Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Поняття продажу та особливості його здійснення» (ID:34947)

| Размер: 33 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5
1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5
1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10
2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та особливості здійснення 16
2.1 Законодавче регулювання та особливості продажу товарів на замовлення 16
2.2 Порядок продажу товарів на замовлення покупців 21
3 Технологія продажу товарів вдома у покупців: законодавче регулювання та порядок здійснення 24
Висновки 28
Використана література 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Закон про захист прав споживачів - Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII у редакції Закону № 3161-IV від 01.12.2005 р.
2. Постанова КМУ № 108 - Постанова КМУ № 108 від 08.02.1995 р. № 108 «Про Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення».
3. Наказ МЗЕЗторгу № 199 - Наказ МЗЕЗторгу № 199 від 29.03.1999 р. «Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення і вдома в покупців».
4. Наказ Мінекономіки № 98- Наказ Мінекономіки № 98 від 11.03.2004 р. «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами».
5. Барченкова В.И. Основы товароведения непродовольственных товаров, Москва, Экономика, 1991.
6. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 2003. – 327 с.
7. Голубків Е.П. Маркетинг як концепція ринкового керування // Маркетинг у Росії і за рубежем. - 2000. - N 2. С. 95-113.
8. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / Національний банк України; Львівський банківський ін-т. — Л. : ЛБІ НБУ, 2004. — 256с. : іл.
9. Гончарова С. Ю. Маркетинг: Курс лекцій / Харківський держ. економічний ун-т. — Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. — 140с.
10. Данько М. І., Бутько Т. В., Котенко А. М., Кушнірчук В. Г., Мостовий М. В. Транспортна логістика. Складові частини логістики: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х. : УкрДАЗТ, 2004. — 157с.
11. Дашков Л. П., Памбухчіянц В. К. Комерція і технологія торгівлі — М.: «Мар¬кетинг», 1999 .
12. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 2003. – 255 с.
13. Еваіс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг: Скор. пер. з англ. – М.: Економіка, 1993. – 335 с.
14. Інфраструктура товарного ринку: Навч. Пос. /Під ред. І. В. Сороки. – К.: НМЦВО МоіН України; НВФ “Студцентр”, 2002
15. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за редакцією проф. Апопія В.В., проф. Гончарука Я.А.). Підручник К.: НМЦ "Укропосвіта" 2002
16. Короткий Ю.Г. Товарна конкурентноздатність і її кількісне представлення (для технічно складних виробів) // Маркетинг у Росії і за рубежем. - 2000. - N 2. С. 17-25.
17. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер. з англ. – М.: Прогрес, 1990. – 736 с.
18. Маркетинг / Упоряд., вступ. ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 2003. – 399 с.
19. Менеджмент організацій / За ред. Л. І. Федулової. – К., 2003. – 480с.
20. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Сініок Г. Ф. Менеджмент організацій. – Навч. Посібник. – К.: Тов. “УВПК” Екс об”, 2002
21. Новіков В.М. Внутрішня торгівля: основні напрями розвитку // Діловий вісник, № 2, 1999, ст. 17.
22. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, – 600 с.
23. Осипова Л.В., Синяєва И.М. Основи комерційної діяльності: Підручник для вузів. - М.: Банки і біржі, ЮНІТІ, 2002.
24. Памбухчіянц В. К. Організація, технологія и проектування торгових підприємств.— М.: «Маркетинг», 2001.
25. Панкратов Ф. Г., Серьогіна Т. К. Комерційна діяльність: М.: «Марке¬тинг», 2002.
26. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
27. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, - К.: Академвидав, 2003. – 608 с., іл.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Поняття продажу та особливості його здійснення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Поняття продажу та особливості його здійснення
  • ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВІДНОСИН КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
  • Стимулювання продажу товарів
  • Особливості договірних відносин роздрібної купівлі-продажу
  • Особливості договірних відносин роздрібної купівлі-продажу
  • Договір купівлі-продажу житла
  • Договір купівлі-продажу
  • Договір купівлі-продажу нерухомості
  • Договір купівлі-продажу наземних транспортних засобів
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
Cгенерировано за 0.146144 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів