|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Психологія кольору, відтінків та форми в рекламі
Вступ 3
1. Реклама: поняття і функції, мета і види 5
2. Психологія кольору в рекламі 9
3. Психологія форми в рекламі 16
4. Психологія світла в рекламі 17
Висновок 20
Список використаної літератури 21
-
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ"
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 4
1.1 Поняття основних засобів 4
1.2 Поділ основних виробничих засобів 5
2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 8
2.1 Показники стану та ефективності використання основних засобів 8
2.2 Аналіз амортизації основних засобів 13
3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ" 20
3.1 Аналіз показників використання основних засобів на ВАТ «Хімтестильмаш» 20
3.2 Аналіз фізичного і морального зносу основних засобів 23
33Аналіз відтворювання основних засобів 25
ВИСНОВКИ 28
ЛІТЕРАТУРА 30
ДОДАТОК А 31
-
Оцінка ефективності функціонування мережевого магазину
Вступ 2
1. Теоретичні основи оцінки ефективності мережевого магазину 4
2. Характеристика мережевого магазину на ринку газового обладнання 10
3. Аналіз господарської діяльності мережевого магазину 13
4. Організація завозів товарів на ТОВ „Інвесттехнопром” 31
5. Шляхи підвищення ефективності мережевого магазину 43
Висновки 47
Список використаної літератури 50
Додатки 52
-
Спеціалізація магазинів та їхня ефективність у сучасних умовах (організація і технологія торгівлі)
ВСТУП 3
1. Фактори, які визначають спеціалізацію магазину 5
2. Особливості та переваги мережевого магазину ВАТ „Назва” 10
3. Спеціалізація магазину ВАТ „Назва” 16
4. Організація торговельно-технологічного процесу в магазині ВАТ „Назва” 24
5. Ефективність діяльності магазину ВАТ „Назва” в сучасних умовах 28
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
ДОДАТКИ 40
-
Структура плану рекламної компанії
План.
1. Структура плану рекламної компанії.
2. Музика в рекламі.
3. Особливості рекламних засобів без зворотного зв’язку.
4. Практичне завдання.
-
Облік основних засобів та аналіз ефективності їх використання
Зміст
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 7
1.1. ПОНЯТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ РОЛЬ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 7
1.2 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 15
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21
2.1. ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНІ АКТИ, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬ ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21
2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 25
2.3 ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 28
2.4 ОБЛІК ВИБУТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 37
2.5 ОБЛІК АМОРТИЗАЦІЇ ( ЗНОСУ ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 41
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56
3.1 ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56
3.2. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОСНОВНИМИ ЗАСОБАМИ ,ЇХ СТРУКТУРИ ТА ДИНАМІКИ 62
ЗАСОБИ 62
ЗАСОБИ 63
ЗАСОБИ 64
3.3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УСТАТКУВАННЯ 78
3.4 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧИХ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 86
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2002 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 87
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2003 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 89
РОЗДІЛ 4.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 98
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109
-
Напрями інтенсифікації відтворення та шляхи кращого використання основних фондів підприємств підгалузей харчової промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.НАУКОВІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВІДТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ ПІДГАЛУЗЕЙ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ 5
1.1.Економічна суть виробничих засобів 5
1.2.Показники забезпеченості і економічної ефективності використання основних та оборотних виробничих засобів 13
1.3.Чинники інтенсифікації відтворення та шляхи кращого використання основних засобів підприємств підгалузей харчової промисловості 18
РОЗДІЛ 2. ЗАБЕЗПЕЧЕНІСТЬ ГОСПОДАРСТВА ВИРОБНИЧИМИ ЗАСОБАМИ І ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ 20
2.1.Виробничі ресурси господарства та їх використання 20
2.2.Динаміка забезпеченості і структура виробничих засобів 25
2.3.Оцінка майнового стану та ефективність використання основних засобів 26
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 34
3.1.Пропозицїї по удосконаленню відтворення та використання основних засобів 34
3.2.Вдосконалення амортизаційної політики на підприємстві 35
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТКИ 47
-
Мерчандайзінг як умова успіху комерційної діяльності підприємства (на прикладі Сільпо)
зміст
1.1. Характеристика торгівельного підприємства (на базі супермаркету "Сільпо") 2
1.2. Вивчення практичного формування асортименту товарів магазину 4
1.2.1. Технологічні рішення магазину (планування) 4
1.2.2. Розміщення товарів в торгівельній залі 8
1.2.3. Викладка товарів з урахуванням принципів мерчандайзингу 11
1.3. Обгрунтування умов та чинників які сприятимуть поліпшеню формування асортименту товарів в роздрібній мережі 24
Література 33
Додаток 1. Планограма секції “Консерви” 35
Додаток 2. Схема планування магазину 35
Додаток 3. Зони обслуговування магазину 35
Додаток 4. Структура апарату магазину 36
Додаток 5. Фотографії супермаркету “Сільпо” 36
-
Шляхи підвищення ефективності використання основних засобів підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Ефективність використання основних засобів як складова частина ефективності управління підприємством 5
Розділ 2. Дослідження ефективності використання основних засобів підприємства ВАТ «...» за 2005-2006 рр. 13
2.1. Аналіз динаміки загального обсягу і структури основних засобів 13
2.2. Факторний аналіз основних засобів 19
2.3. Аналіз динаміки показників ефективності використання основних засобів 23
Розділ 3. Визначення шляхів підвищення використання основних засобів на наступний рік 27
Висновки 32
Список використаних джерел 36
Додаток А. Основні показники фінансової звітності базового підприємства 37
-
Теоретичні аспекти існування основних засобів
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти існування основних засобів
1.1. 1.1.Економічна суть існування основних засобів 4
1.1. 1.2.Методика аналізу ефективності використання основних фондів 17
1.2. 1.3. Загальна характеристика ТОВ “Альянс” 23
Розділ 2. Аналіз виробничих основних засобів на прикладі ТОВ “Альянс”
2.1. Аналіз наявності і структури основних засобів 39
2.2.Аналіз показників використання основних засобів 43
2.3.Аналіз використання обладнання і виробничих потужностей 47
2.4. Аналіз фондоозброєнності 50
2.5. Аналіз використання виробничих площ 52
Розділ 3. Шляхи поліпшення використання основних виробничих засобів 54
Висновки 57
Список літератури
Cгенерировано за 0.009904 секунд
|