|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Цивільно-правовий захист честі, гідності та ділової репутації
Вступ
Розділ І. Честь, гідність і ділова репутація як правові категорії
Розділ ІІ. Критерії і методи визначення розміру відшкодування моральної шкоди, заподіяної поширенням відомостей, які порочать честь, гідність, ділову репутацію
Розділ Ш. Порядок відшкодування моральної шкоди, заподіяної поширенням відомостей, які порочать честь, гідність, ділову репутацію
Висновки
Список використаних джерел та літератури
-
Філософія – к.р. 1. Проблемне існування в філософії Берклі 2. Природне та суспільне в людині
1. ПРОБЛЕМНЕ ІСНУВАННЯ В ФІЛОСОФІЇ БЕРКЛІ. 3
1.1. Постановка проблеми існування 3
1.2. Реальність існування за Берклі 5
Висновки 7
2. ПРИРОДНЕ ТА СУСПІЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 8
2.1. Подвійна сутність людського індивіда 8
2.2. Особливості співвідношення біологічного і соціального в людині 10
Висновки 13
Література 14
-
Честь та гідність людини. Література як вид мистецтва
ЗМІСТ
1. Честь та гідність людини 3
2. Література як вид мистецтва 8
Список використаної літератури 15
-
Честь, совість, гідність людини
Вступ 3
1. Честь і гідність людини 4
2. Сутність та шляхи формування совісті 10
Висновок 16
Список використаної літератури 17
-
Контрольна з етики
Вступ 3
1. Чому людина має моральну гідність? 3
2. Проаналізуйте специфіку творчості видатних європейських поетів-романтиків. 12
Висновок 22
Література 24
-
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
ЗМІСТ
ВСТУП...........................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ТА ФУНКЦІЇ
ВИХОВАННЯ............................................................................6
1.1. Поняття та сутність виховання...........................................6
1.2. Загальні функції виховного процесу................................9
РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ……………………………..15
2.1. Цілі та завдання виховного процесу в сучасній школі…...15
2.2. Основні напрямки оптимизації освіти в сучасній школі….25
ВИСНОВКИ...................................................................................................32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ......................................................33
-
Законодавство про захист честі і гідності та ділової репутації підприємців, відшкодування моральної шкоди
ВСТУП. 3
1. ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ЗАХИСТ ЧЕСТІ, ГІДНОСТІ ТА ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМЦІВ. 6
1.1. ПОНЯТТЯ „ЧЕСТЬ”, „ГІДНІСТЬ” І „ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ” 6
1.2. СУТНІСТЬ ПРАВА ФІЗИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ОСІБ НА ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ І ДІЛОВУ РЕПУТАЦІЮ 7
1.3. ПРАВО НА ЗАХИСТ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВ ТА ІНТЕРЕСІВ ОСОБИ 8
1.4. СПОСОБИ ЗАХИСТУ ЧЕСТІ, ГІДНОСТІ ТА ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ 10
2. ЗАКОНОДАВСТВО ПРО ВІДШКОДУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ. 18
2.1. ЗАКОНОДАВЧЕ ВИЗНАННЯ В УКРАЇНІ ВІДШКОДУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 18
2.2. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДШКОДУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 20
2.3. ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗАВДАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 24
2.4. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ ВІДШКОДУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 25
2.5. КОЛО СУБ’ЄКТІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО НА ВІДШКОДУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 27
2.6. СУБ’ЄКТИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАВДАННЯ МОРАЛЬНОЇ ШКОДИ 29
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Цивільно-правовий захист честі, гідності та ділової репутації
Вступ
1. Честь, гідність і ділова репутація як правові категорії
2. Захист честі, гідності та ділової репутації
3. Право на відшкодування моральної шкоди
Висновки
Список використаних джерел та літератури
-
Структурно семантичні особливості безособових речень
Вступ 3 1. Поняття про безособове речення 4 2. Різні класифікації безособових речень в сучасній мові 7 3. Суб’єктивно-модальне значення неможливості у стосунку до семантики безособовості 13 4. Структурно-семантичні особливості безособових речень в сучасній мові 22 Висновки 28 Література 29
-
Розвиток нетрадиційних форм організації навчання в сучасній загальноосвітній школі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 6
1.1. Характеристика нетрадиційних форм уроків в сучасній школі 6
1.2. Аналіз нетрадиційних форм лекційних занять 8
1.3. Нетрадиційні форми позаурочного навчання 14
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 22
2.1. Організація дослідження 22
2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 24
ВИСНОВОК 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
ДОДАТКИ 33
Cгенерировано за 0.007810 секунд
|