Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Поняття продажу та особливості його здійснення» (ID:34947)

| Размер: 33 кб. | Объем: 32 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
1 Поняття продажу та особливості його здійснення 5
1.1 Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 5
1.2 Суть та зміст продажу товарів на замовлення та вдома у покупців 10
2 Технологія продажу товарів на замовлення: зміст та особливості здійснення 16
2.1 Законодавче регулювання та особливості продажу товарів на замовлення 16
2.2 Порядок продажу товарів на замовлення покупців 21
3 Технологія продажу товарів вдома у покупців: законодавче регулювання та порядок здійснення 24
Висновки 28
Використана література 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Закон про захист прав споживачів - Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII у редакції Закону № 3161-IV від 01.12.2005 р.
2. Постанова КМУ № 108 - Постанова КМУ № 108 від 08.02.1995 р. № 108 «Про Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення».
3. Наказ МЗЕЗторгу № 199 - Наказ МЗЕЗторгу № 199 від 29.03.1999 р. «Про затвердження Правил продажу товарів на замовлення і вдома в покупців».
4. Наказ Мінекономіки № 98- Наказ Мінекономіки № 98 від 11.03.2004 р. «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами».
5. Барченкова В.И. Основы товароведения непродовольственных товаров, Москва, Экономика, 1991.
6. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навч. Посібник. – К.: Вища шк., 2003. – 327 с.
7. Голубків Е.П. Маркетинг як концепція ринкового керування // Маркетинг у Росії і за рубежем. - 2000. - N 2. С. 95-113.
8. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг: Навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / Національний банк України; Львівський банківський ін-т. — Л. : ЛБІ НБУ, 2004. — 256с. : іл.
9. Гончарова С. Ю. Маркетинг: Курс лекцій / Харківський держ. економічний ун-т. — Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. — 140с.
10. Данько М. І., Бутько Т. В., Котенко А. М., Кушнірчук В. Г., Мостовий М. В. Транспортна логістика. Складові частини логістики: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х. : УкрДАЗТ, 2004. — 157с.
11. Дашков Л. П., Памбухчіянц В. К. Комерція і технологія торгівлі — М.: «Мар¬кетинг», 1999 .
12. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 2003. – 255 с.
13. Еваіс Дж.Р., Берман Б. Маркетинг: Скор. пер. з англ. – М.: Економіка, 1993. – 335 с.
14. Інфраструктура товарного ринку: Навч. Пос. /Під ред. І. В. Сороки. – К.: НМЦВО МоіН України; НВФ “Студцентр”, 2002
15. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (за редакцією проф. Апопія В.В., проф. Гончарука Я.А.). Підручник К.: НМЦ "Укропосвіта" 2002
16. Короткий Ю.Г. Товарна конкурентноздатність і її кількісне представлення (для технічно складних виробів) // Маркетинг у Росії і за рубежем. - 2000. - N 2. С. 17-25.
17. Котлер Ф. Основи маркетингу: Пер. з англ. – М.: Прогрес, 1990. – 736 с.
18. Маркетинг / Упоряд., вступ. ст. А.І. Кредисова. – К.: Україна, 2003. – 399 с.
19. Менеджмент організацій / За ред. Л. І. Федулової. – К., 2003. – 480с.
20. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Сініок Г. Ф. Менеджмент організацій. – Навч. Посібник. – К.: Тов. “УВПК” Екс об”, 2002
21. Новіков В.М. Внутрішня торгівля: основні напрями розвитку // Діловий вісник, № 2, 1999, ст. 17.
22. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, – 600 с.
23. Осипова Л.В., Синяєва И.М. Основи комерційної діяльності: Підручник для вузів. - М.: Банки і біржі, ЮНІТІ, 2002.
24. Памбухчіянц В. К. Організація, технологія и проектування торгових підприємств.— М.: «Маркетинг», 2001.
25. Панкратов Ф. Г., Серьогіна Т. К. Комерційна діяльність: М.: «Марке¬тинг», 2002.
26. Пелішенко П. Н. Маркетинговий менеджмент: Навч. Посібник. – К.:ЦНЛ, 2003. – 200с.
27. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, - К.: Академвидав, 2003. – 608 с., іл.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Поняття продажу та особливості його здійснення»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Поняття продажу та особливості його здійснення
  • ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВІДНОСИН КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ
  • Стимулювання продажу товарів
  • Особливості договірних відносин роздрібної купівлі-продажу
  • Особливості договірних відносин роздрібної купівлі-продажу
  • Договір купівлі-продажу житла
  • Договір купівлі-продажу
  • Договір купівлі-продажу нерухомості
  • Договір купівлі-продажу наземних транспортних засобів
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
Cгенерировано за 0.140152 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...