|
-
Дослідження асортименту та якості м’яких меблів
Зміст
Вступ 3
1. Стан ринку м’яких меблів 5
2. Вимоги нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ 10
3. Аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі" 14
4. Оцінка якості м’яких меблів у магазині 20
Висновки та пропозиції 24
Литература 26
Додаток. Прайс на меблі виробництва ВАТ “Спецмеблі” 30
Метою роботи є дослідження асортименту і якості м’яких меблів виробництва ВАТ “Спецмеблі”. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів;
- вивчення вимог нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ;
- аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі";
- встановлення критеріїв оцінки якості м’яких меблів у магазині
Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ВАТ "Спецмеблі" з точки зору забезпечення ним якості та асортименту м’яких меблів у відповідності до потреб ринку.
Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.
-
Хараткеристика процесу проектування та вплив його на формування якості офісних меблів ЗАТ "Спецмеблі"
Вступ 3
1. Коротка характеристика підприємства ЗАТ "Спецмеблі" 5
1.1. Відомості про підприємство 5
1.2. Класифікація проектуємих меблів 7
2. Хараткеристика процесу проектування та виробництва ЗАТ "Спецмеблі" 14
2.1. Характеристика сировини, що використовується в процесі виробництва 14
2.2. Проектування, як основа виробництва офісних меблів 16
2.3. Виробництво меблів 17
3. Формування споживчих властивостей У процесі виробництва 19
4. Гарантія якості офісних меблів 21
Висновки 24
Література 26
-
Формування споживчих властивостей рослинної олії та оцінка якості продукції різних виробників
Вступ 3
1. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5
1.1. ВПЛИВ СИРОВИНИ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5
1.2. ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 11
2. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ НА СТАДІЇ РАФІНАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ) 17
3. ЯКІСТЬ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ РІЗНИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ 23
3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ, ОБ’ЄКТ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 23
3.2. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 29
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 33
Використана література. 37
ДОДАТКИ 39
-
Формування споживчих властивостей майонезів. Оцінка якості продукції різних товаровиробників
Вступ 3
1. Порівняльна характеристика асортименту майонезу, який виготовляється в Україні та інших країнах світу. 4
2. Формування асортименту майонезу на ВАТ «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин») 12
3. Формування якості майонезу 15
3.1. Вплив сировини на якість майонезу. 15
3.2. Вплив технології виготовлення на якість майонезу 22
4. Якість майонезу, яке виготовляється на ВАТ «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин») 26
4.1. Організація, об’єкт та методи дослідження. 26
4.2. Результати експериментальних досліджень 28
Висновки і пропозиції 35
Список використаної літератури 37
Додаток А 39
-
Експертиза меблів закордоного вробництва
Вступ 3
1. Стан, проблеми та перспективи розвитку ринку меблів в Україні 5
2. Класифікація та асортимент меблів 12
3. Фактори, що формують споживчі властивості та якості меблів 17
3.1. Сировинні матеріали 17
3.2. Проектування, конструювання 19
3.3. Технологічний процес 23
3.4. Оздоблення меблів 26
4.Експертиза меблів закордонного виробництва 28
Висновки і пропозиції 31
Список використаної літератури 34
Мета роботи – розгляд стану ринку меблів та основних споживчих властивостей меблів, які реалізуються в Україні, а також порядку проведення експертизи меблів
-
Вплив матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів
Вступ 3
1. Поняття якості та споживчих властивостей товарів 5
1.1. Терміни та визначення якості товарів 5
1.2. Процес формування споживчих властивостей і якості товару в процесі
його розробки та виробництва, вплив матеріалів і технології виробництва 11
1.3. Методи дослідження впливу матеріалів і технології виробництва на формування споживчих властивостей і якості товарів 18
2. Дослідження впливу матеріалів та технології виробництва на
формування споживчих властивостей і якості товарів ВАТ „Інструмент” 24
2.1. Політика підприємства в області якості 24
2.2. Контроль над технологією виробництва та пов’язаними з нею
факторами як один з головних факторів підвищення якості та формування споживчих властивостей товарів 25
У технічних і функціональних відділах. 26
2.3. Вплив матеріалів та контроля виробництва на якість та споживчі властивості товарів 27
2.4. Організація робот з якості 29
3. Проблема якості та удосконалення споживчих властивостей на
сучасному етапі 31
Висновки 36
Список літератури 37
-
Формування споживчих властивостей варених ковбасних виробів впродовж технологічного процесу
Вступ 3
1. Характеристика якості та безпечності основної сировини для варених ковбасних виробів. 5
2. Характеристика основних етапів технології варених ковбасних виробів 18
3. Характеристика режиму зберігання варених ковбасних виробів в умовах підприємства громадського харчування 21
4. Формування органолептичних та фізико-хімічних властивостей варених ковбасних виробів в процесі виготовлення 26
5. Упакування та маркування варених ковбасних виробів 34
Висновки та пропозиції 37
Список використаних джерел 40
-
Управління якістю та конкурентоспроможностю вершкового масла
Вступ 3
1. Теоретичний огляд 5
1.1. Аналіз структури і динаміки ринку вершкового масла України 5
1.2. Фактори формування якості вершкового масла 12
1.2.1. Вплив сировини на формування якості вершкового масла 12
1.2.2. Технологічні операції, як фактор формування якості вершкового масла 26
1.2.3. Харчова безпечність вершкового масла 29
2.Методи і методика дослідження вершкового масла 36
3. Динаміка якості вершкового масла у продовж зберігання 45
3.1. Товарознавча характеристика вершкового масла 45
3.2. Динаміка органолептичних властивостей вершкового масла 51
3.3. Фізико-хімічні властивості вершкового масла 60
Висновок 67
Література 71
Додаток 1. Ассортимент вершкового масла, що реалізується ТОВ «Гермес» 75
-
Задача
Ситуація 1
Корпорація «Проун» була створена у 1988 році і почала свою діяльність як мале підприємство приватної форми власності. В перший рік існування воно нараховало 15 чоловік і займалося будівництвом. Пізніше, заробивши певний капітал, підприємство почало шукати варіанти його реінвестування. Найбільш перспективним напрямом здалося виробництво м’яких меблів. На думку президента «Проун» Михайла Півня, на початок 1990-х років в Україні були відсутні меблеві фабрики, продукція яких відповідала б трьом умовам: помірна ціна, висока якість, хороший дизайн.
Підприємство «Проун» було зорієнтовано на розробку моделей, дизайн яких відповідає кращим європейським зразкам, та проведення цінової політики, а тому захопило перші позиції на ринку меблів.
У 1994 році в період приватизації в «Проун» увійшли три провідні фабрики Чернігівської області, кожна з яких стала спеціалізуватись на виробництві певної продукції. Всі фабрики об’єдналися у корпорацію для досягнення єдиної мети - підвищення прибутковості і забезпечення повного завантаження потужностей. Всю діяльність фабрик координує Рада директорів, яка підпорядкована президенту.
У 1995 році у Києві було створене управління постачанням, маркетингом та реалізацією, що дозволило більш гнучко реагувати на потреби ринку. Корпорація отримала більшу маневреність, оскільки новий підрозділ почав займатись питаннями, які раніше вирішував лише президент.
За 1996-1997 рр. з’явилось більше 20 моделей м’яких меблів. Корпорація націлена на сегмент м’яких меблів для середнього класу суспільства, дещо слабкіші її позиції на сегменті елітних меблів, достатньо міцно корпорація тримається на ринку офісних м’яких меблів.
У зв’язку з тим, що фабрики, які приєднались до «Проун» мали проблеми, було прийнято рішення переоснастити, а також направити провідних спеціалістів до Італії для вивчення досвіду кращих меблевих фірм цієї країни. Технічне переозброєння фабрик дозволило корпорації значно збільшити виробничі потужності. Тепер вони складають близько 11 тис. Комплектів за рік.
Сьогодні «Проун» вийшов на третє місце в Україні по виробництву м’яких меблів.
Питання:
1. Якщо виходити з наведеної інформації, які фактори зовнішнього та внутрішнього середовища сприяли успіху корпорації «Проун»?
2. Виділить та охарактеризуйте етапи життєвого циклу організації, висвітлені в наведеному прикладу? На якому етапі, на вашу думку, корпорація «Проун» знаходиться сьогодні?
3. Дайте оцінку організаційним змінам, що відбулися в корпорації?
4. Який тип корпоративної стратегії використовує «Проун»? Які зміни та корегування корпоративної стратегії, на ваш погляд, можливі та доцільні на «Проун» у майбутньому?
-
Способи отримання пряжі та їх влип на властивості (пряжі)
Вступ 3
1. Загальна характеристика текстильних волокон та виробництва пряжі 4
2. Дослідження якості пряжі та її властивостей 10
3. Вплив споживчих властивостей пряжі на виготовлення трикотажу 15
4. Вплив способу прядіння на виготовлення бавовняних тканей 17
Висновки 18
Література 19
Cгенерировано за 1.450660 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|