Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ» (ID:19479)

| Размер: 43 кб. | Объем: 41 стр. | Стоимость: 85 грн. | Добавлена: 03.12.2007 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВСТУП 3
Розділ 1. Місце готельних послуг в сучасних економічних умовах 6
1.1. Характеристика послуг в індустрії гостинності 6
1.2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні на сучасному етапі 11
Розділ 2. Характеристика послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 16
2.1. Загальна характеристика та місце розташування Комплексу 16
2.2. Конкурентні переваги готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 17
2.3. Планування розвитку послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 21
Розділ 3. Удосконалення управління розвитком послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" 24
3.1. Удосконалення діяльності послуг готельного комплексу "Славутич-Закарпаття" на основі анкетування туристів 24
3.2. Управління розвитком готельного підприємства за рахунок використання інформаційних ресурсів 28
3.3. Використання програмних систем бронювання номерів для вдосконалення прийому та розміщення туристів 30
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информацияРік написання: 2007
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «СПЕЦИФІКА ПОСЛУГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)
  • Міжнародна індустрія гостинності
  • Міжнародна індустрія гостинності
  • Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності
  • Проблеми сезонності та згладжування сезонних коливань в індустрії гостинності
  • ПРОБЛЕМИ СЕЗОННОСТІ ТА ЗГЛАДЖУВАННЯ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
  • Контрольна робота з реклами
  • Удосконалення якості готельних послуг
  • Рекордингова індустрія в системі шоу-бізнеса
  • Особливості обслуговування туристів курортної категорії в готелях
Cгенерировано за 0.171062 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...