Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ» (ID:41554)

| Размер: 115 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ



Вступ.......................................................................................................................3

Розділ 1. Характеристика асортименту послуг у роздрібній торгівлі..............5
1.1. Послуги і їх основні характеристики................................................5
1.2. Загальний огляд послуг у роздрібній торгівлі...................................6
1.3. Пункти продажу послуг.......................................................................9

Розділ 2. Організація ефективного обслуговування.........................................12
2.1. Організація сервісного обслуговування............................................12
2.2. Стандарти обслуговування ...............................................................16

Розділ 3. Стимулювання продажу послуг..........................................................22
3.1. Організація маркетингу послуг..........................................................22
3.2. Створення сприятливих умов та стимулювання
продажу послуг....................................................................................26
3.3. Ризики покупців під час придбання послуг .....................................28

Висновки................................................................................................................32

Список використаної літератури..........................................................................34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1. Анурин В., Муромкина И., Евтушенко Е. Маркетинговые исследования потребительского рынка: Уникальный отечественный опыт. – М., 2006. – 269 с.
2. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз. – М., 2005. – 319 с.
3. Бланк И.А. Торговый менеджмент. — К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. – 350 с.
4. Войцеховский О. Экономичный супермаркет — будущее российской розничной торговки // Витрина. — 2000. — № 1. — С. 28—30.
5. Гослинг Д., Мэйтленд Б. Проектирование торговых комплексов / Пер. с англ. — М.: Стройиздат, 1979. — 136 с.
6. Дейян А., Троадек Л. Стимулирование сбыта и реклама на месте продаж. - М.: Прогресс-Универс, 1994. – 372 с.
7. Джоунз Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять. - М.: ИНФРА-М, 1996. – 251 с.
8. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1992. – 413 с.
9. Крестов И.И. Маркетинг на предприятии. - М.: ФИНСТАТИНФОРМ, 1994. – 519 с.
10. Куликова А., Тарантин Д. Нестандартное обслуживание или новые стандарты обслуживания // Журнал „Торговое оборудование в России”. - №10. – 2002. – С.14-16.
11. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. - СПб.: Наука, 1996. – 436 с.
12. Львович Л., Антонова О. Система дистрибуции — долгий путь к зрелости // Витрина. — 1988. — № 2. — С. 36—39.
13. Маркин Р. Управление розничной торговлей /Пер. с англ. — М.: Экономика. 1980. — 272 с.
14. Минько Э.В., Кричевский М.Л. Качество и конкурентоспрособность. – С-пб., 2004. – 267 с.
15. Николайчук В.Е. Маркетинг и менеджмент услуг: Деловой сервис. – М., 2005. – 605 с.
16. Пик Х., Пик Э. Супермаркет. Организация и управление / Пер. с англ. — М.: Экономика, 1979. — 224 с.
17. Романович В.К. Сервисная деятельность. – М., 2006. – 155 с.
18. Статистика рынка товаров и услуг. Под ред. И.К. Беляевского.— М.: Финансы и статистика, 1995. — 432 с.
19. Фатрелл Ч. Основы торговли. - Тольятти: Довгань, 1995. – 366 с.
20. Энджел Д. Поведение потребителей. — СПб.: Питер Ком, 1999. — 768 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СИСТЕМА ПОСЛУГ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Система послуг у роздрібній торгівлі
  • Облік реалізації у роздрібній торгівлі
  • Облік і аудит товарних операцій та аналіз товарного обігу в роздрібній торгівлі
  • Послуги з фінансування зовнішньої торгівлі
  • Основні тенденції та перспективи розвитку роздрібної торгівлі
  • Особливості побудови управлінського обліку роздрібної торгівлі
  • Організація розміщення та викладання товарів в роздрібних підприємствах торгівлі як елемент мерчандайзингу
  • Вдосконалення системи обслуговування покупців як складова торгового маркетингу
  • Облік, контроль, економічний аналіз товарних операцій
  • ТОРГІВЛЯ ПОСЛУГАМИ В МЕВ
Cгенерировано за 0.118894 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...