-
Управління якістю продукції на підприємстві
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Сутність та показники якості продукції 5 1.1. Якість продукції як економічна категорія. Фактори, що впливають на якість продукції 5 1.2. Показники якості продукції. 9 1.3. Система управління якістю продукції 13 2. Рівень якості продукції на ККЗ «Росинка». 19 2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження. 19 2.2. Аналіз умов формування якості продукції ККЗ „Росинка” 22 3. Напрямки підвищення якості продукції ККЗ „Росинка”. 27 3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якістю. 27 3.2. Економічний ефект від впровадження заходів щодо підвищення якості 31 Висновки 33 Список використаної літератури 35 ДОДАТКИ 38
-
Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
Зміст:
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Якість продукції як передумова її конкурентоспроможності
1.1. Якість продукції і фактори, що її обумовлюють……………..5
1.2. Показники і методи оцінки якості ………………………………7
1.3. Підвищення якості як передумова підвищення ефективності суспільного виробництва …………………………………………………....11
Розділ 2. Комплексні системи управління якістю продукції на підприємстві
2.1. Системний підхід до управління якістю продукції виробництва ……………………………………………………………………..15
2.2. Стандарти підприємства у підвищенні якості продукції ...…21
2.3. Інжиніринг у забезпеченні якості виробничих систем ………..24
2.4. Вітчизняні комплексні системи управління якістю продукції ………………………………………………………………………..26
2.5. Система контролю якості продукції (на прикладі ROSHEN)…28
Розділ 3. Управління процесом підвищення якості продукції
3.1. Планування процесу підвищення якості…………………………29
3.2. Інформаційні аспекти управління процесами підвищення якості…………………………………………………………………………….29
3.3. Головні принципи успіху функціонування системи управління процесами підвищення якості……………………………………………….…31
Висновки ……………………………………………………………....33
Список використаної літератури ……………………………………34
-
Вимоги до якості та витрати на її забезпечення
ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. СУТЬ, ПОКАЗНИКИ І МЕТОДИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ 3
1.1. Якість як економічна категорія 3
1.2. Показники якості 6
1.3. Методи визначення рівня якості 10
РОЗДІЛ 2. СТАНДАРТИЗАЦІЯ І СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ЯК МЕТОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ 12
2.1. Стандартизація продукції 12
2.2. Сертифікація продукції та систем якості 16
РОЗДІЛ 3. ВИТРАТИ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ 19
3.1. Суть поняття «ціна якості» 19
3.2. Два підходи до ціни якості 20
ВИСНОВКИ 23
ЛІТЕРАТУРА 25
-
Якість продукції, динаміка понять якості
ЗМІСТ
Вступ 2
1. Якість продукції, динаміка понять якості 4
2. Рівень якості та показники оцінки якості 6
3. Основні фактори та умови забезпечення якості продукції 9
Висновок 11
-
Шляхи підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної харчової продукції молокопереробної промисловості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИКА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Поняття якості, стандартизація і сертифікація продукції 6
1.2. Чинники, що впливають на якість продукції 13
1.3. Показники та методи оцінки якості продукції 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЯГНУТОГО РІВНЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «Назва» 26
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства ВАТ «Назва» 26
2.2. Досягнутий рівень якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва 35
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ТА РЕЗЕРВИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НА РИНКУ 41
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 51
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 59
-
Підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 5
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 13
3. Методи забезпечення якості 16
3.1. Стандартизація продукції 16
3.2. Сертифікація продукції. 19
3.3.Державний нагляд за якістю 22
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 24
Висновки 28
Література 30
Розрахункова частина 31
-
Ефективність і шляхи підвищення якості продукції
Вступ 3
1. Якість продукції як найважливіший фактор підвищення конкурентноздатності товару 4
1.1. Якість і конкурентноздатність товару 4
1.2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 6
1.3 Закордонний досвід управління якістю 8
2. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 14
3. Методи забезпечення якості 18
3.1. Стандартизація продукції 18
3.2. Сертифікація продукції. 22
3.3.Державний нагляд за якістю 25
3.4. Основні методи забезпечення якості продукції 27
4. Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 31
4.1.Характеристика підприємства. 31
4.2. Аналіз якості і конкурентноздатності продукції. 32
4.3.Організація стандартизації і сертифікації продукції на підприємстві. 33
4.4. Заходу щодо удосконалення організації стандартизації і сертифікації на підприємстві. 35
Висновки 38
Література 40
-
Якість та конкурентоспроможність підприємств. Шляхи підвищення якості
Зміст
Вступ 4
1. Якість та конкурентоспроможність продукції 6
1.1. Якість продукції 6
1.2. Конкурентоспроможність продукції 12
1.3. Ефективність і способи її підвищення 17
2. Стандартизація та сертифікація продукції 22
3. Розрахунок рівня конкурентоспроможності підприємства на основі використання вітчизняних і міжнародних стандартів якості 26
4. Державна політика у сфері управління якістю продукції 29
Висновки 33
Список використаних джерел 34
-
Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції
Вступ 3
1. Якість і конкурентноздатність товару 3
2. Поняття, значення і фактори забезпечення якості продукції 4
3. Ефективність і шляхи підвищення якості продукції 6
4. Стандартизація продукції 8
5. Сертифікація продукції. 10
Висновки 12
Література 14