Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств» (ID:49657)

| Размер: 46 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1 Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств 5
Розділ 2 Коротка економічна характеристика діяльності магазину «Акварель» 10
Розділ 3 Організація системи інформації покупців магазину 14
Розділ 4 Організація внутрішньої реклами 17
Розділ 5 Ефективність реклами 20
Розділ 6 Вдосконалення системи інформації та реклами в магазині 24
Висновки та пропозиції 28
Використана література 30
Додаток А План-схема магазину «Акварель» 32
Додаток Б. План-схема торгового залу магазину «Акварель» 33
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Конституція України від 28.06.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – ст. 141.
2. Кодекс законів про працю України // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. – 1997. – № 11 – 12. – 1040 с.
3. Закон України “Про рекламу” від 3 липня 1996 року // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, N 39.
4. Закон України “Про власність” від 7 лютого 1991 року №697–12 // Голос України . – 1991. – 7 лютого
5. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х, Маркетинг: Учебник для вузов .Под общ.ред. Г. Л. Багиева.–М.: ОАО Изд–во «Экономика», 2002.–703с.
6. В. О. Василенко, Т. І. Ткаченко Виробничий (операційний) менеджмент: Навч. посібник. За редакцією В. О. Василенка. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 420 с.
7. Вачевський Мирон Васильович, Скотний Валерій Григорович, Вачевський Орест Миронович. Промисловий маркетинг: Основи теорії і практики:Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.. — Дрогобич : НВЦ "Каменяр", 2002. — 253с. : рис., табл
8. Вейлл П. Искусство менеджмента / Пер. с англ. – М., 2003. – 224 с.
9. Виханский О. С. Менеджмент/ О.С. Виханский, А. И. Наумова. – М.: Гадарики, 2001. – 283с.
10. Гаджинский А.М. Логистика. – М.: Издательский кноготорговый центр «Маркетинг», 2001. – 396 с.
11. Гаркавенко С. С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2003.– 384 с.
12. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. –К.: Вища шк., 2001.– 327 с.
13. Гэлловэй Лес. Операционный менеджмент. – СПб: Питер, 2001. – 320 с. (серия «Теория и практика менеджмента»),
14. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
15. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного. – К.:КНЕУ, 2000. – 528с.
16. Крикавський Є. В., Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. / Національний ун-т "Львівська політехніка". — 2. вид. — Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2004. — 472с.
17. Менеджмент організацій: Підручник / За заг. ред. Л.І. Федулової. – К.: Либідь, 2003 – 448 с.
18. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003. – 600 с.
19. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
20. Святненко Вікторія Юріївна. Промисловий маркетинг: Навч.посіб. / Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП). — К. : МАУП, 2001. — 262с. : рис., табл.
21. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, – К.: Академвидав, 2003. – 608с., іл.
22. Шегда А. В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Т–во “Знання”, КОО, 2002. – 583с. – (Вища освіта ХХІ століття)
23. Черный В. Сдерживаемый аппетит: особенносты нацинальной промышленной рекламы // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 28-35
24. Печенкин А.Н., Фомин В.Н. Конкурентоспособность товаров и товаропроизводителей // Маркетинг. – 2000, №2. – с. 16-19
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Направленість та засоби реклами в торгівельних підприємствах
  • Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)
  • Реклама на електронних ЗМІ
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Організація надання послуг у рекламному агентстві
  • Реклама на промисловому ринку
  • Реклама в маркетинговій діяльності підприємства
  • Суть та цілі реклами
Cгенерировано за 0.128735 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...