|
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
План 1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23 ∞ См. работу «Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.»
-
Реклама на електронних ЗМІ
1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23 ∞ См. работу «Реклама на електронних ЗМІ»
-
Підготовка електронних видань
1. Розвиток електронних видань в Україні 3 2. Порівняльний аналіз електронних словників українського й закордонного виробництва. Шляхи поліпшення споживчих якостей українських електронних словників 8 Використана література 14 ∞ См. работу «Підготовка електронних видань»
-
Торгова реклама
Вступ 3 1. Рекламний текст товару. 3 2. Приклади використання реклами. 4 2.1.Вдале використання. 4 2.2. Невдале використання. 5 3. Реклама в магазині. 5 Література. 8 ∞ См. работу «Торгова реклама»
-
Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей: поняття та види 5 2. Розвиток електронних грошей та їх функції 10 2.1. Способи використання електронних грошей 10 2.2. Механізм використання електронних грошей 13 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 43 Використана література 45 ∞ См. работу «Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі»
-
Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей: поняття та види 5 2. Розвиток електронних грошей та їх функції 10 2.1. Способи використання електронних грошей 10 2.2. Механізм використання електронних грошей 13 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 43 Використана література 45 ∞ См. работу «Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі»
-
Суть електронних грошей
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей 5 1.1. Поняття 5 1.2. Види 8 2. Розвиток електронних грошей та їх функції Способи та механізм використання 10 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Суть електронних грошей»
-
Суть електронних грошей
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей 5 1.1. Поняття 5 1.2. Види 8 2. Розвиток електронних грошей та їх функції Способи та механізм використання 10 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Суть електронних грошей»
-
Управління персоналом
1. Охарактеризуйте підходи до здійснення підбору персоналу. Наведіть приклади 3 2. Охарактеризуйте поняття "етапи та види адаптації персоналу". Наведіть приклади 8 3. Охарактеризуйте поняття "етапи та форми виробничих конфліктів". Наведіть приклади 11 4. Охарактеризуйте основні стилі керування організацією. Наведіть приклади 17 ЛІТЕРАТУРА 20 ∞ См. работу «Управління персоналом»
-
ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ЦИФРОВОЇ ГОТІВКИ
-
Недозволена реклама, її характеристика та приклади
-
Методи менеджменту якості
1. Охарактеризуйте метод розгортання функції QFD 2 2. Охарактеризуйте принцип менеджменту якості "орієнтація на споживача". Наведіть приклади 3 3. Охарактеризуйте сім інструментів контролю якості. Наведіть приклади 4 4. Охарактеризуйте основні форми, види мотивації персоналу та мотивуючи фактори. Наведіть приклади 8 Література 16 ∞ См. работу «Методи менеджменту якості»
-
Загальна і спеціальна методика бібліографічного опису
1. Охарактеризувати основні елементи бібліографічного опису та визначити логіку їх розміщення. Розкрити доцільність використання розділових знаків у бібліографічному описі 2 2. Скласти бази даних за правилами бібліографічного опису до означених дисциплін з метою професійного спрямування 6 2.1. В кожному бібліографічному описі виділити базовий дескриптор 9 3. Навести і охарактеризувати правила зведеного бібліографічного опису. Подати приклади 10 4. Навести і охарактеризувати правила аналітичного бібліографічного опису. Подати приклади 12 5. Навести і охарактеризувати правила бiблiографiчного опису рiзних видiв документiв – газет журналiв видань що продовжуються картографiчних нотних кiнофотофонодокументiв стандартів електронних ресурсiв. Подати приклади бiблiографiчного опису даних документiв 15 Список літератури 23 ∞ См. работу «Загальна і спеціальна методика бібліографічного опису»
-
Друкована реклама
1. Цілі реклами. 3 2. Інформаційна функція друкованої реклами. 4 3. Носії друкованої реклами. 5 4. На кого розрахована друкована реклама. 6 5. Процес виготовлення друкованої реклами: підготовка, терміни, вартість виготовлення. 8 6. Оцінка ефективності реклами. 11 7. Обмеження щодо заборон та розповсюдження реклами 12 8. Додатки 22 Список використаних джерел. 23 ∞ См. работу «Друкована реклама»
-
Електронні інформаційні ресурси: загальна характеристика
Вступ 3 1. Сутність електронних інформаційних ресурсів 4 2. Значення глобальної мережі Internet 7 3. Електронні бібліотеки як один з напрямків організації електронних інформаційних ресурсів 9 4. Термінологічні аспекти каталогізації електронних ресурсів 15 Висновки 18 Література 19 ∞ См. работу «Електронні інформаційні ресурси: загальна характеристика»
-
Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
-
Контрольна робота реклама
1. Охарактеризуйте роль і місце реклами в системі маркетингових комунікацій 3 2. Поясніть основні принципи розробки друкованої реклами 7 3. Визначте характерні риси та ознаки персонального продажу товарів і послуг 11 4. Поясніть, якими законами України запроваджено обмеження і заборону щодо телерадіореклами 14 Література 19 ∞ См. работу «Контрольна робота реклама»
-
Основні управлінські обмеження
-
Основні управлінські обмеження
-
Реклама і дизайн
Реклама 3 Основні елементи дизайну 3 Товарний знак 4 Шрифтовий напис 5 Фірмовий колір 5 Інші фірмові константи 5 Ілюстрації в рекламі 5 Макет реклами 5 Використана література: 5 ∞ См. работу «Реклама і дизайн»
-
Реклама и ее функции
План Введение I. OCHOBЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 1.1 Термины. Направления деятельности. Классификации 1.2 Особенности современного рекламного процесса 1.3. Рекламная деятельность в системе маркетинга 1.4. Цель рекламы 1.5. Золотые правила рекламы II. ВИДЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. СРЕДСТВА РАСПРОСТРАНЕНИЯ РЕКЛАМЫ 2.1. Реклама в СМИ 2.1.1. Реклама в прессе 2.1.2. Реклама по радио 2.1.3 Реклама в информационных сетях (Internet) 2.1.4. Телевизионная реклама 2.1.5. Наружная реклама 2.2. Стимулирование сбыта 2.3. Создание общественной репутации. Мероприятия паблик рилейшнз 2.3.1. Товарный знак 2.4. Брендинг - высокоэффективная технология завоевания и удержания потребителя 2.5. Директ-маркетинг III. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ 3.1. Организация рекламных кампаний 3.2. Особенности международных рекламных кампаний 3.3. Эффективность рекламных кампаний IV. МИРОВОЙ РЫНОК РЕКЛАМЫ 4.1. Особенности, состояние, тенденции V. РЕКЛАМА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬ ∞ См. работу «Реклама и ее функции»
-
Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років
ЗМІСТ 1. Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років......................... 3 2. Значення системи маркетингу. Аспекти рекламної діяльності................ 6 3. Спонсорство, поняття і комунікативні характеристики спонсорства..... 9 Використані джерела......................................................................................... 14 ∞ См. работу «Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років»
-
Реклама на промисловому ринку
Зміст Вступ 3 Розділ 1 Загальні відомості та історія розвитку реклами 4 1.1 Історія та основні етапи розвитку реклами 4 1.2 Особливості сучасного рекламного процесу, функції реклами та її основні закони 8 1.3 Реклама в системі маркетингової діяльності 10 Розділ 2 Реклама на промисловому ринку 12 2.1 Реклама в системі просування товарів на промисловому ринку 12 2.2 Суть, риси та функції реклами на промисловому ринку 14 2.3 Цілі реклами на промисловому ринку 16 Розділ 3 Ефективність реклами. Створення рекламного бюджету 25 3.1 Розробка творчої ідеї рекламного звернення 25 3.2 Перевірка ефективності реклами 28 3.3 Формування рекламного бюджету 32 Висновок 40 Використана література 41 ∞ См. работу «Реклама на промисловому ринку»
-
Скрытая реклама
Содержание Введение...............................................................................................3 Факты..................................................................................................3 Скрытая реклама. ..............................................................................5 Скрытая реклама, действующая на подсознание ..........................5 25 кадров в секунду, вместо 24.........................................................6 Примеры..............................................................................................7 "Пейте кока-колу" -- было прямым приказанием..........................8 "Бутербродный журнализм" и "халтура"......................................9 Вывод.................................................................................................10 Комментарии ..................................................................................11 Используемая литература.............................................................13 ∞ См. работу «Скрытая реклама»
-
Системи електронних грошей
-
Факторы, определяющие эффективность рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Факторы, определяющие эффективность рекламы»
-
Реклама як засіб формування попитові споживачів
Зміст Зміст 2 ВСТУП 3 1. Реклама як засіб формування попитові споживачів 6 1.1. Реклама, її суть та види 6 1.2. Основні принципи медіапланування 15 1.3. Реклама в засобах масової інформації 23 2. Радіореклама як найоперативніший та найвпливовіший вид реклами 31 2.1. Соціально-економічні і фізіологічні 31 особливості сприйняття радіореклами 31 2.2. Українська реклама на радіо 38 2.3. Планування рекламної кампанії на радіо (на прикладі рекламної компанії ВАТ „Филлколор”) 45 2.3.1. Завдання рекламної кампанії та етапи проведення 45 2.3.2. Опис робіт, що виконувані медіа планером на різних етапах рекламної кампанії 46 2.3.3.Розрахунок показників медаіпланування 51 2.3.4. Визначення оптимальної вартості та терміну рекламної кампанії 52 3. Психологічна ефективність реклами 55 3.1. Проблеми дослідження ефективності реклами 55 3.2 Методика розрахунку ефективності реклами 62 Висновки 65 Список опрацьованої літератури 71 ∞ См. работу «Реклама як засіб формування попитові споживачів»
-
Эффективность различных средств рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Эффективность различных средств рекламы»
-
Відношення між поняттями
План 1. Відношення між поняттями 3 2. Визначити кількість та якість наступних суждень, привести їх до одного з чотирьох типів 9 3. Перевірте правильність обмеження понять 10 4.Наведіть приклади категоричного силогізму 11 Література 14 ∞ См. работу «Відношення між поняттями»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|