-
Горизонтальний та вертикальний поділ праці на підприємствах туристичної сфери
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОДІЛУ ПРАЦІ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА…………………
1.1 Теоретичні аспекти процесу поділу праці на підприємствах туристичної сфери…………………………………………………………
1.2 Особливості системи поділу праці в умовах кризи………………….
1.3 Законодавча та нормативно-правова база, що регулює поділ праці на підприємствах……………………………………………………………
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ТА ВЕРТИКАЛЬНОГО ПОДІЛУ ПРАЦІ У ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва»…………………………………………
2.1 Загальні відомості про підприємство…………………………………
2.2 Організаційна структура та поділ праці ……………………………..
2.3 Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства………….
РОЗДІЛ 3 ПРОБЛЕМИ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОДІЛУ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ………………….
3.1 Проблеми системного підходу кадрового забезпечення готельного бізнесу
3.2 Удосконалення поділу праці на підприємствах готельного бізнесу..
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві
Вступ 3
Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6
1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6
1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16
1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21
Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38
2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38
2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46
2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54
Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62
3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62
3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75
3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84
Висновок 96
Список використаних джерел 99
Додатки 104-107
-
Ринок послуг готельного бізнесу та туризму
1. Методи планування ринку послуг готельного бізнесу та туризму 3
2. Сутність проектного аналізу готельного бізнесу та туризму 10
3. Вибір стратегії виходу на ринок послуг готельного бізнесу та туризму...… 13
Література 21
-
Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.........................................5
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.......................................17
РОЗДІЛ 3. ОПЛАТА ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.................................................................................................30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................36
ДОДАТОК
-
Удосконалення дисципліни праці в підприємствах готельного господарства
ЗМІСТ
Вступ 4
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖУВАНОЇ ТЕМИ 6
2. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ 29
4. ПРОБЛЕМИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ТА НАПРЯМКИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 40
Висновки і пропозиції 46
Література 47
Додатки 48
Метою даної роботи є визначення стану та рівня розвитку організації обслуговування прийомів підприємств готельного господарства в цілому.
Завданням даної роботи є дослідження рівня підтримки дисципліни праці, організації та контролю обслуговування туристів в готельному комплексі (на прикладі ГК "Турист").
Об’єктом дослідження є готельний комплекс "Турист".
Предметом дослідження виступає організація та контроль обслуговування туристів в готельному комплексі "Турист".
Хронологічними межами є 1995-2005 роки.
Основними методами дослідження можна визначити аналіз, синтез, порівняння, спостереження та інші.
-
СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
ВСТУП 3
Розділ 1. Місце готельних послуг в сучасних економічних умовах 6
1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності 6
1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 11
Розділ 2. Характеристика послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 16
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 16
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 17
2.3. Планування розвитку послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 21
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 24
3.1. Удосконалення діяльності послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 24
3.2. Управління розвитком готельного підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 28
3.3. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 30
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
-
Оплата праці на підприємствах
ВСТУП 2 Розділ I. Теоретично-методологічні основи оплати праці в умовах ринкових відносин 4 1.1. Сутність оплати праці, її основні системи і форми. 4 1.2. Заробітна плата – основна форма оплати праці. 9 1.3. Функції заробітної плати 12 Розділ II. Аналіз сучасних підходів щодо оплати праці на підприємстві 18 2.1. Принципи нормування праці, документообіг на підприємстві 18 2.2. Сучасні підходи до оплати праці на підприємствах 24 2.3. Досвід фахівців провідних українських компаній щодо сучасних підходів до оплати праці на підприємстві 27 Розділ III. Шляхи удосконалення оплати праці на підприємстві 30 3.1. Напрямки удосконалення системи оплати праці на підприємстві з урахуванням моральних стимулів 30 3.2. Використання закордонного досвіду щодо оплати праці 34 Висновки 42 Список використаної літератури 45 Додатки. 47
-
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ
Вступ 3
Розділ 1. Поняття управління персоналом готельного комплексу 6
1.1. Характеристика методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
Розділ 2. Управління персоналом готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управління персоналом 19
2.3. Економічні та організаційні методи управління персоналом в готельному комплексі "Воєводіно" 26
Розділ 3. Розвиток персоналу готельного комплексу "Воєводіно 29
3.1. Удосконалення діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 32
Висновки 36
Список використаної літератури 39
-
„Розвиток готельного бізнесу в Африці”
Зміст:
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
1.2. Характеристика сучасного стану туризму та готельного бізнесу в світі 6
1.2.Індустрія розміщення туристів – невід’ємна частина туристичної індустрії 10
Розділ ІІ. Характеристика сучасного стану міжнародного туризму та готельного господарства країн Африки 16
2.1. Потенціал розвитку готельного бізнесу та туристичної індустрії Єгипту 16
2.2.Готельний бізнес та рекреаційні моржливості Кенії 23
2.3.”Цезарь гаутенг” – сучасний світ готельного бізнесу та розваг в Південній Африці 25
Розділ ІІІ. Пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення та покращення стану готельного господарства Африканських країн 29
3.1. Стратегії досягшнення сталого розвитку готельного господарства в контексті економіки Африкиканських країн 29
3.2. Розробка рекомендацій та пропозицій щодо впровадження додаткових послуг в готельному бізнесі Африки 31
Висновок 36
Перелік використаної літератури: 38
-
Аналіз продуктивності праці та оцінка факторів, що її визначають
Вступ 3
Розділ 1. Продуктивність праці в системі діяльності підприємства 5
1.1. Продуктивність праці: економічна сутність, поняття і механізм розрахунку 5
1.2. Методичні підходи до оцінки продуктивності праці на підприємстві 6
Розділ 2. Аналіз продуктивності праці та оцінка факторів, що її визначають на підприємстві ТОВ "Укрбудтехнологія" 12
2.1. Методи визначення продуктивності праці на підприємстві 12
2.2. Аналіз продуктивності праці на підприємстві ТОВ "Укрбудтехнологія" 14
2.3. Використання методів планування продуктивності праці на підприємстві 24
Розділ 3. Шляхи удосконалення продуктивності праці на підприємстві 29
Висновки та пропозиції 42
Список використаної літератури 46