|
-
Контрольна робота з психології творчості
ЗМІСТ
1. Теорія психології мистецтва Л.С. Виготського 3
2. А. Маслоу про творчу особистість та проблему самоактуалізації 4
3. Проблеми діагностики креативності 6
4. Психологічний погляд на генезис обдарованості 9
5. Фантазія і творча діяльність 10
6. Дитячий малюнок як творчість 13
7. Натхнення і творча криза 15
8. Можливості і використання психодіагностичного тесту “Будинок. Дерево. Людина.” 17
9. Творчість і сублімація 18
Список використаної літератури 22
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3
1.Методологія проведення дослідження 5
2. Діагностичні методики дослідження 6
3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12
4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15
5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20
6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21
7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26
8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31
ВИСНОВОК 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 35-38
Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків.
-
Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі
План
Вступ 3
Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5
1.1.Зміст психокорекції 5
1.2.Організація психокорекційної роботи 6
Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12
2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12
2.2. Проективна психологія 16
Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27
3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27
3.2.Методика застосування проективного малюнка 27
Висновки та практичні поради 34
Список використаної літератури 36
Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції.
Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі.
-
Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера
I. Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера.
1.1. Тест інтелекту Векслера.
ІІ. Тест малюнкової фрустрації С. Розенцвейга.
2.1. Проективна методика дослідження особистості.
Список використаної літератури
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
інтерпретація тексту
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Емоційний звязок між матіррю та дитиною, його вплив на розвиток
Зміст
Вступ 3
1. Емоційний зв'язок між матір’ю та дитиною, його вплив на розвиток дитини 4
2. Експериментальні дослідження розвитку особливостей емоційної сфери дітей залежно від соціально-психологічних умов виховання 10
Висновок 14
Література 15
До 2 п. Для дослідження особливостей емоційної незахищеності, тривожності, недовіри до себе, почуття меншовартості, сімейної комфортності, ворожості, конфліктності, фрустрації, труднощів спілкування, депресивності використовувалися адаптовані проективні тести: “Будинок. Дерево. Людина” (Дж. Бук, 1948); “Малюнок сім’ї” (Р. Барнс, 1972); “Тест тривожності” (Р. Темпл, М. Доркі, А. Аллен). Діагностика радості, гніву, сором’язливості, інтересу, образи, страху проводилася за модифікованою нами методикою шкал Дембо (1970).
Для аналізу нами були виділені група дітей трьох років. З урахуванням умов виховання, ця вікова група була розподілена ще й на 4 підгрупи.
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6
1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6
1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10
Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15
2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15
2.2 Соціологія читацької думки 16
Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21
3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21
3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24
Висновки 30
Список використаної літератури 31
-
Сценарій анімаційної програми в дитячому оздоровчому комплексі або таборі
1. Сценарій ігор в межах табору 3
1) Малі олімпійські ігри 3
2) Укладання рюкзака 5
2. Сценарій ігор-змагань поза межами табору. 5
3. Триденний похід в ліс з розбиттям наметів 5
1) Хто найкраще розводить багаття 5
2) Хто швидше побудує будинок 6
3) Переправа 6
4) Для організації гри краще знайти звалене дерево. Ще краще, якщо буде дві однакові колоди. 6
5) Вузька стежина 7
6) Вгору по укосу 7
7) Переправа через "болото" 7
8) Переправа "маятником" 10
9) Переправа рюкзаків "маятником з упору" 10
Література 12
Cгенерировано за 0.100306 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|