. Інформаційна діяльність та її технологічна складова 6 1.1. Організація інформаційної діяльності 6 1.2.Технологии створення і обробки текстової інформації, графічної і мультимедійної інформації 15 1.3.Технології пошуку і зберігання інформації 21 2. Технології створення інформаційних мереж 26 2.1. Телекомунікаційні технології 26 2.2. Технології управління, планування і організації діяльності 28 2.3. Технології формування інформаційних ресурсів електронних бібліотек 33 3. Підтримка інформаційної діяльності на базі конвергенції сервісів і мереж 39 3.1. Модель інформаційної діяльності в мережі банківської системи України 39 3.2. Схема телекомунікаційної мережі автоматизованої банківської системи НБУ 41 3.3. Сучасні схеми у банківських інформаційних системах 46 Висновки 54 Література 58 Метою роботи є вивчення технологічної складової інформаційної діяльності. Об'єкт дослідження – технології інформаційної діяльності, зокрема, зі створення електронних бібліотек як структурних одиниць сфери інформаційного обслуговування. Предмет дослідження - діяльність зі створення та розвитку інформаційних систем. >>>>
-
Соціальні технології – відповіді на питання
1. АНАЛІЗ ТИРАНІЇ, ДЕМОКРАТІЇ, ОЛІГАРХІЇ, МОНАРХІЇ ЯК ОРГАНІЗА-ЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТИПІВ ПОЛІСНОГО ЖИТТЯ У ТРАКТАТІ АРИСТОТЕЛЯ "ПОЛІТИКА" 3 2. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ТЕХНОЛО-ГІЧНИЙ ПРОЦЕС. ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ 7 3. СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ ШКІЛЬНОЇ, ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ 12 Література 16 >>>>
-
Реклама на електронних ЗМІ
1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23 >>>>
-
Комп'ютерні технології та їх використання у навчальному процесі
ВСТУП 2 Розділ 1. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 5 1.1 Історія розвитку педагогічних технологій, як напряму педагогічних знань 5 1.2 Система педагогічних технологій 17 1.3 Комп’ютерні технології та їх використання у навчальному процесі…………………………………...28 Висновки до розділу…………………………………....34 Розділ 2. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС 36 2.1 Сучасні комп’ютерні технології вивчення іноземної мови 36 2.2 Аналіз рівня готовності студентів і вчителів до впровадження комп’ютерних технологій 42 2.3 Педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерних технологій в навчальний процес 48 Висновки до розділу…………………………………....50 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 >>>>
-
Управління малим підприємством на прикладі ТОВ "…"
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти технології управління малим підприємством 1.1. Основний зміст функції “управління” малим підприємством 6 1.2. Основний зміст технології управління малим підприємством 14 1.3. Сучасні проблеми управління малим підприємств- вом та перспективи розвитку малого бізнесу 20 РОЗДІЛ 2. Розгляд технологій управління малого підприємства 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “ЛЯНА” 24 2.2. Характеристика управління технологічними циклами на малому підприємстві ТОВ “ЛЯНА” 30 2.3. Оцінка ефективності технології управління малим підприємством ТОВ “ЛЯНА” 34 РОЗДІЛ 3. Можливі шляхи удосконалення технології управління малим підприємством 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ >>>>
-
Управління малим підприємством на прикладі ТОВ "…"
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти технології управління малим підприємством 1.1. Основний зміст функції “управління” малим підприємством 6 1.2. Основний зміст технології управління малим підприємством 14 1.3. Сучасні проблеми управління малим підприємств- вом та перспективи розвитку малого бізнесу 20 РОЗДІЛ 2. Розгляд технологій управління малого підприємства 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “ЛЯНА” 24 2.2. Характеристика управління технологічними циклами на малому підприємстві ТОВ “ЛЯНА” 30 2.3. Оцінка ефективності технології управління малим підприємством ТОВ “ЛЯНА” 34 РОЗДІЛ 3. Можливі шляхи удосконалення технології управління малим підприємством 41 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ >>>>
-
Функції та технології менеджменту
Вступ 3 Розділ І. Природа та склад функцій менеджмента 5 1.1. Поняття функцій менеджмента 5 1.2. Класифікація функцій менеджмента 11 1.3. Функціональний розподіл праці в процесі управління на підприємстві 22 Розділ ІІ. Сутність та значення технології менеджмента 25 2.1 Сучасні технології менеджменту 25 2.2 Інформаційні технології управління 27 2.3 Нова соціальна система управління 29 Розділ ІІІ. Дослідження технології здійснення підприємницького менеджменту на прикладі заправної станції мережі «Укртатнафта» 36 3.1. Загальна характеристика організації та персоналу заправної станції мережі «Укртатнафта» 36 3.2. Аналіз практики управління заправною станцією 38 3.3 Характеристика факторів що впливають на ефективність обслуговування на заправній станції 42 3.4 Основні заходи щодо удосконалення організації та обслуговування заправних станцій 43 Висновки 48 Список використаних джерел 51 Додаток А 54 Додаток Б 55 Додаток В 56 >>>>
-
Прийняття управлінських рішень на основі даних автоматизованої інформаційної системи управлінського обліку
Вступ 3 1. Інформаційні технології в інтересах прийняття управлінських рішень 4 2. Сучасні технології організації системи управлінського обліку 9 Висновки 18 Література 21 >>>>
-
Прийняття управлінських рішень на основі даних автоматизованої інформаційної системи управлінського обліку
Вступ 3 1. Інформаційні технології в інтересах прийняття управлінських рішень 4 2. Сучасні технології організації системи управлінського обліку 9 Висновки 18 Література 21 >>>>
-
Новітні технології м’ясних січених страв
Вступ 3 1. Аналітичний огляд літератури. Сучасні напрями використання м’ясних кулінарних виробів у харчуванні людини 4 1.1. Асортимент і технологія січених м’ясних виробів залежно від способу теплової обробки і вида м’яса 4 2. Новітні технології м’ясних січених страв підвищеної харчової цінності 9 2.1. Розробити новітні технології січених м’ясних страв: 4-и технологічні схеми та дослідити їх якість 9 2.2. Розробити технологічні карти на новітні січені м’ясні страви 15 3. Розробити меню для кафе 19 Висновки та рекомендації 23 Список використаних джерел 24 >>>>
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 6 3. Ілюстрації, приклади. 9 4. Цільова група населення цього виду реклами. 11 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12 7. Вартість виготовлення. 14 8. Обслуговування реклами. 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16 10. Бібліографія 18 >>>>
-
Асортимент і класифікація борошняних кулінарних виробів, що виготовляються мініпідприємством
ЗМІСТ Вступ 3 1. Класифікація виробів 4 2. Класифікація устаткування 10 3. Технологія виготовлення виробів 11 4. Сучасне обладнання для виготовлення даних виробів 13 5. Новітні технологія для виготовлення даних виробів 18 Висновок 20 Література 21 >>>>
-
Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
1. Визначення конкретного виду реклами 3 2. Розгорнутий опис реклами. 5 3. Ілюстрації, приклади. 10 4. Цільова група населення цього виду реклами. 12 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 13 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємність 14 7. Вартість виготовлення 15 8. Обслуговування реклами 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами 17 10. Бібліографія 18 >>>>
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
План 1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.007100 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|