Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
3

Тема: «Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі) » (ID:28419)

| Размер: 274 кб. | Объем: 52 стр. | Стоимость: 170 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание Предмет: Організація і технологія торгівлі

ЗМІСТ

ВСТУП 3
1. Сутність та оцінка якості обслуговування покупців 5
2. Визначальні фактори підвищення якості обслуговування покупців 11
3. Аналіз товарного асортименту ТОВ «Назва» 17
4. Дослідження організації торговельно-технологічних процесів у ТОВ «Назва» 29
5. Оцінка якості обслуговування покупців у ТОВ «Назва» 34
6. Обгрунтування напрямів підвищення якості обслуговування покупців у мережевому магазині 41
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 49
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Якість обслуговування покупців у мережевому магазинів (на прикладі) »
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування

  • Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину

  • Якість і культура обслуговування, впровадження нових форм організації праці на підприємствах готельного господарства (турфірми)

  • Комерційна діяльність торгового підприємства по продажу товарів і обслуговуванню покупців

  • Контрольна робота з дослідження операцій. Варіант 5

  • ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

  • Контрольна робота з дослідження операцій

  • ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

  • “Організація діяльності з обслуговування туристів” (на прикладі готелю „Дніпро”)

  • АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ


Cгенерировано за 0.010758 секунд

загрузка...