-
Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі)
Предмет: Організація і технологія торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Сутність та оцінка якості обслуговування покупців 5
2. Визначальні фактори підвищення якості обслуговування покупців 11
3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Назва» 17
4. Дослідження організації торговельно-технологічних процесів у ТОВ «Назва» 29
5. Оцінка якості обслуговування покупців у ТОВ «Назва» 34
6. Обгрунтування напрямів підвищення якості обслуговування покупців у мережевому магазині 41
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 49
-
Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ 5
1.1. Поняття та характеристика магазинів 5
1.2. Місце магазинів економ-класу в торговельному обслуговуванні населення 14
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ В МАГАЗИНІ ЕКОНОМ КЛАСУ ТОВ «Назва» 21
2.1. Характеристика магазину 21
2.2. Вивчення попиту та формування асортименту 24
2.3. Організація продажу товарів та обслуговування покупців 32
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ЕКОНОМ-КЛАСУ «Назва» 44
3.1. Автоматизація торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 44
3.2. Напрямки вдосконалення організації торгово-технологічних операцій в магазині «Назва» 46
3.3. Шляхи удосконалення обслуговування покупців у магазині «Назва» 49
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
ДОДАТКИ 62
-
Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Сучасні форми і методи продажу і їх значення у ринкових умовах 5
1.2. Характеристика магазину ТОВ " ..." 13
1.3. Використання різних форм продажу і методів обслуговування в магазині 21
1.4. Процес обслуговування покупців. Етика продавця 22
1.5. Показ та розміщення товарів у торговому залі 26
1.6. Використання реклами у процесі обслуговування покупців 29
1.7. Послуги і сервіс магазину 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Список використаної літератури 37
2.3. Додатки 39
Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 40
-
Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-практичні особливості дослідження рівня культурного обслуговування у сфері торгівлі 4
1.1. Завдання підвищення культури обслуговування покупців 4
1.2. Система основних елементів, формуючих рівень культури обслуговування в організаціях 7
1.3. Важливість наявності в магазині широкого і стабільного асортименту 10
1.4. Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину 14
1.5. Стимулювання збуту 19
РОЗДІЛ 2. Характеристика основних показників відображаючих рівень обслуговування покупців в ВАТ „КЦУ” 21
2.1. Характеристика магазина 21
2.1.1. Загальна характеристика магазина 21
2.1.2. Характеристика КЦУ відповідно до прийнятої класифікації магазинів 22
2.1.3. Організаційно правова характеристика ВАТ "КЦУ" 24
2.1.4. Опис будинку, схеми торгового залу, і аналіз планування ВАТ "КЦУ" 24
2.2. Асортиментна політика ВАТ "КЦУ" і основні постачальники 26
2.3. Економічні і фінансові показники діяльності магазина 27
2.4. Характеристика культури обслуговування ВАТ „КЦУ” 27
2.5. Досвід обслуговування покупців ВАТ „КЦУ” 28
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33
Список використаної літератури 34
Додатки 37
-
Система послуг у роздрібній торгівлі
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Характеристика асортименту послуг у роздрібній торгівлі..............5
1.1. Послуги і їх основні характеристики................................................5
1.2. Загальний огляд послуг у роздрібній торгівлі...................................6
1.3. Пункти продажу послуг.......................................................................9
Розділ 2. Організація ефективного обслуговування.........................................12
2.1. Організація сервісного обслуговування............................................12
2.2. Стандарти обслуговування ...............................................................16
Розділ 3. Стимулювання продажу послуг..........................................................22
3.1. Організація маркетингу послуг..........................................................22
3.2. Створення сприятливих умов та стимулювання
продажу послуг....................................................................................26
3.3. Ризики покупців під час придбання послуг .....................................28
Висновки................................................................................................................32
Список використаної літератури..........................................................................34
-
СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
ЗМІСТ
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Характеристика асортименту послуг у роздрібній торгівлі..............5
1.1. Послуги і їх основні характеристики................................................5
1.2. Загальний огляд послуг у роздрібній торгівлі...................................6
1.3. Пункти продажу послуг.......................................................................9
Розділ 2. Організація ефективного обслуговування.........................................12
2.1. Організація сервісного обслуговування............................................12
2.2. Стандарти обслуговування ...............................................................16
Розділ 3. Стимулювання продажу послуг..........................................................22
3.1. Організація маркетингу послуг..........................................................22
3.2. Створення сприятливих умов та стимулювання
продажу послуг....................................................................................26
3.3. Ризики покупців під час придбання послуг .....................................28
Висновки................................................................................................................32
Список використаної літератури..........................................................................34
-
Курсова робота з торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Теоретичні засади торгівельної діяльності по продажу товарів 5
1.1. Поняття продажу товарів і обслуговування покупців та фактори які на це впливають 5
1.2. Роль робітників торгівлі у стимулюванні продажу товарів 7
2. Аналіз торгової діяльності мережевого магазину « » та практики стимулювання продажу товарів у ньому 11
2.1. Показники які характеризують стимулювання продажу товарів за рахунок підвищення якості обслуговування покупців у магазині 11
2.2. Аналіз стимулювання продажу товарів у магазині « » та практики її підвищення 14
3. Шляхи подальшого стимулювання продажу товарів у магазині « » 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств 5
Розділ 2 Коротка економічна характеристика діяльності магазину «Акварель» 10
Розділ 3 Організація системи інформації покупців магазину 14
Розділ 4 Організація внутрішньої реклами 17
Розділ 5 Ефективність реклами 20
Розділ 6 Вдосконалення системи інформації та реклами в магазині 24
Висновки та пропозиції 28
Використана література 30
Додаток А План-схема магазину «Акварель» 32
Додаток Б. План-схема торгового залу магазину «Акварель» 33
-
Форми роздрібного продажу товарів
Зміст
1. Вступ………………………………………………………………..2
1.1. Основні складові частини культури торгівлі………………..2
2. Основна частина…………………………………………………..6
2.1. Основні правила магазину……………………………………6
2.2. Форми роздрібного продажу товарів………………….……..8
2.3. Організація і технологія продажу продовольчих
товарів різними формами ..………………………………………10
2.4. Організація робочих місць у продовольчих магазинах…….18
3. Висновки та пропозиції…………..…….…………………………22
4. Література…………………………..………………………………24
-
Поняття продажу та особливості його здійснення
Зміст
Вступ 3
1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5
1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5
1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10
2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та особливості здійснення 16
2.1 Законодавче регулювання та особливості продажу товарів на замовлення 16
2.2 Порядок продажу товарів на замовлення покупців 21
3 Технологія продажу товарів вдома у покупців: законодавче регулювання та порядок здійснення 24
Висновки 28
Використана література 30
-
Поняття продажу та особливості його здійснення
Зміст
Вступ 3
1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5
1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5
1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10
2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та особливості здійснення 16
2.1 Законодавче регулювання та особливості продажу товарів на замовлення 16
2.2 Порядок продажу товарів на замовлення покупців 21
3 Технологія продажу товарів вдома у покупців: законодавче регулювання та порядок здійснення 24
Висновки 28
Використана література 30