|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Необхідність впровадження системи комплексного управління якості на підприємствах України
ЗМІСТ
Вступ…………………………………………………………………………........
Розділ 1. Наукові аспекти комплексного управління якістю продукції.............
1.1 Поняття якості продукції. Комплексне управління якістю………..
1.2 Основні принципи управління якістю продукції ………….............
Розділ 2. Системи комплексного управління якістю продукції на території України.………………….......................................................................................
2.1 Методика впровадження системи управління якістю на підприємстві….......................................................................................................
2.2 Досвід управління якістю на підприємстві в зарубіжних країнах…
2.3 Контроль за рівнем управління якістю продукції..............................
Розділ 3.Проблеми управління якістю продукції на підприємствах в Україні та шляхи їх подолання. Вдосконалення TQM....................................................
Висновки................................................................................................................
Список використаної літератури.........................................................................
-
Управління якістю продукції в фармацевтичній сфері
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЯКОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4
1.1. Сутність і значення якості для підприємства, якість і технічний прогрес 4
1.2. Методи оцінювання якості 9
1.3. Принципи загального управління якістю (TQM) 15
2. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ „Назва” 20
2.1. Загальна характеристика підприємства 20
2.2. Аналіз системи якості управління продукцією 23
3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 29
3.1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 29
3.2. Напрямки вдосконалення системи якості на підприємстві 34
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
-
Управління якістю туристичної продукції (послуг) у туристичному підприємстві
Вступ 3
1. Науково-методологічні аспекти управління якістю в туризмі 6
1.1. Якість туристичної продукції (послуг) як економічна категорія 6
1.2. Оцінка якості туристичної продукції (послуг) 6
1.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в туристичному підприємстві 14
1.4. Нормативно-правове регулювання якості туристичної продукції (послуг) в туризмі 20
2. Дослідження процесу управління якістю в діяльності туристичного підприємства ТОВ "Замор'я" 26
2.1. Загальна характеристика діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 26
2.2. Діагностика процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 44
2.3. Система управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 45
3. Напрями удосконалення процесу управління якістю туристичної продукції (послуг) в діяльності туристичного підприємства "Замор'я" 56
3.1. Шляхи удосконалення системи управління якістю туристичної продукції (послуг) на туристичному підприємстві "Замор'я" 56
Висновки 62
Список використаної літератури 64
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 3
Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5
1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5
1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8
1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15
Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21
2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21
2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26
Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31
3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 43
-
Якість продукції як об’єкт управління
Зміст:
Вступ ..........................................................................................................3
1. Якість продукції як об’єкт управління ..........................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Управління якістю.......................... ……………………………...11
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....14
2. Зарубіжний досвід управління якістю .............................................18
2.1. Управління якістю в США ................................................................18
3.2. Управління якістю в Японії .............................................................23
3.3. Управління якістю в Європі ............................................................28
3. Світові тенденції і перспективи менеджменту якості ......... ...33
Висновок ……………………………………………………………....41
Список використаної літератури ……………………………………43
-
Система управління якістю на підприємстві
ПЛАН
Вступ 3
1. Сучасне уявлення про механізм управління якістю продукції. 4
2. Категорії управління якістю продукції. 9
3. Органи управління якістю продукції. 12
Висновок. 14
Список використаної літератури 15
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти формування системи управління якістю 5 1.1.Сутність основних понять та категорій системи управління якістю 5 1.2.Структура та складові системи управління якістю 12 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз основних показників діяльності 17 2.1. Аналіз рівня якості продукції ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 17 2.2. Оцінка системи управління якістю на підприємстві 25 Розділ 3. Шляхи покращення системи управління якістю на підприємстві ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 28 Висновки 32 Список літератури 35
-
Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………...3
Розділ 1. Теоретичні аспекти забезпечення якості продукції ............5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють ......................5
1.2. Показники і методи оцінки якості …………………………….…7
1.3. Нормативно-правове регулювання якості продукції .................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж” ...................................................................................................................15
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........15
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................23
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................27
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Візаж”....................................................................................................................31
Висновки і пропозиції .............................................................................36
Список використаної літератури ............................................................37
Додатки
-
Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми
1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3
1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3
1.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 14
1.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 22
2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 29
2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 29
2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 32
2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49
-
Удосконалення управління конкурентоспроможністю фірми
1. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЛЯ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 3
1.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка його потенціалу 3
2.2. Аналіз системи управління якістю на підприємстві 9
2.3. Оцінка власної конкурентної позиції підприємства на ринку і аналіз конкуренції галузі 18
2. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 26
2.1. Впровадження на підприємстві сучасних стандартів оцінки якості продукції 26
2.2. Вдосконалення системи управління якістю та конкурентоспроможністю продукції 29
2.3. Вплив запропонованих заходів на рівень конкурентоспроможності підприємства 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Менеджмент організацій
Вступ 3
1. Зарубіжний досвід управління якістю продукції 4
2. Система управління якістю на підприємстві 14
Висновки 20
Список використаної літератури 21
Cгенерировано за 0.014027 секунд
|