Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Якість продукції. Показники якості» (ID:18829)

| Размер: 39 кб. | Объем: 37 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 27.07.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні та методологічні аспекти формування системи управління якістю 5 1.1.Сутність основних понять та категорій системи управління якістю 5 1.2.Структура та складові системи управління якістю 12 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика та аналіз основних показників діяльності 17 2.1. Аналіз рівня якості продукції ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 17 2.2. Оцінка системи управління якістю на підприємстві 25 Розділ 3. Шляхи покращення системи управління якістю на підприємстві ДПАТ Київхліб Хлібокомбінат №12 28 Висновки 32 Список літератури 35 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Закон України „Про підприємництво” від 27.02.1991 р. 2. Закон України „Про підприємства в Україні” від 28.03.1991 р. 3. Закон України „Про власність” від 07.02.1991 р. 4. Закон України „Про господарські товариства” від 19.09.1991 р. 5. Закон України „Про оподаткування прибутку підприємств” від 22.05.1997 р. 6. Наказ Президента України від 22 лютого 2001 року №113 “Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції” 7. Закон УРСР про захист прав споживачів // Відомості Верховної Ради УРСР. – 1991. - №30. – с. 379, 819-829. 8. Акціонерні товариства. Організація та діяльність: Збірник законодавчих актів – К.: “Українська інвестиційна газета,1997 – 342с. 9. Шаповал М.І. Менеджмент якості : Підручник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2003. – 475с. – (Вища освіта 21 століття). 10. Лапидус В.А. Всеобщее качество (TQM) в российских компаниях / Гос. ун-т управления Нац. фонд подготовки кадров. – М.: ОАО «Типография «Новости», 2000. – 432с. 11. Бичківський Роман. Упраління якістю: Навч. посібник. – Львів, ДУ “Львівська політехніка”, 2000 – 329с. 12. Вакуленко А.В. Управління якістю: Навч. – метод. посіб. для самост. вивч. дисц. – К.: КНЕУ, 2004. – 167с. 13. Спицнадель В.Н. Ситемы качества (в соответствии с международными стандартами ISO семейства 9000): Учеб. пос.- СПб.: Издательский дом «Бизнес-пресса», 2000.-336с. 14. Огвоздин В.Ю. Управление качеством: Основы теории и практики: Учебное пособие. – 4-е изд., испр. и доп. – М.: Издательство «Дело и Сервис», 2002. – 160с. 15. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1999. – 384с. 16. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге, доповнене. – Львів: “Новий Світ-2000”, 2003. – 272с. 17. Лифиц И.М. Теория и практика оценки конкурентоспособности товаров и услуг. – 2-е изд., доп. и испр. – М.: Юрайт-М, 2001 – 224с. 18. Задихайло Д.В., Кібенко О.Р., Назарова Г.В. Корпоративне управління: Навчальний посібник. – Х.: Еспада,2003. – 688с. 19. Вінник О.М., Щербина В.С. Акціонерне право: Навчальний посібник / За ред. проф. Щербини В.С. – К.: Атіка, 2000.- 544с. 20. Менеджмент персоналу: Навч. посіб./ В.М. Данюк, В.М. Петюх, С.О. Цимбалюк та ін. За заг. ред. В.М. Данюка, В.М. Петюха. – К.: КНЕУ, 2004. – 398с. 21. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, М.І. Горбатюк та ін. За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. – Вид. 2-ге, перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 556с. 22. Петрова Антонина. Зачем предприятию внедрять стандарты ИСО серии 9000, или о том, как было дело на «Союз-Виктане» // Економіка. – 2001. - №9. – с.104-107. 23. Степаненко Тетяна. Оптимісти та песимісти // Пропозиція. – 2004. - №1. – с.30-31. 24. Недешева пшениця // Пропозиція. – 2004. - №1. – с.32-33 25. Опря С.А. Економічні проблеми функціонування хлібопекарської галузі Київської області // Економіка АПК. – 2002. - №5. – с. 51-54. 26. Шевченко А., Азаренкова А. Система заходів підвищення врожайності і якості зерна озимої пшениці // Пропозиція. – 1998. - №4. – с. 18-19. 27. Струкова І. Комахи – шкідники зерна і зернових продуктів за умов складського зберігання // Новини захисту рослин. – 1998. – грудень. – с. 29-31. 28. Дьякон. Г. Стан цінової ситуації на ринках зерна та хлібобулочних виробів України // Огляд цін. – 2001. - №10(60). – с. 30-31. 29. Сайко В.Ф. Зерно України для внутрішнього і зовнішнього ринків // Вісник аграрної науки. – 2002. – вересень. – с. 20-24 30. Кращі підприємства України // 2001. – с. 10- 12. 31. Обелець О.С. Економічна ефективність зернового виробництва в Україні // Економіка АПК. – 2003. - №10. – с. 59-64. 32. Фролов П. Корпоративне управління і проблеми функціонування виконавчого органу – правління // Економіка. – 2004. - №1. – с. 41-46. 33. Кучер С.В. Фактори впливу на стан ефективності зернового господарства в Україні // Економіка АПК. – 2004. - №1. – с. 114-118. 34. Пархомчук Дина. Власти форсируют создание ЗАО «Хлеб Киева» // Инвестгазета. – 2004. - №13. – с. 19. 35. Старостіна А.О. Зміст та основні етапи маркетингової діяльності // Меркетинг в Україні. – 2002. - №4. – с. 30-33. 36. http://www.citech.com.ua 37. http://www.standard.ru 38. http://www.management.com.ua 39. http://www.quality.eup.ru/material.html 40. http://ISO9000.ok.ru 41. http://www.dstu.gov.ua 42. http://12.kyivkhlib.ua
Дополнительная информация 2405
Заказ Заказать Купить «Якість продукції. Показники якості»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління якістю продукції на підприємстві

  • Якість продукції, динаміка понять якості

  • Вимоги до якості та витрати на її забезпечення

  • Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві

  • Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості

  • Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

  • Підвищення якості продукції

  • Ефективність і шляхи підвищення якості продукції

  • ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА

  • Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності

  • УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ


Cгенерировано за 0.020027 секунд

загрузка...