Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців» (ID:19799)

| Размер: 75 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 02.04.2007 | Код продавца: 1 |
СодержаниеВступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Сучасні форми і методи продажу і їх значення у ринкових умовах 5
1.2. Характеристика магазину ТОВ " ..." 13
1.3. Використання різних форм продажу і методів обслуговування в магазині 21
1.4. Процес обслуговування покупців. Етика продавця 22
1.5. Показ та розміщення товарів у торговому залі 26
1.6. Використання реклами у процесі обслуговування покупців 29
1.7. Послуги і сервіс магазину 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Список використаної літератури 37
2.3. Додатки 39
Додаток Б. Показники фінансово-господарської діяльності підприємства 40

Литература2.2. Список використаної літератури

1. Господарський Кодекс України від 16 січня 2003 року N 436-IV.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 18, N 19-20,N 21-22, ст.144.
2. Академия рынка: Маркетинг / Пер с франц. А. Дайан, Ф. Букерель, Р.Ланкар и др.; Науч. ред. А.Г.Худокормов.— М.: Экономика, 1993.-572 с.
3. Балабанова Л. В. Оптовая торговля: маркетинг и коммерция.—
М.: Экономика, 1990.—206 с.
4. Балабанова Л.В. Маркетинг. Підручник. Донецьк: 2002.— 562 с.
5. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и комерция. –М.: Экономика, 1990.-334 с.
6. Балабанова Л.В., Германчук A.M. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. — Навчальний посібник.— К.: ВД "Професіонал", 2004.— 288 с.
7. Бланк И.А. Торговый менеджмент. –К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997.-24 с.
8. Бланк И.А. Торговый менеджмент.— К.: Украинско-Финский
институт менеджмента и бизнеса, 1997.— 408 с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – К.:Лібра, 2004. -712 с.
10. Герасимчук В.Г. Маркетинг. –К.: Вища школа, 1994.-184 с.
11. Голубков Е.П. Маркетинг: выбор лучшего решения. –М.: Экономика, 1993.-116 с.
12. Кожанова Є. П., Отенко І. П. Економічний аналіз: Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни- X.: ВД «ІНЖЕК», 2003. -208 с.
13. Котлер Ф. Основы маркетинга. –М.: Прогресс, 1990.-225 с.
14. Кришина М.В. Коммерческая логистика.— М.: Центр экономики и маркетинга, 2001.— 256 с.
15. Новиков О.А., Уваров С.А. Коммерческая логистика.- СПб.: Санкт-Петербург. Университет экономики и финансов, 1995.—110с.
16. О'Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход / Пер. с англ. под ред. Д.О.Ямпольской.— СПб.: Питер, 2001.— 964 с.— (Серия "Бизнес-класс").
17. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности (в вопросах и ответах): Учебное пособие для студентов средних специальных учебных заведений.— М.: Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2001.-—320 с.
18. Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник для студентов средних специальных учебных заведений.— 2-е изд., перераб. и доп.— М.: Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2001.— 450 с.
19. Пигунова О.В., Аниськова О.Г. Стратегия коммерческой деятельности предприятия розничной торговли.— М.: Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", 2002.— 117с.
20. Управління комерційною діяльністю підприємств на основі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02/ Алла Миколаївна Германчук; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. — Донецьк, 2000. — 20 с. — укp.
21. Швиданенко Г. О., Олексюк О. І. Сучасна технологія діагностики фінансово-економічної діяльності підприємства: Монографія. — К.: КНЕУ, 2002. — 192 с.
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Організація продажу лікеро-горілчаної продукції на роздрібному торговельному підприємстві
  • Курсова робота з торгівлі
  • Поняття продажу та особливості його здійснення
  • Поняття продажу та особливості його здійснення
  • Організація роздрібного продажу товарів у супермаркеті та шляхи її удосконалення на прикладі ЗАТ „Фуршет” ДП „Продмережа”
  • Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг
  • Стимулювання продажу товарів
  • Організаційно-економічна характеристика підприємства
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ
  • Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)
Cгенерировано за 0.102663 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...