|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Організація роздрібного продажу товарів у супермаркеті та шляхи її удосконалення на прикладі ЗАТ „Фуршет” ДП „Продмережа”
ВСТУП 3
1. Організація роздрібного продажу та обслуговування покупців у роздрібній торгівельній мережі 5
2. Фактори що впливають на організацію роздрібного продажу товарів у супермаркеті 12
3. Аналіз ефективності організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 18
4. Шляхи удосконалення організації роздрібного продажу товарів у ДП „Продмережа” магазині „Фуршет” 32
ВИСНОВОК 35
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Організація продажу лікеро-горілчаної продукції на роздрібному торговельному підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. СУТНІСТЬ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
2. ОСНОВНІ МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 11
3. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ТА ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОКУПЦІВ ТД „ВАЛЕНСІЯ” 18
4. АНАЛІЗ ПРОДАЖУ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ НА ТОРГОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТД „ВАЛЕНСІЯ” 23
5. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДАЖУ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ 35
Висновок 41
Використана література 44
Додатки 46
Метою курсової роботи є:
1. Визначити основні завдання комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства, основні методи та форми продажу товарів.
2. Проаналізувати основні підходи до формування асортименту товарів та процесу обслуговування покупців, продажу лікеро-горілчаних виробів.
3. Надати оцінку ефективності продажу лікеро-горілчаних виробів.
Об’єктом дослідження виступає організація продажу лікеро-горілчаної продукції.
Предметом дослідження є комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства.
-
Стимулювання продажу товарів
ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ЙОГО МІСЦЕ В КОМПЛЕКСІ ПРОСУВАННЯ 4
1.1. Сутність стимулювання продажу товарів 4
1.2. Класифікація заходів стимулювання продукції 7
1.3. Суб’єкти процесу стимулювання 10
2. ОРГАНІЗАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТОВАРІВ 15
2.1. Планування заходів стимулювання продажу товарів 15
2.2. Комунікативність стимулювання продажу товарів 19
2.3. Досвід компанії „AVON” у стимулюванні продажу товарів 21
3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ НА РИНКУ 27
3.1. Особливості державного стимулювання продажу товарів 27
3.2. Досвід акцій зі стимулювання продажу товарів в Україні 35
ВИСНОВКИ 39
ЛІТЕРАТУРА 40-41
Метою роботи є вивчення особливостей заходів стимулювання продажу товарів для забезпечення максимального задоволення потреб вітчизняних споживачів та підвищення ефективності діяльності підприємств.
-
Організація продажу товарів для дітей
ВСТУП 3
1. Принципи та функції продажу товарів 5
2. Види та форми організації продажу товарів для дітей 10
3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ "Дитячий світ" 12
4. Шляхи оптимізації організації продажу товарів для дітей на даному підприємстві 26
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 36
-
Курсова робота з торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Теоретичні засади торгівельної діяльності по продажу товарів 5
1.1. Поняття продажу товарів і обслуговування покупців та фактори які на це впливають 5
1.2. Роль робітників торгівлі у стимулюванні продажу товарів 7
2. Аналіз торгової діяльності мережевого магазину « » та практики стимулювання продажу товарів у ньому 11
2.1. Показники які характеризують стимулювання продажу товарів за рахунок підвищення якості обслуговування покупців у магазині 11
2.2. Аналіз стимулювання продажу товарів у магазині « » та практики її підвищення 14
3. Шляхи подальшого стимулювання продажу товарів у магазині « » 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Організація продажу товарів на замовлення через пошту (на прикладі)
Предмет: Організація та технологія торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Принципи та функції продажу товарів 5
2. Види та форми організації продажу товарів на замовлення через пошту 12
3. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ВАТ „Укрпошта” 19
4. Аналіз конкурентоспроможності 28
5. Шляхи оптимізації організації продажу товарів на замовлення через пошту 33
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 44
-
Стимулювання продажу товарів
ВСТУП 3
1. Сутність стимулювання продажу товарів та його місце в комплексі просування 5
2. Класифікація та вибір оптимальних методів стимулювання продажу товарів 11
3. Дослідження організації стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 23
4. Оцінка ефективності стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 32
5. Шляхи удосконалення стимулювання продажу товарів на підприємстві ТОВ «Назва» 37
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
ДОДАТКИ 49
-
Організаційно-економічна характеристика підприємства
Вступ 3
1. Завдання роздрібної торгівлі по активізації продажу товарів 5
2. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20
3. Методи стимулювання продажу товарів у магазині 28
4. Шляхи удосконалення продажу товарів в торговельному підприємстві 35
ВИСНОВОК І ПРОПОЗИЦІЇ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
-
Аналіз та планування роздрібного товарообороту торгових підприємств
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти поняття роздрібний товарооборот 5
1.1. Сутність та функції роздрібного товарообігу. 5
1.2. Завдання аналізу роздрібного товарообігу. 9
2. Аналіз роздрібного товарообігу на ТОВ «...» 12
2.1. Методика аналізу роздрібного товарообігу. 12
2.1. Оцінка стану й динаміки роздрібного товарообігу 15
3. Планування роздрібного товарообігу 26
Висновок 33
Список використаної літератури 35
-
Засоби ефективного стимулювання продажу товарів
Зміст
Вступ 3
1. Мета ефективного стимулювання продажу товарів 4
2. Вибір засобів стимулювання продажу товарів 6
3. Розробка програми стимулювання продажу товарів 11
Висновки 13
Список використаної літератури 14
Cгенерировано за 0.009161 секунд
|