Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ» (ID:41554)

| Размер: 115 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ



Вступ.......................................................................................................................3

Розділ 1. Характеристика асортименту послуг у роздрібній торгівлі..............5
1.1. Послуги і їх основні характеристики................................................5
1.2. Загальний огляд послуг у роздрібній торгівлі...................................6
1.3. Пункти продажу послуг.......................................................................9

Розділ 2. Організація ефективного обслуговування.........................................12
2.1. Організація сервісного обслуговування............................................12
2.2. Стандарти обслуговування ...............................................................16

Розділ 3. Стимулювання продажу послуг..........................................................22
3.1. Організація маркетингу послуг..........................................................22
3.2. Створення сприятливих умов та стимулювання
продажу послуг....................................................................................26
3.3. Ризики покупців під час придбання послуг .....................................28

Висновки................................................................................................................32

Список використаної літератури..........................................................................34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Анурин В., Муромкина И., Евтушенко Е. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт. – М., 2006. – 269 с.
2. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз. – М., 2005. – 319 с.
3. Бланк И.А. Торговый менеджмент. — К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. – 350 с.
4. Войцеховский О. Экономичный супермаркет — будущее российской розничной торговки // Витрина. — 2000. — № 1. — С. 28—30.
5. Гослинг Д., Мэйтленд Б. Проектирование торговых комплексов / Пер. с англ. — М.: Стройиздат, 1979. — 136 с.
6. Дейян А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продаж. - М.: Прогресс-Универс, 1994. – 372 с.
7. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять. - М.: ИНФРА-М, 1996. – 251 с.
8. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992. – 413 с.
9. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994. – 519 с.
10. Куликова А., Тарантин Д. Нестандартное обслуживание или новые стандарты обслуживания // Журнал „Торговое оборудование в России”. - №10. – 2002. – С.14-16.
11. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. – 436 с.
12. Львович Л., Антонова О. Система дистрибуции — долгий путь к зрелости // Витрина. — 1988. — № 2. — С. 36—39.
13. Маркин Р. Управление розничной торговлей /Пер. с англ. — М.: Экономика. 1980. — 272 с.
14. Минько Э.В., Кричевский М.Л. Качество и конкурентоспрособность. – С-пб., 2004. – 267 с.
15. Николайчук В.Е. Маркетинг и менеджмент услуг: Деловой сервис. – М., 2005. – 605 с.
16. Пик Х., Пик Э. Супермаркет. Организация и управление / Пер. с англ. — М.: Экономика, 1979. — 224 с.
17. Романович В.К. Сервисная деятельность. – М., 2006. – 155 с.
18. Статистика рынка товаров и услуг. Под ред. И.К. Беляевского.— М.: Финансы и статистика, 1995. — 432 с.
19. Фатрелл Ч. Основы торговли. - Тольятти: Довгань, 1995. – 366 с.
20. Энджел Д. Поведение потребителей. — СПб.: Питер Ком, 1999. — 768 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Система послуг у роздрібній торгівлі
  • Облік реалізації у роздрібній торгівлі
  • Облік і аудит товарних операцій та аналіз товарного обігу в роздрібній торгівлі
  • Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі
  • Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі
  • Особливості побудови управлінського обліку роздрібної торгівлі
  • Організація розміщення та викладання товарів в роздрібних підприємствах торгівлі як елемент мерчандайзингу
  • Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
  • Облік, контроль, економічний аналіз товарних операцій
  • ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ В МЕВ
Cгенерировано за 0.117855 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів