-
УДОСКОНАЛЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
Вступ 3
Розділ 1. Вплив методів управління на дисципліну персоналу готельного господарства 6
1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
1.3. Дисциплінарна відповідальність працівників готельного господарства 16
Розділ 2. Управління дисципліною працівників готельного господарства 19
2.1. Загальна характеристика Славутич-Закарпаття 19
2.2. Організація вимог до роботи служб обслуговування та персоналу готелю 26
Розділ 3. Удосконалення дисципліни праці на підприємстві готельного господарства 29
3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного господарства 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного підприємства 32
3.3. Контроль дисципліни діяльності служб обслуговування в готелі 34
Висновки 37
Список використаної літератури 39
-
Розробка програми удосконалення організації праці в готельному підприємстві
Вступ 3
Розділ І Теоретичні засади побудови ефективної організаційної структури підприємствам готельного господарства 6
1.1 Види організаційних структур, що застосовуються в підприємствах готельного господарства 6
1.2 Основні аспекти формування організаційної структури готельного комплексу 16
1.3. Особливості організації праці у підприємствах готельного господарства 21
Розділ 2 Аналіз господарської діяльності готелю "___" 38
2.1 Загальна характеристика готельного комплексу "___" 38
2.2. Оцінка кадрового забезпечення господарської діяльності готельного комплексу "___" 46
2.3. Система основних економічних показників діяльності готельного комплексу "___" 54
Розділ 3. Удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 62
3.1. Основні напрями раціональної організації праці та її ефективність 62
3.2. Удосконалення кадрового забезпечення готельного комплексу "___" 75
3.3. Пропозиції щодо удосконалення організації праці в готельному комплексі "___" 84
Висновок 96
Список використаних джерел 99
Додатки 104-107
-
Інфраструктура готельного господарства
1. Загальна характеристика служби обслуговування підприємства готельного господарства 3
2. На які групи поділяються інженерно-технічне устаткування на підприємствах готельного господарства 6
3. Призначення служби прийому та обслуговування на підприємствах готельного господарства, та її основні функції 11
Практичне завдання 14
На прикладі діючого підприємства готельного господарства описати його інфраструктуру
Список використаної літератури 17
-
Горизонтальний та вертикальний поділ праці на підприємствах туристичної сфери
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОДІЛУ ПРАЦІ В ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА…………………
1.1 Теоретичні аспекти процесу поділу праці на підприємствах туристичної сфери…………………………………………………………
1.2 Особливості системи поділу праці в умовах кризи………………….
1.3 Законодавча та нормативно-правова база, що регулює поділ праці на підприємствах……………………………………………………………
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ТА ВЕРТИКАЛЬНОГО ПОДІЛУ ПРАЦІ У ВАТ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «Назва»…………………………………………
2.1 Загальні відомості про підприємство…………………………………
2.2 Організаційна структура та поділ праці ……………………………..
2.3 Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства………….
РОЗДІЛ 3 ПРОБЛЕМИ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОДІЛУ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ………………….
3.1 Проблеми системного підходу кадрового забезпечення готельного бізнесу
3.2 Удосконалення поділу праці на підприємствах готельного бізнесу..
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Прийняття управлінських рішень. Готель в м.Києві
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 7
1.1. Сутність управління в підприємствах готельного господарства 7
1.2. Особливості прийняття управлінських рішень в підприємствах готельного господарства 13
1.3. Методика прийняття управлінських рішень та визначення їх впливу на ефективність господарської діяльністю підприємства готельного господарства 18
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОТЕЛЮ „ ” В М.КИЄВІ 23
2.1. Оцінка ефективності господарської діяльності готелю „ ” 23
2.2. Аналіз впливу діючої системи прийняття управлінських рішень на результати діяльності готелю „ ” 28
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ГОТЕЛІ „ ” В М. КИЄВІ 37
3.1. Напрямки удосконалення господарської діяльності готелю „ ” на основі управлінських рішень 37
3.2. Методичні підходи до розроблення і обґрунтування моделей прийняття управлінських рішень в готелі „ ” 40
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 52
-
Організація надання послуг діловим туристам у засобах розміщення
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЛЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Характеристика послуг обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства типу «діловий» 5
1.2. Характеристика організації побутового обслуговування ділових туристів в підприємствах готельного господарства 7
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ДІЛОВИМ ТУРИСТАМ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 11
2.1. Загальна характеристика роботи у готельному комплексі „Назва” 11
2.2. Аналіз організації обслуговування ділових туристів в готельному комплексі „Назва” 19
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІЛОВИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ „Назва” 32
3.1. Загальні засади удосконалення роботи готельного комплексу „Назва” 32
3.2. Обґрунтування заходів щодо покращення організації побутового обслуговування в готельному комплексі „Назва” 37
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50
ДОДАТКИ 53
-
Резерви вдосконалення організації обслуговування туристів в готелях середньої потужності
Вступ 3
1. Обґрунтування удосконалення готельного господарства 4
2. Удосконалення організації готельного господарства в малих готелях 11
Висновки 16
Список використаних джерел 18
-
Управління трудовими ресурсами та оплата праці готельного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТРУДОВІ РЕСУРСИ ТА СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ НИМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.........................................5
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.......................................17
РОЗДІЛ 3. ОПЛАТА ПРАЦІ ПРАЦІНИКІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.................................................................................................30
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...........................................................................33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................36
ДОДАТОК
-
Організація енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства
План
Вступ ..................................................................................................3
Розділ I.Теоретичні аспекти досліджуваної теми 6
Розділ II. Організаційно-економічна характеристика досліджуваного підприємства 10
Розділ III. Аналіз організації енергетичного господарства в підприємствах готельного господарства 19
Розділ IV. Резерви підвищення ефективності організації енергетичного господарства в підприємствх готельного господарства 34
Висновок 41
Список використаної літератури 43
-
Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства (ринку готельних послуг) Києва
Вступ 2
1. Історія та сучасний стан готельного господарства Києва 5
1.1. Історія становлення готельного господарства Києва 5
1.2. Сучасний стан та проблеми розвитку готельного господарства Києва 9
2. Тенденції та перспективи розвитку готельного господарства Києва 12
2.1. Тенденції розвитку готельного господарства Києва 12
2.2. Перспективи розвитку готельного господарства Києва 23
Висновки і пропозиції 32
Список використаної літератури 34
Додатки 36-40
Метою роботи є дослідження особливостей функціонування підприємства на ринку готельних послуг і розробка теоретико-практичних рекомендацій щодо його розвитку для формування соціально-орієнтованого, конкурентоспроможного та високоефективного готельного комплексу, здатного задовольнити широкі потреби клієнтів.
-
“Організація обслуговування туристів в готелі”
Зміст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти контролю якості обслуговування туристів в підприємствах готельного господарства
1.1. Класифікація та типізація підприємств готельного господарства
1.2. Сучасні тенденції розвитку готельного господарства світу
1.3. Загальні вимоги до підприємств готельного господарства
Розділ ІІ. Аналіз організації обслуговування туристів (на прикладі готелю Братислава)
2.1. Організаційно-управлінська характеристика досліджуваного підприємства
2.2. Аналіз організації контролю якості обслуговування туристів
Розділ IІІ. Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації контролю на досліджуваному підприємстві
Висновок
Список використаних джерел
Додатки