|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Контроль якості продукції та його значення в загальній системі управління якістю
ВСТУП 3 1. ВНУТРІШНЬОВИРОБНИЧИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4 1.1. Суть та показники оцінювання якості продукції 4 1.2. Методи оцінювання якості продукції 9 1.3. Конкурентоспроможність продукції. 10 1.4. Категорії управління якістю продукції 14 2. АНАЛІЗ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ PROCTER&GAMBLE . 18 2.1. Контроль якості та вимоги нормативних документів 18 2.2. Характеристика продукції Procter&Gamble на ринку України. Основні об’єкти. 18 2.3. Класифікація засобів для прання та миття 25 2.4. Товарознавча характеристика асортименту та якості відповідних груп товарів 28 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ І СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ І КОНКУРЕНТОЗДАТНСТІ ПРОДУКЦІЇ. 34 ВИСНОВОК 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 40
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14
-
Ефективні шляхи підвищення якості продукції на підприємстві
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Сутність якості продукції та її значення в умовах ринкових відносин 5
1.1. Поняття якості та її значення 5
1.2. Характеристика основних факторів якості 10
1.3. Роль стандартизації і сертифікації в системі якості 14
РОЗДІЛ 2. Аналіз діючої системи якості на підприємстві та її основні недоліки 31
2.1. Загальна характеристика підприємства 31
2.2. Аналіз якості продукції та її недоліки 35
РОЗДІЛ 3. Основні напрямки підвищення якості продукції на підприємстві 45
ВИСНОВОК 52
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 54
-
Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності .....................................................................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва..............................................................................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Криггер” ..............................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........16
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................24
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Криггер”................................................................................................................35
Висновки і пропозиції .............................................................................40
Список використаної літератури ...........................................................41
Додатки
-
Якість та конкрентоспроможність продукції
Вступ 3
1. Поняття конкурентоспроможності продукції 4
2. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 8
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 17
Cгенерировано за 0.009029 секунд
|