|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Якість як чинник конкурентоспроможності продукції
Зміст
Вступ 3
1 Якість як чинник конкурентоспроможності продукції 4
2 Нормативно-правова база в управління кістю продукції 12
Висновки 17
Використана література 18
-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
Аналіз якості продукції підприємства та її впливу на інші показники
Вступ 3
1. Якість продукції як визначальний чинник його конкурентоспроможності 6
1.1. Економічна суть якості продукції 6
1.2. Система управління якістю підприємства 11
1.3. Оцінка, контроль та управління якістю продукції на підприємствах в умовах конкурентного середовища 14
2. Аналіз впливу якості продукції на діяльність ВАТ «Назва» 19
2.1. Вдосконалення якості як джерело виходу з кризи та динамічного зростання 19
2.2. Аналіз впливу якості продукції на фінансовий стан підприємства 26
2.3. Напрями вдосконалення діяльності ВАТ «Назва» 35
Висновки 39
Література 42
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА
Зміст
Вступ ............................................................................................................4
1. Якість і її оцінка .....................................................................................6
1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6
1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7
1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9
2. Методи забезпечення якості ................................................................12
2.1. Стандартизація продукції ............................................................12
2.2. Сертифікація продукції ................................................................13
2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16
2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17
3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в
Україні …………………………………………………………………. 18
Висновок ................................................................................................23
Список використаної літератури ............................................................24
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14
-
Організація правової роботи щодо підвищення якості продукції (рпобіт, послуг)
План
Вступ
1. Порядок прийомки поставленої продукції по якості;
2. Якість і комплектність продукції;
3. Акт прийоми продукції. Акт про скриті недоліки продукції;
4. Претензійна діяльність.
Додатки
Висновок
Cгенерировано за 0.009438 секунд
|