Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності» (ID:46890)

| Размер: 1529 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………..
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ Й СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ…………………………………
1.1. Особливості надання готельних послуг ………………………..
1.2. Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності……………………………………………………......
1.3. Характеристика підприємств громадського харчування………
РОЗДІЛ 2. ПРИКЛАДИ ПІДПРИЄМСТВ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОМФОРТУ В ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ…………………………..
2.1. Сільський туризм – як приклад гостинності України…………...
2.2. Комфортність підприємства у сфері гостинності на прикладі готельного комплексу "Братислава"……………………………………
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ…………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………... 3
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Закон України "Про туризм” від 15.09.1995р. N 324/95-ВР / http://www.rada.kiev.ua/.
2. Закон України "Про якість і безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини" від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР./ http://www.rada.kiev.ua/.
3. Александрова А.Ю. Международный туризм: Учебное пособие для вузов - М.: Аспект Пресс, 2001. - 464 с.
4. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство: организация, управление, обслуживание. – Киев: Альтерпресс, 2002. – 374 с.
5. Барановський М.С. Учреждения туризма в Украинской ССР. // Архітектура СССР. -1976. -№1. -с.27-31.
6. Бердычевский А.Р. Проектирование предприятий общественного питания. –К.: Техника, -1998. -246с.
7. Ваген Линн Ван Дер. Гостиничный бизнес. – Ростов – на – Дону: Феникс, 2001. – 412 с.
8. Гостиничный и туристический бизнес. / Под ред. проф. Чудновского А.Д., - М, «Тандем», Изд. ЗКМОС, - 2000.- 400 с.
9. Гуляєв В.Г. Организация туристической деятельности: Учебное пособие. - М.: Нолидж, 1996. - 312с.
10. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. - Мн.: ООО "Новое знание", 2000. - 310с.
11. Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме. – М.: финансы и статистика, 1999. – 308с.
12. Котлер Ф., Боуэн Дж.,Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов / Пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, - 1998. – 787с.
13. Лесник А.Л., Мацицкий И.П., Чернышев А.В. Организация и управление гостиничным бизнесом. - М.: Аспект Пресс, 2000. - 265с.
14. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания: Учебник для проф. образования / Под ред. канд. пед. наук А.Ю.Ляпина. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. – 208 с.
15. Организация производства и обслуживания в общественном питании / Под. ред. П.Р. Беляева. –М.: Высшая школа, -1998.
16. Папирян Г.А. Менеджмент в индустрии гостеприимства. – М.: Экономика, 2000. – 284 с.
17. Пятницкая Н.А. Организация производства и обслуживания в общественном питании. –К.: Высшая школа, -1990. -345с.
18. Туристичний комплекс "Росава" зустрічає відвідувачів. // Туристичний меридіан. -2005. -№1. -с2.
19. Услуги населению. Справочно - информационный проспект. -Черкассы.: Статистика, - 1989.
20. Цивільний кодекс України.
21. Черкассы встречает гостей. -М.: Центральное информационное бюро "Турист", - 1988.
22. Черкаська правда / 26 лютого 1975.
23. Черкаська правда / 9 лютого 1985.
24. Юхно Б.И. Через качество к "звездам". // Деловой партнер. - 2004. -№3. -с.14-15.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Послуги та комфорт в готелі, як підприємстві сфери гостинності»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Індустрія гостинності ті її місце і роль в туризмі та рекреації (на прикладі готелю)
  • Профорієнтація і профвідбір персоналу. Курсова робота з дисципліни «Управління персоналом»
  • Контрольна з систем технологій
  • Моделі гостинності
  • ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
  • ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ
  • Етика та культура обслуговування туристів в підприємстві готельного господарства
  • Організація роботи служби обслуговування в підприємстві готельного господарства (на прикладі)
  • Міжнародна індустрія гостинності
  • Міжнародна індустрія гостинності
Cгенерировано за 0.118058 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...