Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Удосконалення якості готельних послуг» (ID:23100)

| Размер: 407 кб. | Объем: 105 стр. | Стоимость: 250 грн. | Добавлена: 03.06.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади дослідження якості готельних послуг 7
1.1. Категорія послуги в індустрії гостинності, її основні характеристики 7
1.2. Управління якістю готельних послуг: система, методи, функції, принципи та нормативно-правове забезпечення 14
1.3. Специфіка управління якістю послуг, що надаються підприємствами готельного господарства 28
Розділ 2. Дослідження стратегії розвитку послуг, що надаються в готельному комплексі ".." 39
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика готельного підприємства та його основних напрямів діяльності 39
2.2. Оцінка рівня якісного обслуговування в ГК ".." 51
2.3. Аналіз стратегії поліпшення діяльності готельного підприємства ".." та виявлення питань щодо удосконалення якості готельних послуг 61
Розділ 3. Вдосконалення стратегії підвищення рівня якості послуг в готельному підприємстві ".." 67
3.1. Розробка програми удосконалення якості послуг в ГК ".." 67
3.2. Визначення стратегічних пріоритетів кадрової політики з метою поліпшення якості готельних послуг 86
3.3. Прогнозна оцінка ефективності реалізації програми підвищення якості готельних послуг 92
Висновки та пропозиції 97
Список використаних джерел 101

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Удосконалення якості готельних послуг»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії
  • Особливості надання готельних послуг
  • Аналіз та оцінка якості в діяльності готельного комплексу
  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
  • Розробка системи управління якістю послуг підприємства готельного господарства ( на прикладі готелю)
  • КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОСЛУГ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ
  • Документування готельних послуг
  • Уніфікація технологій готельних послуг
  • Cертификация стандартизация
  • Використання внутрішніх стандартів в готельному підприємстві
Cгенерировано за 0.133057 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів