|
-
Підготовка електронних видань
1. Розвиток електронних видань в Україні 3 2. Порівняльний аналіз електронних словників українського й закордонного виробництва. Шляхи поліпшення споживчих якостей українських електронних словників 8 Використана література 14 ∞ См. работу «Підготовка електронних видань»
-
Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей: поняття та види 5 2. Розвиток електронних грошей та їх функції 10 2.1. Способи використання електронних грошей 10 2.2. Механізм використання електронних грошей 13 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 43 Використана література 45 ∞ См. работу «Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі»
-
Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей: поняття та види 5 2. Розвиток електронних грошей та їх функції 10 2.1. Способи використання електронних грошей 10 2.2. Механізм використання електронних грошей 13 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 43 Використана література 45 ∞ См. работу «Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі»
-
Суть електронних грошей
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей 5 1.1. Поняття 5 1.2. Види 8 2. Розвиток електронних грошей та їх функції Способи та механізм використання 10 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Суть електронних грошей»
-
Суть електронних грошей
Зміст Вступ 3 1. Суть електронних грошей 5 1.1. Поняття 5 1.2. Види 8 2. Розвиток електронних грошей та їх функції Способи та механізм використання 10 3. Перспективи розвитку електронних грошей в Україні і світі 21 Висновок 34 Використана література 36 ∞ См. работу «Суть електронних грошей»
-
ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ЦИФРОВОЇ ГОТІВКИ
-
Електронні інформаційні ресурси: загальна характеристика
Вступ 3 1. Сутність електронних інформаційних ресурсів 4 2. Значення глобальної мережі Internet 7 3. Електронні бібліотеки як один з напрямків організації електронних інформаційних ресурсів 9 4. Термінологічні аспекти каталогізації електронних ресурсів 15 Висновки 18 Література 19 ∞ См. работу «Електронні інформаційні ресурси: загальна характеристика»
-
Реклама и ее функции
План Введение I. OCHOBЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ 1.1 Термины. Направления деятельности. Классификации 1.2 Особенности современного рекламного процесса 1.3. Рекламная деятельность в системе маркетинга 1.4. Цель рекламы 1.5. Золотые правила рекламы II. ВИДЫ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. СРЕДСТВА РАСПРОСТРАНЕНИЯ РЕКЛАМЫ 2.1. Реклама в СМИ 2.1.1. Реклама в прессе 2.1.2. Реклама по радио 2.1.3 Реклама в информационных сетях (Internet) 2.1.4. Телевизионная реклама 2.1.5. Наружная реклама 2.2. Стимулирование сбыта 2.3. Создание общественной репутации. Мероприятия паблик рилейшнз 2.3.1. Товарный знак 2.4. Брендинг - высокоэффективная технология завоевания и удержания потребителя 2.5. Директ-маркетинг III. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ 3.1. Организация рекламных кампаний 3.2. Особенности международных рекламных кампаний 3.3. Эффективность рекламных кампаний IV. МИРОВОЙ РЫНОК РЕКЛАМЫ 4.1. Особенности, состояние, тенденции V. РЕКЛАМА В РЕСПУБЛИКЕ БЕЛАРУСЬ ∞ См. работу «Реклама и ее функции»
-
Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років
ЗМІСТ 1. Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років......................... 3 2. Значення системи маркетингу. Аспекти рекламної діяльності................ 6 3. Спонсорство, поняття і комунікативні характеристики спонсорства..... 9 Використані джерела......................................................................................... 14 ∞ См. работу «Реклама (1917-1991) років. Українська реклама 90 років»
-
Скрытая реклама
Содержание Введение...............................................................................................3 Факты..................................................................................................3 Скрытая реклама. ..............................................................................5 Скрытая реклама, действующая на подсознание ..........................5 25 кадров в секунду, вместо 24.........................................................6 Примеры..............................................................................................7 "Пейте кока-колу" -- было прямым приказанием..........................8 "Бутербродный журнализм" и "халтура"......................................9 Вывод.................................................................................................10 Комментарии ..................................................................................11 Используемая литература.............................................................13 ∞ См. работу «Скрытая реклама»
-
Системи електронних грошей
-
Факторы, определяющие эффективность рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Факторы, определяющие эффективность рекламы»
-
Эффективность различных средств рекламы
Оглавление стр. Введение. …………………………………………………………………………….. 3. Глава 1. Факторы, определяющие эффективность рекламы……………………………. 6. 1.1. Психология восприятия рекламы…………………………………………………. 6. 1.2. Экономическая эффективность рекламы…………………………………………. 8. 1.3. Иные факторы……………………………………………………………………….11 Глава 2. Эффективность различных средств рекламы……………………………………14 2.1. Реклама в прессе…………………………………………………………………….16 2.2. Реклама по радио……………………………………………………………………17 2.3. Телевизионная реклама……………………………………………………………. 19 2.4. Наружная реклама…………………………………………………………………..21 2.5. Реклама в Интернет…………………………………………………………………23 Глава 3. Критерии и методы определения эффективности рекламы……………………28 3.1. Критерии……………………………………………………………………………28 3.2. Методы……………………………………………………………………………...32 Заключение ………………………………………………………………………………... 41 Список использованной литературы. …………………………………………………...43 ∞ См. работу «Эффективность различных средств рекламы»
-
Імідж-реклама
Вступ 3 1. Теоретична частина 4 1.1. Створення іміджу та позиціювання фірми та її товару 4 1.2. Сутність імідж-реклами та рекламної політики підприємства. 6 2. Практична частина 9 Програма створення іміджу та позиціювання компанії “Назва” 1. Просування торгової марки “Київінвестпроект”. 2. Реклама в ЗМІ 3. Реклама в мережі Інтернет: 4. Виготовлення малоформатної друкарської рекламної продукції ( буклети, брошури, проспекти, плакати, календарі ). 5. Реклама на сувенірній продукції Висновки 12 Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Імідж-реклама»
-
Реклама
СОДЕРЖАНИЕ ВСТУПЛЕНИЕ 3 РЕКЛАМА КАК СПОСОБ ДОСТИЖЕНИЯ ЦЕЛЕЙ ФИРМЫ НА ВНЕШНЕМ РЫНКЕ. 4 ВЫВОДЫ 15 ЛИТЕРАТУРА 16 ∞ См. работу «Реклама»
-
Реклама
СОДЕРЖАНИЕ ВСТУПЛЕНИЕ 3 РЕКЛАМА КАК СПОСОБ ДОСТИЖЕНИЯ ЦЕЛЕЙ ФИРМЫ НА ВНЕШНЕМ РЫНКЕ. 4 ВЫВОДЫ 15 ЛИТЕРАТУРА 16 ∞ См. работу «Реклама»
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 6 3. Ілюстрації, приклади. 9 4. Цільова група населення цього виду реклами. 11 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 12 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 12 7. Вартість виготовлення. 14 8. Обслуговування реклами. 15 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 16 10. Бібліографія 18 ∞ См. работу «Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.»
-
Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
План 1. Визначення конкретного виду реклами. 3 2. Розгорнутий опис реклами. 8 3. Ілюстрації, приклади. 12 4. Цільова група населення цього виду реклами. 14 5. Підготовка інформації для виготовлення реклами. 16 6. Деяка інформація про строки виготовлення та його трудоємкість. 17 7. Вартість виготовлення. 18 8. Обслуговування реклами. 20 9. Можливість оцінки ефективності реклами. 21 10. Бібліографія 23 ∞ См. работу «Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.»
-
" Національна система масових електронних платежів "
-
Національна система масових електронних платежів на картковому ринку України
-
Реклама и дизайн
Реклама 3 Основные элементы дизайна 3 Использование симметрии и асимметрии в рекламе 7 Определение композиционного центра в рекламных блоках 8 Композиционные принципы 11 Использованная литература: 14 ДОПОЛНЕНИЯ 15 ∞ См. работу «Реклама и дизайн»
-
Архетипическая реклама
План Введение 3 1.Архетипическая реклама 5 2.Использование отдельных архетипов 9 3.Мифологические основания рекламы 14 Заключение 18 Список литературы 19 ∞ См. работу «Архетипическая реклама»
-
Реклама і дизайн
Реклама 3 Основні елементи дизайну 3 Товарний знак 4 Шрифтовий напис 5 Фірмовий колір 5 Інші фірмові константи 5 Ілюстрації в рекламі 5 Макет реклами 5 Використана література: 5 ∞ См. работу «Реклама і дизайн»
-
АНАЛИЗ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 4 1. Анализ рекламной деятельности предприятия 8 1.1. Характеристика фирмы 8 1.2. Виды существующей рекламы на фирме 11 1.3. Рекламный бюджет фирмы 13 1.3.1. Метод "от наличных средств" 14 1.3.2. Метод "процент от объема сбыта" 14 1.3.3. Метод долевого участия в рынке 14 1.3.4 Методы конкурентного паритета 15 1.3.5 Метод "исходя из целей и задач" 15 1.3.6 Другие методы определения затрат на продвижение 16 1.4. Воздействие рекламы на продвижение товаров фирмы 20 1.4.1.Оценка рекламы 20 1.4.2. Узнаваемость 22 1.4.3. Способность вспомнить рекламу 23 1.44 Уровень побудительности 24 1.4.5 Влияние рекламы на покупательское поведение 25 2. Структура исполнения рекламы 26 2.1. Разновидность рекламы 26 2.1.1. Реклама в периодической печати и справочниках 27 2.2.2 Печатная реклама 29 2.1.3 Реклама по телевидению 31 2.1.4 Реклама по радио 34 2.1.5. Наружная (внешняя) реклама 35 2.1.6. Реклама в местах продажи 36 2.1.7 Вещевая реклама 36 2.1.8. Реклама в оформлении товара (услуги) 37 2.1.9 Престижная реклама 38 2.1.10. Реклама марок 38 2.2. Прием рекламы на базе высоко вовлеченного/трансформационного отношения к марке 40 2.3.Структырные факторы для рекламы 43 3. Разработка рекламных объявлений 48 3.1. Выбор и обоснование предлагаемых видов рекламного объявления 48 3.1.1. Убеждение 50 3.1.2 Напоминание 50 3.1.3 Рождение идеи 51 1.3.4. Разработка рекламного обращения 54 3.2. Используемые приемы рекламы для товаров фирмы 60 3.2. Используемые приемы рекламы для товаров фирмы 60 3.3. Создание сценария 62 4. Природоохранные мероприятия 76 5. Эффективность информирования потребителя о позиции продукта 78 Заключение 80 Список литературы 82 ∞ См. работу «АНАЛИЗ РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ»
-
Система електронних біржових торгів: особливості і перспективи розвитку
-
Облік міжбанківських розрахунків. Система електронних платежів (СЕП)
-
Реклама як засіб формування попитові споживачів
Зміст Зміст 2 ВСТУП 3 1. Реклама як засіб формування попитові споживачів 6 1.1. Реклама, її суть та види 6 1.2. Основні принципи медіапланування 15 1.3. Реклама в засобах масової інформації 23 2. Радіореклама як найоперативніший та найвпливовіший вид реклами 31 2.1. Соціально-економічні і фізіологічні 31 особливості сприйняття радіореклами 31 2.2. Українська реклама на радіо 38 2.3. Планування рекламної кампанії на радіо (на прикладі рекламної компанії ВАТ „Филлколор”) 45 2.3.1. Завдання рекламної кампанії та етапи проведення 45 2.3.2. Опис робіт, що виконувані медіа планером на різних етапах рекламної кампанії 46 2.3.3.Розрахунок показників медаіпланування 51 2.3.4. Визначення оптимальної вартості та терміну рекламної кампанії 52 3. Психологічна ефективність реклами 55 3.1. Проблеми дослідження ефективності реклами 55 3.2 Методика розрахунку ефективності реклами 62 Висновки 65 Список опрацьованої літератури 71 ∞ См. работу «Реклама як засіб формування попитові споживачів»
-
Торгова реклама
Вступ 3 1. Рекламний текст товару. 3 2. Приклади використання реклами. 4 2.1.Вдале використання. 4 2.2. Невдале використання. 5 3. Реклама в магазині. 5 Література. 8 ∞ См. работу «Торгова реклама»
-
Мода і реклама
ВСТУП 3 1. ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 5 2. ЗВ’ЯЗОК МОДИ З РЕКЛАМОЮ 7 2.1. Мода як соціальний феномен. 12 2.2. Реклама – двигун моди 14 2.3.Соціальна реклама і мода 15 3. СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ І РОЛЬ МОДИ В ЦЬОМУ ПРОЦЕСІ 19 3.1. Мода та емоції в рекламі 20 3.2. Мода та сезонність у рекламі 26 3.3. Мода та рекламні обриси 28 4. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ І МОДИ НА СВІДОМІСТЬ ЛЮДИНИ 33 ВИСНОВКИ 41 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 43 ДОДАТКИ 45 ∞ См. работу «Мода і реклама»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|