Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
3

Тема: «Якість і культура обслуговування, впровадження нових форм організації праці на підприємствах готельного господарства (турфірми)» (ID:28325)

| Размер: 139 кб. | Объем: 57 стр. | Стоимость: 175 грн. | Добавлена: 10.06.2009 | Код продавца: 2 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ, КУЛЬТУРА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАЦІ У ГОТЕЛЯХ 5
1.1. Характеристика послуг обслуговування в готелях 5
1.2. Якість обслуговування в готелях 7
1.3. Культура обслуговування в готелях 10
1.4. Організація праці в готелях 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ „Назва” 14
2.1. Місце розташування, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту ВАТ „Назва” 14
2.2. Аналіз організації і стимулювання праці в готелі „Назва” 23
2.3. Організація обслуговування в готелі „Назва” 30
2.4. Проблемні аспекти розробки та впровадження систем управління якістю в діяльність ВАТ „Готель „Назва” 36
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ, КУЛЬТУРОЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЄЮ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 41
3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг у ВАТ „Готель „Назва” 41
3.2. Рекомендації щодо подальшої роботи готелю „Назва” в сфері культури обслуговування 45
3.3. Покращення організації праці та стимулювання в готелі „Назва” 46
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ДОДАТКИ 53
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Якість і культура обслуговування, впровадження нових форм організації праці на підприємствах готельного господарства (турфірми)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства

  • Інфраструктура готельного господарства

  • “Організація обслуговування туристів в готелі”

  • Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення

  • Організація обслуговування туристів різних типів в підприємствах готельного господарства

  • Особливості обслуговування іноземних туристів в підприємствах готельного господарства

  • Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві

  • Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)

  • Особливості організації обслуговування іноземних туристів в підприємстві готельного господарства

  • УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ


Cгенерировано за 0.013168 секунд

загрузка...