Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Реклама як засіб формування попитові споживачів» (ID:49054)

| Размер: 2963 кб. | Объем: 73 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Зміст 2
ВСТУП 3
1.Реклама як засіб формування попитові споживачів 6
1.1. Реклама, її суть та види 6
1.2. Основні принципи медіапланування 15
1.3. Реклама в засобах масової інформації 23
2. Радіореклама як найоперативніший та найвпливовіший вид реклами 31
2.1. Соціально-економічні і фізіологічні 31
особливості сприйняття радіореклами 31
2.2. Українська реклама на радіо 38
2.3. Планування рекламної кампанії на радіо (на прикладі рекламної компанії ВАТ „Филлколор”) 45
2.3.1. Завдання рекламної кампанії та етапи проведення 45
2.3.2. Опис робіт, що виконувані медіа планером на різних етапах рекламної кампанії 46
2.3.3.Розрахунок показників медаіпланування 51
2.3.4. Визначення оптимальної вартості та терміну рекламної кампанії 52
3. Психологічна ефективність реклами 55
3.1. Проблеми дослідження ефективності реклами 55
3.2 Методика розрахунку ефективності реклами 62
Висновки 65
Список опрацьованої літератури 71
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок опрацьованої літератури

1. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. М.: ТОО “Интел Тех”, 1993, 80 с.
2. Андреева Г.М. Социальная психология. М.: Наука, 1994, 324 с.
3. Балабанов А.В. Занимательное медиапланирование. – М.Ж РИП-холдинг, 2000. – 104 c.
4. Бехтерев В.М. Объективная психология. – М.; Наука, 1991 – 600 c.
5. Браверман А.А. Маркетинг и полный хозрасчет. М.: “Тисса”, 1989, 116 с.
6. Введение в практическую социальную психологию. /Под. ред. Жукова Ю.М., Петровской Л.А., Соловьевой О.В. М.: «Смысл», 1996, 373 с.
7. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – СПб.; Триз-шанс,1995 – 454 c.
8. Волошилов В.В. маркетингове коммуникации в журналистике: Конспект лекцій. – СП: Изд-во Михайлова, 1999. – 64 с.
9. Гермогенова Л. Эффективная реклама в России. – М. ЮНИТИ, 1994 – 300c.
10. Гермогенова Л.Ю. Эффективная реклама в России. Практика и рекомендации. М.: “Рус Партнер Лтд”, 1994, 252 с.
11. Гольман И.А., Добробабенко Д.С. Практика рекламы. Новосибирск: «Интербук», 1991, 141 с.
12. Горин С. А вы пробовали гипноз. /Практическое руководство по применению гипнотических психотехник в бизнесе и медицине, рекламе и пропаганде, торговле и повседневной жизни/. Спб.: «Лань», 1995, 208 с.
13. Грабовський Л.Г., Полукаров В.Л. Творческая реклама: Эффективные принципы бизнеса: Учебное пособие. – М.: Столичное агенство общественно-политическо информации: Издательско-торговая коропорация «Далеков и К», 2003 – 200 с.
14. Дейян А. и др. Стимулирование сбыта и реклама на месте продажи. Пер. с франц. М.: «Прогресс», «Универс», 1994, 190 с.
15. Дейян А. Реклама. – М.:Сирин, 2003. – 144 c
16. Джефкінс Ф. Реклама. – К.: Т-во „Знання”, 2001. – 456 c.
17. Джугенхаймер Д.У., Уайт Г.И. Основы рекламного дела. Пер. с англ. Самара, 1996, 296 с.
18. Дюкенджиев Е.П. Бизнес. Бионические аспекты. Рига: «Альбатрос», 1995, 259 с.
19. Жизнин С.З., Крупнов В.И. Как стать бизнесменом. Минск: «Предприниматель», 1990, 64 с.
20. Кетвуд Р. Все о Pablic Relations. Лаборатория базовых знаний, БИНОМ, 1999. – 256 с.
21. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер. с англ. М.: «Прогресс», 1990, 736 с.
22. Кудин П.А., Ломов Б.Ф., Митькин А.А. Психология восприятия и искусство плаката. М., 1987, 208 с.
23. Кучеренко В.З. и др. Экономика зравоохранения. Уч. пособие. М., 1996, 144 с.
24. Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российско рекламе. В.: Издательский центр «Академия», 1995. – 144 с.
25. Лебедев А.Н., Боковиков А.К. Экспериментальная психология в российской рекламе. М.: «Академия», 1995, 144 с.
26. Левешко Р.Н. Анализ эффективности рекламы, – К: Вирра-Р, 2001. – 112 с.
27. Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. М., 1984, 446 с.
28. Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. Пер. с англ. М.: «Дело», 1992, 702 с.
29. Музикант В.Л. Реклама: международный опит и российские традиции. – М.: Право и закон, 1996. – 222 с.
30. Музикант В.Л. Теорія и практика современной рекламы. Ч. І. Монографія. – М.: Евроазийский резон. – 1998 р. – 328с.
31. Музикант В.Л. Теорія и практика современной рекламы. Ч. ІІ. Монографія. – М.: Евроазийский резон. – 1998 р. – 328с.
32. Мошканцев Р.И. Психология рекламы: Учебн. особие. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 230 с.
33. Основы предпринимательской деятельности. (Экон. теория. Маркетинг. Финансовый менеджмент). /Под ред. Власовой В.М./ М.: «Финансы и статистика», 1995, 496 с.
34. Полікарпов В.Л., Головлева С.Л., Добринський Е.В.. Ефимова Е.М. рекламная компанія: Учебное пособие. М.Ж Из*во „Памотип”: ИТК „Дашков и К.”, 2002 – 344 с.
35. Почепцов Г. Символы вполитической рекламе. К.: Принт Сервис, 1997. – 304 с.
36. Ромат Е.В. Реклама, СПб:Питер, 2001. – 496 с.
37. Серегина Т.К., Титкова Л.М. Реклама в бизнесе. М.: «Маркетинг», 1995, 112 с.
38. Смирнов Э.А. Управление качеством рекламы: Учебное пособие. – М.Ж РИП-Холдинг, 2001 – 263 с.
39. Старобинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. М., 1996, 224 с.
40. Стародубинский Э.Е. Самоучитель по рекламе. 4-е изд., пере раб. И доп. М.Ж ЗАО „Бізнес-школа”, Интел-СИНТ, 1998 . – 320 с.
41. Столяренко Л.Д. Основы психологии. Р. н/Д: «Феникс», 1996, 736 с.
42. Сэндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. М.: «Прогресс», 156 с.
43. Тимофеев М.И. Все о рекламе. Умей продовжать! – М.: 1995. – 64 с.
44. Ульяновсикй А. Мифодизайн рекламы. – С/П:1995. – 300с.
45. Ученова В.В, Шомова С.А., Гринберг Т.Э., Конаныхин К.В. Реклама: Палитра жанров. –М.: РИП-холдинг, 2000. – 100 с.
46. Хейне П. Экономический образ мышления. Пер. с англ. М.: Изд-во «Дело», 1993, 704 с.
47. Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. Петрозаводск: «Фолиум», 1994, 312 с.
48. Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: исскуство, теорія, практика. – Петразаводск: – АО „Фолиум”, 1994. – 312 с.
49. Шапиро В.Д., Червяков В.В. Куда девать деньги нищим? «Социс», М., 1993, № 2, с. 3-8.
50. Щепилова Г.Г., Щепилов К.В., Краснюк В.М. Введение в рекламоведение. – М.Ж Элит-2000, 2002. – 302 с.
51. Бугера К., Суворов О. Особливості використання результатів медіадосліджень київського радіо ефіру.// Маркетинг і реклама – 2003. – № 12 . – с.21-26.
52. Гомон Д. "Издана первая радиокнига". //Газета "Сегодня" – №24 (1369) від 1.02.2003. – с.45*63
53. Єгоров О. "Що сталося з українським радіомовленням?".//Тижневик "Говорить і показує Україна" – №2 (2353), 3.01.2003 – с.25-31
54. Комар С. "Працювати на державу". //Тижневик "Говорить і показує Україна" – №27 (2378). від 26.06.2003 – с.25-41
55. Потапенко С.Д., Дем‘яненко В.В. Моделювання рекламних кмпаній засобами сітьового планування та управління. //Маркетинг в Україні. – 2003. - №1. – с34-35.
56. Соловьева Н.Г. Радіореклама: методи аналізу та шляхи підвищення ефективності. – 2001. – №3. 13-17.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Реклама як засіб формування попитові споживачів»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.
  • Захист прав споживачів
  • Зв’язки з громадськістю, ПР
  • ПРАКТИЧНА РОБОТА з дисципліни маркетинг
  • Розроблення анкети для проведення опитування
  • Сутність судового рішення
  • Інтернет технології у професійній роботі менеджера
  • Захист прав споживачів
  • Факторы, определяющие эффективность рекламы
Cгенерировано за 0.263316 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...