Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій» (ID:58682)

| Размер: 15 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПлан

1.Вступ...…………………………………………………………………......3

2. Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення
іміджу організацій…………………………………………………………....4
3. Висновки...………………………………………………………….…......13
4. Список літератури...…………………………………………………........14
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури.

1. Герасимчук В.Г. Маркетинг.-К.-1994 р, с.327
2. Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. М. – “Дело”. – 1995г. – с. 188.
3. Джеймс А.Ф., Стонер Едвин Г. Долан. Вступление в бизнес. К. “Издательство Европейского университета финансов, информационных систем, менеджмента и бизнеса”– 2000г. – с.753
4. Котляр Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга. -Киев-Москва- Санкт-Петербург.-1998.с.1055.
5. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль. – Санкт – Петербург, Москва* Харьков* Минск. “Питер”. – 1999. –с.888.
6. Мескон М. Основы менеджмента. - М., "Дело", 1992р. - 710с.
7. Томпсон А.А., Стрикленд А. ДЖ. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов/ Пер. с англ. Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. - 576с.
8. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент. Учебное пособие. - М., ЗАО "Бизнес-школа", 1997р. - 304с.
9. Шершньова З.Є. Стратегічне управління. - /Навчальний посібник/ - к. , КНЕУ, 1999р. - 348с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення
  • Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення
  • Розробка й аналіз стратегій для підтримки і зміцнення іміджу організацій
  • ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЯК PR-ДІЯЛЬНІСТЬ
  • Теоретичні аспекти формування іміджу некомерційних організацій
  • Формування іміджу як PR-діяльність
  • Процес становлення іміджу компанії "Світоч
  • Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
  • Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
Cгенерировано за 0.273789 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів