|
Як багато у людині нелюдяності
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Як багато у людині нелюдяності», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Свідоме і несвідоме в людині
ВСТУП 1. Свідоме в людині. 2. Поняття несвідомого. 3. Взаємодія свідомого і несвідомого. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ >>>>
-
Філософія – к.р. 1. Проблемне існування в філософії Берклі 2. Природне та суспільне в людині
1. ПРОБЛЕМНЕ ІСНУВАННЯ В ФІЛОСОФІЇ БЕРКЛІ. 3 1.1. Постановка проблеми існування 3 1.2. Реальність існування за Берклі 5 Висновки 7 2. ПРИРОДНЕ ТА СУСПІЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 8 2.1. Подвійна сутність людського індивіда 8 2.2. Особливості співвідношення біологічного і соціального в людині 10 Висновки 13 Література 14 >>>>
-
Чи потрібна сучасній людині гідність?
Чи потрібна сучасній людині гідність? >>>>
-
Філософські проблеми антропосоціогенезу
ВСТУП 2 1. СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ. БІОЛОГІЧНЕ І СОЦІАЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 3 2. ФІЛОСОФСЬКЕ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ АНТРОПОСОЦІОГЕНЕЗУ 6 ВИСНОВКИ 14 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15 >>>>
-
Я - людина і це мене багато до чого зобов’язує
Я - людина і це мене багато до чого зобов’язує >>>>
-
філософія права
Вступ 3 1. МОЄ ОСОБИСТЕ ПРАВОРОЗУМІННЯ 4 2. ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ 9 Висновки 14 Література 15 Вступ На думку філософів, найвищою метою природи є розвиток всіх її задатків, закладених в людині. Людство самостійно повинне досягти цієї цілі. Реалізація її можлива в загальному правовому цивільному суспільстві. Справедливий суспільний лад є умовою досягнення цілей всієї решти людства. За своєю природою людина прагне, з одного боку до повної свободи, але, з другого боку, природні схильності людей заважають їм ужитися один з одним. Природою закладено в людині і обмеження її свободи. Сама природа підштовхує людину до утворення громадянського суспільства, в якому добре поєднуються наміри та прагнення людей. Ті обмеження, які накладають на свободу правила сумісного життя в громадянському союзі, призводять до виникнення і розвитку мистецтва, науки, культури, до появи цивілізації. Значну роль в утворенні таких обмежень відіграє право – сукупність загальнообов'язкових норм, правил поведінки, які встановлюються в державі. >>>>
-
Соціологія інформаційних процесів у суспільстві
Вступ 3 1. Правові, соціальні та економічні можливості людині у інформаційному суспільстві 4 2. Соціальні наслідки ведення реальних мілітарних дій та інформаційних війн і порівняльний аналіз 9 Висновок 12 Список використаної літератури 14 >>>>
-
Проективна методика «Будинок-дерево-людина» та особливості її інтерпретації»
ВСТУП Дослідження внутрішнього світу людини є проблемою, яка завжди була актуальною. Протягом розвитку психологічної науки можна виокремити багато методів, якими досліджувалася людська особистість: інтроспекція, тести, особистісні опитувальники, бесіди і спостереження. Значний внесок для вивчення найпотаємніших бажань та потягів людини зробив фрейдизм, неофрейдизм і гуманістична психологія. Проективні методики – ще одна можливість оцінити психологію людини. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Одним із проективних методів є тест "Будинок – людина – дерево", який оцінює багато різних психологічних властивостей і якостей людини, деякі її прагнення, бажання і потяги. >>>>
-
Соціологія конфлікту
Завдання 1 2 1. Написати 5 порад людині яка потрапила у конфліктну ситуацію (універсальну) 2 2. Написати 10 рекомендацій по зниженню конфліктності спілкування 3 Завдання 2 6 1. Основні етапи становлення соціологічного конфлікту 6 2. Особливості розвитку української конфліктології 8 3. Класифікація конфліктів і пояснення їх по пунктам 10 4. Причини виникнення конфлікту 12 5. Динаміка перебігу конфлікту 12 Література 14 >>>>
-
Фразеологізми
План 1. Фразеологізми і слово 2. Походження фразеологізмів. 3. Відбиття матеріального й духовного життя народу у фразеології 4. Як багато важить слово >>>>
-
Філософія. Відповіді на питання
1. Значення філософії для формування творчої особистості фахівця-педагога. 3 2. Основні ідеї філософської концепції Платона. 5 3. Основні особливості наукового пізнання. 7 4. Проблема єдності світу. 8 5. Суспільство як система, що саморозвивається. 11 6. Співвідношення природного та соціального начала в людині. 13 7. Вчені-представники різноманітних теорій націй. 15 8. Футурологія. 17 9. Предмет філософії. 18 10. Походження вислову „Платон мені друг, але істина – дорожча”. 19 Література 20 >>>>
-
Електрифікація і автоматизація технологічних процесів сільськогосподарського виробництва (варіант 4)
Класифікація електровимірювальних приладів і методів електричних вимірів. Вимірювання основних електричних величин – сили струму напруги методи розширення меж вимірювання. 2 Схема будови МГД-генератора іі перспективи його використання в електроенергетиці 4 Автоматичні вимикачі: призначення елементи конструкції методи вибору. 6 Зерносушильні комплекси типу КЗС 9 Програмне і автоматичне керування освітлювальними установками і зовнішнім освітленням 9 Перша допомога людині яка постраждала від дії електричного струму 10 Література 15 >>>>
-
Бар’єри спілкування
Вступ 3 1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4 2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8 Висновки 14 Література 15 Вступ Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися. Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування". Висновки Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома. Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри. >>>>
-
Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація
ЗМІСТ 11. Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація. Використання в народному господарстві 3 36. Мікрофлора води. Кількісний і якісний склад мікроорганізмів залежно від природи води. Методи очистки питних і стічних вод. Оцінка якості води за мікробіологічними показниками 5 54. Мікрофлора свіжих яєць і яєчних продуктів. Види вад. Яйце водоплавної птиці - джерело сальмонел. Захворювання, які передаються людині через яйця. Санітарні норми і вимоги 11 Список літератури 13 >>>>
-
Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація
ЗМІСТ 11. Ферменти мікроорганізмів, властивості, умови дії, класифікація. Використання в народному господарстві 3 36. Мікрофлора води. Кількісний і якісний склад мікроорганізмів залежно від природи води. Методи очистки питних і стічних вод. Оцінка якості води за мікробіологічними показниками 5 54. Мікрофлора свіжих яєць і яєчних продуктів. Види вад. Яйце водоплавної птиці - джерело сальмонел. Захворювання, які передаються людині через яйця. Санітарні норми і вимоги 11 Список літератури 13 >>>>
-
Контрольна з фінансового аналізу
1. Прогнозування фінансових потреб виробничої фірми 3 Задача № 14 13 Спочатку визначимо постійні витрати, які будуть складати суму вартості патенту та вартості оренди приміщення.. Задача № 31 14 Коефіцієнт поточної ліквідності багато профільного підприємства знаходиться за формулою та буде складати.. Перелік літератури 15 >>>>
-
Зміст, задачі та методи психології
Вступ 3 1. ЗМІСТ І ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ 4 1.1. Визначення предмету психології ї її специфічних галузей 4 1.2. Завдання психології 8 2. МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЇ 10 2.1. Загальна класифікація методів психології 10 2.2. Характеристика емпіричних методів 11 Висновки 22 Література 23 Вступ Психологія формувалась упродовж століть і бурхливо розвивається в сучасних умовах науково-технічного прогресу в нерозривному взаємозв’язку з іншими галузями наукового знання і суспільної практики. Вона сприяє утворенню системи зв’язків між собою та іншими галузями знань . До сучасного розуміння свого призначення психологія пройшла декілька етапів в історичному розвиткові, які змінювалися в залежності від того, які завдання ставили дослідники при вивченні такого складного явища як психіка. Сьогодні психологія займає одне із ведучих місць в системі наукового знання і має велике значення в суспільному житті і в діяльності людини. Знання та висновки психологічної науки використовуються для налагодження ефективних взаємостосунків людських індивідів в соціальних групах. Дослідження, які проводять психологи в різних областях практичної сфери людини, засновані на використанні наукових методів пізнання і ефективність яких залежить від правильного і доцільного їх використання в тому чи іншому випадку. Висновки Психологія як наука має особливі якості, які відрізняють її від інших дисциплін. Як систему теоретичних знань психологію знають не багато людей, в основному тільки ті, хто нею спеціально займається, вирішуючи наукові і практичні задачі. Разом з тим як система життєвих явищ психологія знайома кожній людині. Вона представляється їй у вигляді власних відчуттів, образів, уявлень, явищ пам'яті, мислення, мови, волі, уяви, інтересів, мотивів, потреб, емоцій, відчуттів і багато чого іншого. Основні психічні явища ми безпосередньо можемо знайти у самих себе і побічно спостерігати у інших людей. Отримання наукових знань про таке складне явище яким є психіка, значною мірою залежить від підходу дослідника до об’єкта пізнання. Цей підхід визначається системою методологічних засад, або принципів. Проте треба зазначити, що в цьому визначенні власне ще не розкрита природа самої психіки. Над вирішенням цієї дуже складної проблеми впродовж тривалого періоду історії людства працювало багато поколінь науковців-психологів. Визначення предмету психології завжди залежало від того, що під ним розуміли представники тієї або іншої її школи. Сучасна психологія зосереджує свої зусилля як на подальшому вивченні психіки, дослідженні теоретичних проблем розвитку й діяльності особистості, так і на розв’язанні практичних завдань оптимізації поведінки та діяльності особистості у сфері науки, виробництва, культури, освіти, медицини тощо. Психологія має в своєму розпорядженні широкий арсенал методів активного дослідження, пізнання та впливу на психіку людини, щоб допомогти їй у складних умовах нинішнього напруженого динамічного життя. >>>>
-
Культура як відтворення самої людини
Вступ 3 1. Культура як відображення людської діяльності. 4 2. Становлення нового образу людини в сучасній культурі. 9 Висновки 14 Література 15 Вступ Культура є найширшим поняттям, що існує відносно людського суспільства та відображає результати його діяльності. Людство є певною „третьою силою”, яка разом з Природою та Богом, перетворює дійсність, надає їй змін. Однак, якщо Природа і Бог реалізує в своїх творіннях (а тому числі і в Людині) таємничий світ своїх задумів, то Людина реалізує в продуктах своєї діяльності саму себе. Те, що виготовляється людськими руками і розумом, бере натхнення та інтелектуально-духовний матеріал із середини єства Людини та становиться певним зліпком його внутрішньої сутності. Людство за час свого існування створило багато такого, чим можна одночасно і пишатися, і навпаки – соромитися. Найбільшим збитком, що нанесли люди самі себе – це знищення природи на планеті, порушення екології. Серед здобутків людства – утворення філософії, релігії, моралі, видів мистецтва. Під питанням залишаються: науково-технічний прогрес і зовнішні ознаки цивілізації – такі як комфорт, техніко-побутова влаштованість повсякденного життя. Все частіше сьогодні лунають голоси, що технічний розвиток цивілізації руйнує природу, фізично губить людину і духовно збіднює її, відчужує від інших людей. Однак, в усіх цих – і поганих, і добрих – витворах людського розуму та волі можна прослідкувати та проаналізувати ті збуджувальні мотиви, які спонукають людину до тієї чи іншої діяльності, становлячись відображенням її прагнень та бажань. В результатах своєї діяльності людина відтворює сама себе, а неоднозначність їх оцінки свідчить про суперечливість натури людини, відображає в ній єдність та боротьбу протилежностей, про що й піде мова в цієї роботі. Висновки Культура за своїм визначенням та сутністю є організованою, це є своєрідний механізм організації людських емоцій, пам'яті, вчинків, думок, механізм впорядковування людського життя, перетворення її в осмислене ціле. Бажання та думки людини, навіть самі, здавалося б, прості й примітивні, не спричиняють за собою автоматичних дій. Вони в тому або іншому ступені пропускаються через механізм культури, осмислюються. Найпростіша споживацька життєва орієнтація і найскладніше, витонченіше естетичне переживання оформлені в певну культурну парадигму – цілісності життя, повноти буття, збігу бажання і значення. Первинна, початкова культурна оформленість людських бажань створює можливість для "культурної облаштованості" людського життя. Подальша реалізація онтологічної потреби може йти по шляху "розширеного відтворення" життєвого світу своїх бажань, розбіжності бажання і значення, або по шляху пошуку значення, трансформації пошуків значення. Жодна людина не може жити поза культурою, але форми його культурного буття можуть бути різні. Культура здатна надати людині справді безмежні можливості для вибору, тобто для реалізації її свободи. У поняттях окремої людини практично безмежна кількість видів діяльності, яким вона може себе присвятити. Однак кожен професійний вид діяльності – це узагальнений досвід попередніх поколінь, тобто культура в широкому розумінні цього слова. >>>>
-
Рівень домагань і його вплив на професіональну кар’єру
Багато графічного матеріалу ВСТУП 3 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РІВНЯ ДОМАГАНЬ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття рівня домагань особистості 5 2. ОЦІНКА РІВНІ ДОМАГАНЬ ОСОБИСТОСТІ 14 2.1. Методика організації дослідження 14 2.2.Аналіз успішності кар’єри працівників організації 24 2.3. Результати досліджень 28 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35 Додатки 37 >>>>
-
Аналіз банківської діяльності на прикладі комерційного банку
Практична контрольна, багато графічного і табличного матералу Зміст роботи: 1. Загальні відомості про банк 3 2. Аналіз власного капіталу 4 3. Аналіз зобов’язань банку. 8 4. Аналіз активних операцій банку. 9 5. Аналіз кредитних операцій. 11 6. Аналіз фінансових результатів банку. 15 7. Дослідження рейтингових показників банку. 17 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24 >>>>
-
Право власності на користуваня землями колгоспів. Державне управління землями міст
Вступ 1. Право власності на користуваня землями колгоспів, радгоспів, кооперативів та інших сільськогосподарських підприємств, установ та організацій 2. Державне управління землями міст 3. Багато жителів міст звертаються з проханнями виділеня земельних ділянок для фермерства. Як розглядати ці питаня? Висновок Використана література >>>>
-
Предмет Історія психології та психологічних вчень. Варіант №9. Теоретична частина: «Класичний психоаналіз З.Фрейда» +Тести
ВСТУП 3 1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПСИХОАНАЛІЗУ 4 2. СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПСИХІКИ ЗА ФРЕЙДОМ 6 3. КОМПЛЕКСИ ЕДІПА І ЕЛЕКТРИ 8 4. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСОСТІ В КЛАСИЧНОМУ ПСИХОНАЛІЗІ 11 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 17 ВСТУП На початку XX ст. психологія вступила в другий період кризи – так званий період "відкритої кризи", що тривала до середини 30-х рр. XX ст. і була пов'язана з виникненням нових теоретичних напрямів психології, котрі прийшли на зміну асоціаністської психології Вундта і заявили про себе в якості нових загальнопсихологічних теорій. Розвиток психології супроводжувався швидким накопиченням нових фактів, які вимагали і нових теоретичних узагальнень. На зміну асоціанізму і структуралізму, приходять функціоналізм, біхевіоризм і гештальтпсихологія, які в перших десятиліттях XX сторіччя оформляються як провідні світові психологічні системи. У цей же час закріпив своє становище психоаналіз Зиґмунда Фрейда, який корінним чином змінив уявлення людей про психіку, дозволив їм зрозуміти велике значення "великого несвідомого" – тієї області психічної сфери, що неможливо пізнати за допомогою раціональних або "позитивних" методів. Так виник фрейдизм, який назвали на честь свого творця – Зиґмунда Фрейда. У подальшому у нього знайшлось як багато противників, так і багато прибічників. Учні Фрейда розвинули вчення далі, назвали свої теорії дещо іншими іменами, а ті положення, що були висунуті та обґрунтовані самим Фрейдом, отримали назву "класичний психоаналіз". >>>>
-
Лабораторна служба в структурі багато профільної лікарні
Вступ 3 1. Функціональні підрозділи клініко-діагностичної лабораторії (КДЛ) їх розташування 4 2. Приміщення КДЛ їх санітарно-гігієнічна та протиепідемічна відповідність чинним нормативам 7 3. Лабораторне устаткування та прилади їх обслуговування метрологічне забезпечення 9 4. Лабораторний посуд. Відповідність стандартам умови для миття дезінфекції сушіння 13 5. Лабораторні реактиви. Постачання зберігання облік 17 6. Документація КДЛ 19 7. Фінансування лабораторії. Альтернативні джерела фінансування (надання платних послуг) 21 8. Організація ургентної лабораторної служби 22 Висновки 24 Список літератури 25 Додатки 26 >>>>
-
Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі
П Л А Н 1. Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі 2 2. Митний кодекс 6 Використана література 17 1. Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі Збитки, які причинили Русі полчища Батия, були величезні. Завойовники спустошили та зруйнували багато міст. Значна частина населення була або знищена, або взята у полон. В пожежах, що супроводжували війська Батия, загинули палаци, храми, архіви і бібліотеки, багато інших скарбів культури стародавніх міст. Внаслідок захоплення земель полчищами Батия на Русі надовго встановилося нещадне та виснажливе золотоординське іго - ціла система правління ординських феодалів на руських землях. На населення руських земель було накладено дань, воно страждало від різних поборів та нескінченних грабувань. Вітчизняні дослідники однозначно оцінюють це історичне явище. Реакційна сутність ординських завойовницьких походів і важкого іноземного іга розкрита в численних історико-правових працях. Переконливо доведено повну необґрунтованість тверджень окремих представників закордонної історіографії про нібито позитивний вплив держави відсталих кочівників на економічний, політичний та культурний розвиток Давньої Русі. Наслідки навали орд Батия на Русь в усіх відношеннях були негативні, регресивні. В умовах золотоординського іга частина феодалів в особі деяких місцевих князів та великих бояр, керуючись такими класовими корисливими інтересами, як можливість збереження феодальних повинностей на основі експлуатації залежного населення і свого привілейованого політичного, а >>>>
-
Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі
П Л А Н 1. Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі 2 2. Митний кодекс 6 Використана література 17 1. Система торгівлі та митна справа за часів експансії Золотої Орди, Литви і Польщі Збитки, які причинили Русі полчища Батия, були величезні. Завойовники спустошили та зруйнували багато міст. Значна частина населення була або знищена, або взята у полон. В пожежах, що супроводжували війська Батия, загинули палаци, храми, архіви і бібліотеки, багато інших скарбів культури стародавніх міст. Внаслідок захоплення земель полчищами Батия на Русі надовго встановилося нещадне та виснажливе золотоординське іго - ціла система правління ординських феодалів на руських землях. На населення руських земель було накладено дань, воно страждало від різних поборів та нескінченних грабувань. Вітчизняні дослідники однозначно оцінюють це історичне явище. Реакційна сутність ординських завойовницьких походів і важкого іноземного іга розкрита в численних історико-правових працях. Переконливо доведено повну необґрунтованість тверджень окремих представників закордонної історіографії про нібито позитивний вплив держави відсталих кочівників на економічний, політичний та культурний розвиток Давньої Русі. Наслідки навали орд Батия на Русь в усіх відношеннях були негативні, регресивні. В умовах золотоординського іга частина феодалів в особі деяких місцевих князів та великих бояр, керуючись такими класовими корисливими інтересами, як можливість збереження феодальних повинностей на основі експлуатації залежного населення і свого привілейованого політичного, а >>>>
-
Організація туристичної подорожі в Одеську область
Вступ 3 1. Розробка туристичної подорожі в Одеську область 6 1.1. Теоретичні засади формування туристичного продукту 6 1.2. Туристично-рекреаційний потенціал Одеської області 21 1.3. Організація туру «Вихідний в Одесі» 28 2. Безпека туристичної подорожі 33 2.1. Загальні питання безпеки 33 2.2. Забезпечення безпеки під час перевезення залізницею 43 Висновок 51 Список використаних джерел 53 Додатки 55 У розділі 1.3. подано: Технологічна карта Програма обслуговування туристів за маршрутом «Вихідний в Одесі» Короткий опис подорожі Калькуляція Р роботі багато графічного матеріалу, а саме схем та таблиць >>>>
-
Контрольна з психології
1. Є думка, що поява нового напрямку чи школи в психології багато в чому є відповіддю на недосконалість попереднього. Обгрунтуйте це. Наведіть приклади. 3 2. Поясніть у чому проявляється вплив статевих та конституційних 4 особливостей на психічні прояви. 4 3. Наведіть приклади класифікації здібностей. Прокоментуйте наведені 5 класифікаційні моделі. 5 4. Поясніть, чому спрямованість особистості вважається центральною 6 інтегративною характеристикою людини. 6 5. Розкрийте сутність теорії Д. Ельконіна. 7 6. Проаналізуйте роль сім'ї на перших 3 етапах формування "я-концепції". 8 7. Обгрунтуйте, як співвідноситься зовнішня та внутрішня (психічна) 9 діяльність? У чому полягає суть інтеріоризації та екстеріоризації. 9 Література 11 Додаток >>>>
-
Контрольна з ділової української мови
1) [страждаjy, мучус' і жиеwу, і гину, благослоул'аіу б’іл' тwоііх геинет] (более точный разбор в прикрепленном файле paint) Страждаю [страждаjy] (справа от а – точка, сккомодация гласного) Вісім букв, дев’ть фонем (звуків), три склади Благословляю [благослоул'аіу] (ударение, а слева аккомодирует, т.е. точка, более подробно в файле paint) 12 букв, 13 фонем (звуків), 5 складів 2) Найпрекрасніша мати щаслива, найсолодші кохані вуста, найчистіша душа незрадива, найскладніша людина проста. Най/пре/красн/іш/а - приставка/приставка/корінь/суфікс/закінчення Не/зрад/ив/а – приставка/корінь/суфікс/закінчення 3) хоч/у – крінь/закінчення наш/ій – корінь/закінчення най/велич/н/іш/ій- приставка/корінь/суфікс/суфікс/закінчення планет/ - корінь/нульове закінчення 5) Про те, що ми вчили, я вже давно забув. Вона була гарна, проте її волосся було нерозчесане. Якщо ми пойдемо до бабусі, назбираємо там яблук з дерева. Як що до того правила, я його не вивчив. Що б не сталося, я завжди буду з вами і душею, і серцем. Ми сьгодні залишимося вдома, щоб не йти до школи і не відповідати на уроках. Якби ти була трохи обачнішою, ми б не загубилися. Як бі я хотіла, щоб моя мрія здійснилася. За те я кохаю свою крайну, що в ній така прекрасна мова. Я не буду робити сьогодні ці роботу, зате зроблю щось інше. Я бачу наскрізь її, це та ж дівчина, що була вчора з нами в кафе. Таж навіщо вам цей листочок здався. 5) Треба хліба людині й металу, Треба музики і п’єдесталу, Та, мабуть, над усе до загину Треба віри людині в людину (Забаштанський). Розбір розділових знаків: Треба хліба людині й металу, треба музики і п’єдесталу, – склодне речення, між двома граматичними основами ставляться коми (у двох випадках). Та, мабуть, над усе до загину треба віри людині в людину – мабуть-вставне слово,яке виділяється комами з двох боків. Примітка: Вставними найчастіше бувають такі слова й словосполучення: бач, бачиш, бачте, безперечно, безсумнівно, безумовно, бувало, видимо, видно, відома річ, власне, головне, головним чином, далебі, до речі, звичайно, звісно, здавалось, здається, значить, зрозуміло, кажуть, коротко кажучи, либонь, мабуть, між іншим, мовляв, може, можливо, навпаки, на жаль, на мій погляд, на нашу думку, наприклад, нарешті, на щастя, немає сумніву, отже, очевидно, певна річ, певно, по-перше, по-друге, правда, проте й однак (не на першому місці в головному або підрядному реченні, де ці слова є сполучниками), сказати б, справді, щоправда, як видимо, ясна річ і деякі інші. Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності. По-моєму – вставне слово, яке відокремлюється з двох боків комами. Тире ставиться перед словами це,то,от або якщо їх нема, але можна поставити. В данному випадку стойть слово «це» Любов до Вітчизни починається з любові до берези біля рідної хати до стежки на городі, втоптаної дитячими ногами. – кома ставится, щоб виділити дієприкметниковий зворот, ставиться одна, а не з двох боків, тому що зворот стойть наприкінці речення. Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили. Двокрапка ставиться перед однорідними членами речення після пояснювального слова (усе). Коми ставляться після однорідних членів речення. Синтаксичний розбір: Найкраща, по-моєму, краса – це краса вірності. Підмет краса, присудок – краса вірності. Присудок складний, складається з двох слів, які являються іменниками. Найкраща – означення, підкреслюється хвилястою лінією. Усе навколо: дерева, птахи, люди сповнене весняної пружної нестриманої сили. Усе – пояснювальне слово Навколо – додаток, підкресл. Крапкою з тире (_._._._._.) Дерева, птахи, люди - підмети(підкресл. Однією сплошною лінією)(________________) Сповнене – присудок, двома лініями підкреслюється. Весняної, пружньої, нестриманої – означення, підкресл. Хвилястою лінією. Сили – додаток, підкресл. Тире з крапкою (_._._._.) >>>>
-
Податкова система Франції
В роботі багато графічного матеріалу Вступ 3 1. Загальна характеристика країни 5 1.1. Загальні відомості про країну 5 1.2. Економіка Франції 7 1.3. Зовнішньоекономічні зв'язки країни 13 2. Податкова система Франції 18 2.1. Характерні риси податкової системи Франції 18 2.2. Податок на додану вартість і прибутковій податок - головні податки Франції 20 2.3. Інші податки і особливості французьського оподаткування 27 3. Порівняльна характеристика податкової системи Франції з Україною 31 3.1. Головні риси податкової системи України 31 3.2. Порівняння оподаткування України і Франції 40 Висновки 48 Список використаної літератури 50 >>>>
-
Менеджмент (варінт 9)
1. Охарактеризуйте суть керівництва лідерства влади. Форми влади. 3 2. Етапи та процес комунікацій. 5 3. Компроміс – це: 8 - досягнення згоди між конфліктуючими сторонами - угода досягнена шляхом взаємних поступок - домовленість між конфліктуючими сторонами - домовленість на основі взаємопорозуміння. Обгрунтуйте. 4. Часто після робочого дня менеджери говорять що багато роботи залишилось не виконано. При цьому висувають такі причини: 8 - погано підготовлені збори - телефон - відсутність делегування відповідальності - тактика перенесення строків - невміння говорити «ні» - невміння доводити справу до кінця - дуже великий обсяг для прочитання. Які ще причини заважають менеджерам виконувати все намічене. Обгрунтуйте. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 10 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.010955 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|