Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств» (ID:49657)

| Размер: 46 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1 Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств 5
Розділ 2 Коротка економічна характеристика діяльності магазину «Акварель» 10
Розділ 3 Організація системи інформації покупців магазину 14
Розділ 4 Організація внутрішньої реклами 17
Розділ 5 Ефективність реклами 20
Розділ 6 Вдосконалення системи інформації та реклами в магазині 24
Висновки та пропозиції 28
Використана література 30
Додаток А План-схема магазину «Акварель» 32
Додаток Б. План-схема торгового залу магазину «Акварель» 33
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Конституція України від 28.06.1996 // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – ст. 141.
2. Кодекс законів про працю України // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. – 1997. – № 11 – 12. – 1040 с.
3. Закон України “Про рекламу” від 3 липня 1996 року // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1996, N 39.
4. Закон України “Про власність” від 7 лютого 1991 року №697–12 // Голос України . – 1991. – 7 лютого
5. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х, Маркетинг: Учебник для вузов .Под общ.ред. Г. Л. Багиева.–М.: ОАО Изд–во «Экономика», 2002.–703с.
6. В. О. Василенко, Т. І. Ткаченко Виробничий (операційний) менеджмент: Навч. посібник. За редакцією В. О. Василенка. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 420 с.
7. Вачевський Мирон Васильович, Скотний Валерій Григорович, Вачевський Орест Миронович. Промисловий маркетинг: Основи теорії і практики:Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.. — Дрогобич : НВЦ "Каменяр", 2002. — 253с. : рис., табл
8. Вейлл П. Искусство менеджмента / Пер. с англ. – М., 2003. – 224 с.
9. Виханский О. С. Менеджмент/ О.С. Виханский, А. И. Наумова. – М.: Гадарики, 2001. – 283с.
10. Гаджинский А.М. Логистика. – М.: Издательский кноготорговый центр «Маркетинг», 2001. – 396 с.
11. Гаркавенко С. С. Маркетинг. – К.: Лібра, 2003.– 384 с.
12. Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: Навч. посіб. –К.: Вища шк., 2001.– 327 с.
13. Гэлловэй Лес. Операционный менеджмент. – СПб: Питер, 2001. – 320 с. (серия «Теория и практика менеджмента»),
14. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 1995. – 255 с.
15. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного. – К.:КНЕУ, 2000. – 528с.
16. Крикавський Є. В., Чухрай Н. І. Промисловий маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. / Національний ун-т "Львівська політехніка". — 2. вид. — Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2004. — 472с.
17. Менеджмент організацій: Підручник / За заг. ред. Л.І. Федулової. – К.: Либідь, 2003 – 448 с.
18. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003. – 600 с.
19. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
20. Святненко Вікторія Юріївна. Промисловий маркетинг: Навч.посіб. / Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП). — К. : МАУП, 2001. — 262с. : рис., табл.
21. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, – К.: Академвидав, 2003. – 608с., іл.
22. Шегда А. В. Менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Т–во “Знання”, КОО, 2002. – 583с. – (Вища освіта ХХІ століття)
23. Черный В. Сдерживаемый аппетит: особенносты нацинальной промышленной рекламы // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 28-35
24. Печенкин А.Н., Фомин В.Н. Конкурентоспособность товаров и товаропроизводителей // Маркетинг. – 2000, №2. – с. 16-19
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Роль і функції інформації та реклами в діяльності торгівельних підприємств»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Направленість та засоби реклами в торгівельних підприємствах
  • Організація діяльності рекламного відділу підприємства (на прикладі ТОВ «Назва»)
  • Реклама на електронних ЗМІ
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Документна класифікація реклами в поліграфії. Приклади, керуючі документи, застосування.
  • Реклама на електронних ЗМІ. Основні положенні, обмеження, приклади, форми.
  • Організація надання послуг у рекламному агентстві
  • Реклама на промисловому ринку
  • Реклама в маркетинговій діяльності підприємства
  • Суть та цілі реклами
Cгенерировано за 0.132080 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів