|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Формування споживчих властивостей рослинної олії та оцінка якості продукції різних виробників
Вступ 3
1. ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5
1.1. ВПЛИВ СИРОВИНИ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 5
1.2. ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ НА ЯКІСТЬ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ 11
2. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ РОСЛИННОЇ ОЛІЇ НА СТАДІЇ РАФІНАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ) 17
3. ЯКІСТЬ СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ РІЗНИХ ТОВАРОВИРОБНИКІВ 23
3.1. ОРГАНІЗАЦІЯ, ОБ’ЄКТ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 23
3.2. РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 29
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 33
Використана література. 37
ДОДАТКИ 39
-
Якість та стійкість до зберігання фруктів
Вступ 3
1. Стан ринку фруктової продукції 5
2. Ампелоградичні фрукти районовані в Україні 12
3. Особливості вирощування винограду 14
4. Асортимент і класифікація фруктів 15
5. Фактори, що впливають на якість винограду 20
6. Дослідження якості винограду 24
7. Вплив зберігання на якість винограду 28
Висновки 35
Використана література 37
Додатки 40-42
-
Формування споживчих властивостей майонезів. Оцінка якості продукції різних товаровиробників
Вступ 3
1. Порівняльна характеристика асортименту майонезу, який виготовляється в Україні та інших країнах світу. 4
2. Формування асортименту майонезу на ВАТ «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин») 12
3. Формування якості майонезу 15
3.1. Вплив сировини на якість майонезу. 15
3.2. Вплив технології виготовлення на якість майонезу 22
4. Якість майонезу, яке виготовляється на ВАТ «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин») 26
4.1. Організація, об’єкт та методи дослідження. 26
4.2. Результати експериментальних досліджень 28
Висновки і пропозиції 35
Список використаної літератури 37
Додаток А 39
-
Оцінка конкурентної спроможності туристичного підприємства
ВСТУП 3
1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ В ТУРИЗМІ 6
1.1. Сутність і види конкуренції 6
1.2. Конкурентоспроможність та якість у туризмі 12
1.3. Методологія дослідження конкурентної спроможності у туризмі 17
2.ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ПП „5 КРОКІВ” 27
2.1 Загальна характеристика підприємства 27
2.2 Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 32
2.3 Аналіз зовнішнього середовища туристичного підприємства 37
3.АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1 Дослідження рівня конкурентної спроможності (методика) 44
3.2 Напрями піднесення рівня конкурентної спроможності 50
ВИСНОВКИ 60
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 65-69
26 діаграм і таблиць
-
Людські ресурси ЛПЗ (Лікувально-профілактичних закладів) сутність, ефективність використання
Зміст
Вступ 3
1. Теоретичні основи дослідження людських ресурсів підприємства 4
2. Управління людськими ресурсами на підприємстві 7
3. Людські ресурси лікувально-профілактичних установ та якість медичних послуг 9
Висновки 16
Література 18
-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами фабрики
Зміст
Вступ 3
1. Стан ринку м’яких меблів 6
2. Коротка характеристика ЗАТ “Лагода” 16
3. Технологічний процес виготовлення м’яких меблів на "Лагода" і вплив на якість 20
4. Характеристика споживчих властивостей м’яких меблів 25
5. Вимоги НТД та оцінка якості м’яких меблів 35
Висновки та пропозиції 45
Литература 47
Додаток. Баланс та Звіт про фінансові результати ЗАТ “Лагода” 51
Метою роботи є вивчення вплив сировини та технології виготовлення на формування якості м’яких меблів за матеріалами ЗАТ “Меблева фабрика "Лагода".
Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів;
- встановлення характеристик сировинних матеріалів для виготовлення м’яких меблів і їх впливу на якість;
- аналіз технологічного процесу виготовлення м’яких меблів на ЗАТ "Лагода" і його впливу на якість;
- встановлення характеристик споживчих властивостей м’яких меблів;
- встановлення вимоги НТД та проведення на їх основі оцінки якості м’яких меблів
Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ЗАТ “Лагода” з точки зору його забезпечення якісною сировиною та впровадження сучасних технологій у відповідності до потреб ринку.
Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.
-
Економіка підприємства
1. Критерії результативності діяльності підприємства: якість, економічність, прибутковість, продуктивність, якість трудового життя, впровадження новинок 3
2. Організація створення, реєстрації та ліцензування діяльності нового підприємства 9
3. Методи фінансування інвестиційних проектів і програм 16
4. Сутність і види ризику 20
Список використаної літератури 26
-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ТА ЇЇ ОЦІНКА
Зміст
Вступ ............................................................................................................4
1. Якість і її оцінка .....................................................................................6
1.1. Фактори, що обумовлюють якість продукції ..............................6
1.2. Показники і методи оцінки ............................................................7
1.3. Ефективність і шляхи підвищення ...............................…............9
2. Методи забезпечення якості ................................................................12
2.1. Стандартизація продукції ............................................................12
2.2. Сертифікація продукції ................................................................13
2.3. Державний нагляд за якістю ........................................................16
2.4. Внутрішньовиробничий технічний контроль .............................17
3. Загальні відомості про розвиток і сучасний стан сертифікації в
Україні …………………………………………………………………. 18
Висновок ................................................................................................23
Список використаної літератури ............................................................24
-
Контрольна з маркетингу. Анкетування
1.Мета дослідження – виявлення потреб споживачів журналів іноземних мов для виходу на цільовий сегмент ринку поліграфічної фірми з новою продукцією. Об”єкт дослідження – вимоги споивача щодо якості, ціни, об”єму, змісту нового журналу.
2.Методологія дослідження – анкетування, яке проводиться серед студентів, викладачів вищих навчільних закладів та відвідувачів спеціалізованих магазинів.
3.Чинниками, які впливають на поведінку учасників ринку: ціна, реклама, якість, соціальний стан, вік.
4.Передбачування причинно-наслідкові зв”язки: між віком респондентів та цікавістю до придбання журналу, між професією та бажанням друкувати власні статті, між ціною та об”ємом споживання продукції.
АНКЕТА
Cгенерировано за 0.009367 секунд
|