-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності .....................................................................................5
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва..............................................................................11
Розділ 2. Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Криггер” ..............................................................................................................16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства..........16
2.2. Процес структурно-технологічних перетворень на підприємстві ..........................................................................................................24
2.3. Аналіз системи управління якістю на підприємстві ................28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції в ТОВ „Криггер”................................................................................................................35
Висновки і пропозиції .............................................................................40
Список використаної літератури ...........................................................41
Додатки
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14
-
Якість продукції. Показники якості
Вступ 3
Розділ. Теоретичні основи управління системою якості продукції підприємства 5
1.1 Якість продукції: сутність та значення. 5
1.2 Сутність та особливості процесу управління якістю продукції 8
1.3 Показники управління якістю продукції підприємства 15
Розділ 2. Дослідження системи управління якістю продукції підприємства (на прикладі ВАТ “___”) 21
2.1 Аналіз ефективності системи управління якістю продукції підприємства 21
2.2 Оцінка рівня якості продукції із врахуванням маркетингової складової 26
Розділ 3. Вдосконалення системи управління якістю продукції підприємства 31
3.1 Формування механізмів управління системою якості продукції підприємства 31
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 43
-
Управління якістю
Зміст
Вступ 3
1. Управління якістю 4
2. Оцінка рівня якості 5
3. Якість як головна ланка конкурентоспроможності продукції 14
Висновок 18
Список використаної літератури 19
-
Управління якістю
Зміст
Вступ 3
1. Управління якістю 4
2. Оцінка рівня якості 5
3. Якість як головна ланка конкурентоспроможності продукції 14
Висновок 18
Список використаної літератури 19