Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Курсовая

Тема: «Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину» (ID:49085)

| Размер: 1340 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ЗМІСТ

ЗМІСТ 2
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Теоретико-практичні особливості дослідження рівня культурного обслуговування у сфері торгівлі 4
1.1. Завдання підвищення культури обслуговування покупців 4
1.2. Система основних елементів, формуючих рівень культури обслуговування в організаціях 7
1.3. Важливість наявності в магазині широкого і стабільного асортименту 10
1.4. Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину 14
1.5. Стимулювання збуту 19
РОЗДІЛ 2. Характеристика основних показників відображаючих рівень обслуговування покупців в ВАТ „КЦУ” 21
2.1. Характеристика магазина 21
2.1.1. Загальна характеристика магазина 21
2.1.2. Характеристика КЦУ відповідно до прийнятої класифікації магазинів 22
2.1.3. Організаційно правова характеристика ВАТ "КЦУ" 24
2.1.4. Опис будинку, схеми торгового залу, і аналіз планування ВАТ "КЦУ" 24
2.2. Асортиментна політика ВАТ "КЦУ" і основні постачальники 26
2.3. Економічні і фінансові показники діяльності магазина 27
2.4. Характеристика культури обслуговування ВАТ „КЦУ” 27
2.5. Досвід обслуговування покупців ВАТ „КЦУ” 28
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33
Список використаної літератури 34
Додатки 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури

1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” /Відомості Верховної Ради. – 1992. - № 21. – с.611-619.
2. Закон України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” //Голос України. – 1994. - № 31. – с.4-5.
3. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 1994. - № 236. – с.5.
4. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. – М.: ТОО “ИнтелТех”, 1993.- 80 с.
5. Арацкая Н., Russians идут! //Реклама.- 2000.- №1 с.38
6. Бове К.Л., Аренс В.Ф. Современная реклама. – М.: ИД Довгань, 1995. – 678 с.
7. Викентьев Л. Приемы рекламы. – Новосибирск: ЦЭРИС, 1993. –142 с.
8. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. Підручник. –К.: КНЕУ, 1998. -268с.
9. Галицкий И.Гусев С. Что нужно знать чтобы просчитать экономный рекламный бюджет // Бизнес. – 2000. – № 7. – с.38.
10. Гасаненко С.А. Как оценить эффективность рекламы //Маркетинг и реклама. – 1999. – № 7-8. с.23-28.
11. Глушкова Т.И., Рожков Я. Реклама в малом бизнесе. – М.: Программа развития предпринимательства, 1996. – 76с.
12. Законодавство про рекламу. – Київ: Союз рекламістів України, 1995. –32с.
13. Законодательное обезпечение рекламной деятельности в Украине //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 7-8. С. 25-29.
14. Железцов А. Модель эффективной рекламы //Маркетинг. – 1999. -№6.-с. 21-24.
15. Иргизов Р.С. Оптимальное распределение рекламных затрат. //Маркетинг и реклама. – 1998. - № 9-10. С. 11-15.
16. Калугина С. Самарина С. Реклама в коммерческой деятельности //Маркетинг. – 1999. -№4.-с. 7-1.
17. Картер Г. Эффективная реклама. – м.: Прогресс, 1991. – 280 с.
18. Колото А.М. Мотивація, стимулювання і оцінка персоналу. –К.: КНЕУ, 2002. -324с.
19. Космерешкин В. Реклама как действенный фактор поддержки отечественных производителей // Реклама.- 2000.- №1. С.32
20. Краско Т.И. Реклама как социальная реальность. //Маркетинг и реклама. – 1999. - № 4. С. 7-9.
21. Мартынова У. Сопромат бюджета рекламной кампании //Реклама. – 1999. - № 1. с. 13-15.
22. Мирошниченко Е. Разработка рекламного бюджета. //Маркетинг и реклама. – 2000. - № 1. с. 18-21.
23. Рожков Я. Международное рекламное дело. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1994. – 175 с.
24. Ромат Е.В. Реклама: учебное пособие (ИСИО Украины, Высшая школа предпринимательства Харьковской государственной академии технологии и организации питания). – Киев, 1996. –224с.
25. Румянце М. Интернет-магазины: где рекламировать. // Реклама 2001. № 5-6.с.36
26. http://www.alfabank.kiev.ua/analytics/news/2002/05/30/4/
27. http://simfo.com.ua/events.html
28. http://www.goldenbook.org.ua/golden/topFrame2.php3?id=505
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Широке використання засобів у внутрішній рекламі магазину»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологія кольору, відтінків та форми в рекламі

  • АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ"

  • Оцінка ефективності функціонування мережевого магазину

  • Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)

  • Структура плану рекламної компанії

  • Облік основних засобів та аналіз ефективності їх використання

  • Напрями інтенсифікації відтворення та шляхи кращого використання основних фондів підприємств підгалузей харчової промисловості

  • Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)

  • Шляхи підвищення ефективності використання основних засобів підприємства

  • Теоретичні аспекти існування основних засобів


Cгенерировано за 0.009904 секунд

загрузка...