|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Якість продукції, динаміка понять якості
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Якість продукції, динаміка понять якості 4
2. Рівень якості та показники оцінки якості 6
3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9
Висновок 11
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА
Зміст
Вступ ............................................................................................................4
1. Якість і її оцінка .....................................................................................6
1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6
1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7
1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9
2. Методи забезпечення якості ................................................................12
2.1. Стандартизація продукції ............................................................12
2.2. Сертифікація продукції ................................................................13
2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16
2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17
3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в
Україні …………………………………………………………………. 18
Висновок ................................................................................................23
Список використаної літератури ............................................................24
-
Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності .....................................................................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва..............................................................................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Криггер” ..............................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........16
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................24
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Криггер”................................................................................................................35
Висновки і пропозиції .............................................................................40
Список використаної літератури ...........................................................41
Додатки
-
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 4
І. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ 6
1.1 Якість продукції: основні поняття, терміни і визначення 6
1.2 Класифікація показників якості промислової продукції 10
1.3 Стадії формування якості 17
II. СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. СИСТЕМА ЯКОСТІ 20
2.1 Безпосереднє управління якістю продукції 36
2.2 Якість і конкурентоспроможність продукції 44
2.3 Міжнародні стандарти ІСО 50
2.4 Облік і аналіз витрат на якість продукції 54
2.5 Планування та стимулювання якості продукції 61
2.6 Організація та види технічного контролю якості 64
2.7 Статистичний та вхідний контроль якості продукції 75
ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ “ПЛАСТИК КАРТА” 86
3.1 Політика в області якості 86
3.2 Відомості про організацію 87
3.3 Система управління якістю 89
3.4 Вимоги до документації 93
3.4.1 Загальні положення 93
3.4.2 Посібник із якості 94
3.4.3 Управління документацією 95
3.4.4 Управління протоколами 96
3.5 Відповідальність керівництва 96
3.5.1 Зобов'язання керівництва 96
3.5.2 Орієнтація на споживача 97
3.5.3 Політика в області якості 97
3.5.4 Планування 98
3.5.5 Відповідальність, повноваження й інформування 99
3.5.6 Аналіз з боку керівництва 100
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 105
Cгенерировано за 0.020027 секунд
|