|
-
Контрольна робота з психології творчості
ЗМІСТ 1. Теорія психології мистецтва Л.С. Виготського 3 2. А. Маслоу про творчу особистість та проблему самоактуалізації 4 3. Проблеми діагностики креативності 6 4. Психологічний погляд на генезис обдарованості 9 5. Фантазія і творча діяльність 10 6. Дитячий малюнок як творчість 13 7. Натхнення і творча криза 15 8. Можливості і використання психодіагностичного тесту “Будинок. Дерево. Людина.” 17 9. Творчість і сублімація 18 Список використаної літератури 22 ∞ См. работу «Контрольна робота з психології творчості»
-
Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)
ВСТУП 3 1.Методологія проведення дослідження 5 2. Діагностичні методики дослідження 6 3. Аналіз ставлення батьків до різних сторін сімейного життя за методикою Е.Шеффера та Р.Белла 12 4. Аналіз батьківського ставлення щодо виховання дітей та спілкування з ними за методикою Методика Я.Варга та В.Століна 15 5. Аналіз схильності особистості до конфліктної ситуації за методикою К.Томаса 20 6. Аналіз міжособистісних відносин дитини та її сприйняття внутрішньосімейних стосунків за методикою Рене Жиля 21 7. Аналіз дослідження особистості дитини за проективною методикою “Будинок – Дерево – Людина” 26 8. Інтерпретація результатів проведеного дослідження 31 ВИСНОВОК 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 35-38 Мета дослідження полягає у вивченні психологічних особливостей сімей, зокрема ставлення батьків щодо виховання дітей та різних сторін сімейного життя, визначення схильності особистості до конфліктної ситуації, окреме дослідження особистості дитини та її ставлення внутрішньо сімейних стосунків. ∞ См. работу «Особливості психодіагностики між батьками і дітьми (емпірична частина)»
-
Практикум з психології. Тема №20: «Особливості застосування та інтерпретації проективного методу «Людина під дощем»
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ "ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ" У ПСИХОДІАГНОСТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ 4 1.1. Методологічні засади тесту 4 1.2. Процедура застосування тесту та інтерпретація його результатів 6 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ "ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ" 10 2.1. Організація дослідження, отримання результатів 10 2.2. Аналіз і інтерпретація результатів 12 ВИСНОВКИ 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16 ВСТУП Проективні методи в психології – група методів дослідження особистості, в основі яких лежить механізм виявлення проекцій в отриманих даних експерименту з наступною їх інтерпретацією. Поняття проекції вперше було застосовано Л. Франком у 1939 році, і з цього часу проективні методики починають займати чільне місце у психодіагностиці. Проективні методи характеризуються створенням експериментальної ситуації, яка допускає множину можливих інтерпретацій під час сприйняття її піддослідним. За кожною такою інтерпретацією вимальовується унікальна система особистісних смислів та особливостей когнітивного стилю суб'єкта. Однією із проективних методик є методика "Людина під дощем". Вона орієнтована на діагностику сили "Его" людини, її здатності долати несприятливі ситуації, протистояти їм. Методика дозволяє здійснити діагностику особистісних резервів і особливостей захисних механізмів. ∞ См. работу «Практикум з психології. Тема №20: «Особливості застосування та інтерпретації проективного методу «Людина під дощем»»
-
Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі
План Вступ 3 Розділ I.Психокорекція і її місце серед методів психотерапії 5 1.1.Зміст психокорекції 5 1.2.Організація психокорекційної роботи 6 Розділ II.Арттерапія та проективна психологія. 12 2.1. Психокорекція за допомогою арттерапії 12 2.2. Проективна психологія 16 Розділ III. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі 27 3.1.Проективне малювання в психокорекційній арттерапії 27 3.2.Методика застосування проективного малюнка 27 Висновки та практичні поради 34 Список використаної літератури 36 Мета дослідження. Отже виходячи з вищесказаного ми обрали метою нашого дослідження вивчити проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. Об’єкт дослідження. Загальна система методів психокорекції. Предмет дослідження. Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі. ∞ См. работу «Проективний малюнок як метод психокорекції в індивідуальній та груповій роботі»
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «інтерпретація тексту»
-
інтерпретація тексту
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «інтерпретація тексту»
-
Емоційний звязок між матіррю та дитиною, його вплив на розвиток
Зміст Вступ 3 1. Емоційний зв'язок між матір’ю та дитиною, його вплив на розвиток дитини 4 2. Експериментальні дослідження розвитку особливостей емоційної сфери дітей залежно від соціально-психологічних умов виховання 10 Висновок 14 Література 15 До 2 п. Для дослідження особливостей емоційної незахищеності, тривожності, недовіри до себе, почуття меншовартості, сімейної комфортності, ворожості, конфліктності, фрустрації, труднощів спілкування, депресивності використовувалися адаптовані проективні тести: “Будинок. Дерево. Людина” (Дж. Бук, 1948); “Малюнок сім’ї” (Р. Барнс, 1972); “Тест тривожності” (Р. Темпл, М. Доркі, А. Аллен). Діагностика радості, гніву, сором’язливості, інтересу, образи, страху проводилася за модифікованою нами методикою шкал Дембо (1970). Для аналізу нами були виділені група дітей трьох років. З урахуванням умов виховання, ця вікова група була розподілена ще й на 4 підгрупи. ∞ См. работу «Емоційний звязок між матіррю та дитиною, його вплив на розвиток »
-
Характеристика тесту інтелекту Д.Векслера
-
Професійна придатність у медицині
Вступ 3 1. Особливості медичної професії як професії типу «людина-людина» 4 2. Професійні якості, необхідні медичному працівнику 5 3. Професіограма медсестри 8 Висновок 11 Література 12 ∞ См. работу «Професійна придатність у медицині»
-
Сценарій анімаційної програми в дитячому оздоровчому комплексі або таборі
1. Сценарій ігор в межах табору 3 1) Малі олімпійські ігри 3 2) Укладання рюкзака 5 2. Сценарій ігор-змагань поза межами табору. 5 3. Триденний похід в ліс з розбиттям наметів 5 1) Хто найкраще розводить багаття 5 2) Хто швидше побудує будинок 6 3) Переправа 6 4) Для організації гри краще знайти звалене дерево. Ще краще, якщо буде дві однакові колоди. 6 5) Вузька стежина 7 6) Вгору по укосу 7 7) Переправа через "болото" 7 8) Переправа "маятником" 10 9) Переправа рюкзаків "маятником з упору" 10 Література 12 ∞ См. работу «Сценарій анімаційної програми в дитячому оздоровчому комплексі або таборі»
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”»
-
Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”
Зміст Вступ 3 Розділ І. Співвідношення об’єктивного в розумінні тексту 6 1.1 Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на сучасному етапі 6 1.2 Співвідношення аналізу тексту та інтерпретації 10 Розділ ІІ. Упереджена та наукова інтерпретація тексту 15 2.1 Особливості співіснування упередженості та науковості в контексті текстової інтерпретації 15 2.2 Соціологія читацької думки 16 Розділ ІІІ. Специфіка вивчення творів Г. Тютюнника 21 3.1 Життєвий шлях письменника як основа для розуміння творчості 21 3.2 Інтерпретація твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном” 24 Висновки 30 Список використаної літератури 31 ∞ См. работу «Інтерпретаційні процеси в літературознавстві на прикладі твору Г. Тютюнника „Три зозулі з поклоном”»
-
Цільове управління організацією
ЗМІСТ 1. Цільове управління організацією 3 2.Практична частина 20 2.1 Побудувати дерево цілей життя 20 2.2 Побудувати дерево проблем життя 21 2.3 Розробити сценарій типів процесів управління, шо відповідають завданням другого блокує 22 Література 23 ∞ См. работу «Цільове управління організацією»
-
Цільове управління організацією
ЗМІСТ 1. Цільове управління організацією 3 2.Практична частина 20 2.1 Побудувати дерево цілей життя 20 2.2 Побудувати дерево проблем життя 21 2.3 Розробити сценарій типів процесів управління, шо відповідають завданням другого блокує 22 Література 23 ∞ См. работу «Цільове управління організацією»
-
Життя Лашкарьова Вадима Євгеновича (1903-1974)
План 1. Дати життя 3 2. Внесок у світову і вітчизняну науку 4 3. Туристичні обєкти: меморіальні дошки, будинок, інститут 6 4. Особливості характеру 8 5. Особливості стилю наукової діяльності (теоретик чи експериментатор) 8 6. Який він був менеджер 10 Література 11 ∞ См. работу «Життя Лашкарьова Вадима Євгеновича (1903-1974)»
-
Дерево цілей на 2006-ий рік для підприємства
-
Людина як елемент життєдіяльності середовища
-
Пам’ятки архітектури класичного стилю в місті Києві
1. Загальна характеристика класичного стиля архітектури в Україні 3 2. Пам’ятки архітектури класичного стилю в місті Києві 5 2.1. Перша (Олександрівська) гімназія 5 2.2. "Будинок Мазепи" на Подолі 8 2.3. Нижній пам'ятник Хрещення Русі 9 2.4. Будівля Університету 10 2.5. Новий Контрактовий Будинок 12 2.6. Сулимівка 13 2.7. Будинок Коробки 14 2.8. Аскольдова Могила 15 Список використаної літератури 17 Список використаної літератури: 1.Архитектура Киева [Редкол.: В. П. Дахно (отв. ред.) и др.]. — К., 1982. — 114 с. 2.Асеев Ю.С. Стили в архитектуре Украины. – К., 1989. – 103 с. 3.Голышев А. Б., Ткаченко И. Н., Полищук В. П. Строительство и архитектура: (Краткий словарь-справочник) П.И. Кривошеев (общ.ред.). — К., 2002. — 380с. 4.Документально-публіцистичне видання “20 архітекторів, які будували Київ”. – К., 2003. – 128 с. 5.Литвинов А.І., Волощенко В.М. Архітектура. Будівництво. Короткий термінологічний словник. — Вінниця, 2003. — 120с. ∞ См. работу «Пам’ятки архітектури класичного стилю в місті Києві»
-
Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ
Вступ 3 1. Моделі систем «людина—машина» та місце в них людини 4 2. Розподіл функцій і взаємодія людини і машини 9 3. Структура діяльності в моделі системи „людина-машина” 12 4. Ергономічна оцінка експлуатованих систем “людина-машина” 14 Висновок 16 Список використаної літератури 17 ∞ См. работу «Концептуальні моделі у процесі управління СЛМ »
-
"КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ"
План Вступ 3 1. Поняття культури 3 1.1. Сучасне розуміння категорії "культура" 3 1.3. Природа і культура 6 2. Людина як продукт культурної еволюції і культура як продукт еволюції людини 7 2.1. Людина як продукт культурної еволюції 9 2.2. Людина як творець культури 14 Висновок 16 Список використаної літератури 16 ∞ См. работу «"КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ"»
-
Людина в системі Людина - середовище
-
Дерево целей
-
Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5 1.1. Види спілкування 5 1.2. Функції спілкування 7 1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8 2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13 2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13 2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16 2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18 2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21 3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26 ВИСНОВКИ 42 ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45 ДОДАТКИ 46 Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці. Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей. Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку. Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків. Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку. Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі. Задачі: 1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку; 2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку; 3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності. Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності. Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку. Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”. Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія) ∞ См. работу «Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці»
-
Контрольна робота з податкової системи
1. Мито та митні збори 3 2. Земельний податок 8 3. Податкові соціальні пільги, податковий кредит по податку на доходи з фізичних осіб 13 Задача 8 19 Скласти бухгалтерські проводки, зробити необхідні розрахунки, зазначити суми валових доходів і валових витрат. Відображені за балансовою вартістю матеріали, яких не вистачає й зіпсовані виявлені під час інвентаризації, у сумі 260 грн. Списана за обліковими цінами недостача: а) у межах норм природних втрат – 60 грн. б) понад норми природних втрат: - конкретні винуватці не встановлені – 50 грн. - на винних осіб – 150 грн. Відображений ПДВ по матеріалах, яких не вистачає - ? Показано різницю між загальною сумою матеріального збитку й фактичних витрат -? Утримана із зарплати винних осіб сума завданого матеріального збитку - ? Списана різниця по матеріальному збитку при його стягненні - ? Задача 12. 25 Відобразити витрати з поліпшення основних засобів у бухгалтерському й податковому обліку: У ВАТ "Альфа" за станом на 1 січня залишкова вартість усіх основних фондів у податковому обліку – 210 000 грн., у тому числі: 1-а група – 107 000 грн.. з них: будинок цеху – 30 000 грн., будинок заводоуправління – 40 000 грн., будинок складу - 20 000 грн., будинок заводської лабораторії – 17 000 грн.: 2-а група – 30 000 грн.,; 3-а група – 52 000 грн.,; 4-а група – 21 000 грн. У 1-му кварталі був зроблений поточний ремонт будинку заводської лабораторії. Вартість робіт, виконаних підрядним способом, склала 29 040 грн., включаючи ПДВ. Література 27 ∞ См. работу «Контрольна робота з податкової системи»
-
Світ і людина у п’єсах Чехова
-
Основи теорії систем та методи їх оптимізації
1. Суть закономірності еквіфінальності. Визначити ти властивості соціально-економічних систем, що ґрунтуються на цій закономірності 3 2. Суть метода „дерево цілей” та особливості його застосування при прийнятті рішень 6 Література 9 ∞ См. работу «Основи теорії систем та методи їх оптимізації»
-
Профвідбір на профпридатність до професії типу «людина-техніка»
-
Людина як фізична особа
Зміст Вступ 4 1. Людина як фізична особа 5 2. Цивільна правоздатність та дієздатність фізичної особи 8 3. Порівняльна характеристика правосуб’єктності фізичних осіб за законодавством України і зарубіжних країн 30 Висновки 34 Перелік використаної літератури 37 ∞ См. работу «Людина як фізична особа»
-
Тема курсової роботи: "Вплив основних властивостей нервової системи на професійну придатність диспетчера"
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ДИСПЕТЧЕР РУХУ ПОТЯГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙ "ЛЮДИНА – ЗНАКОВА СИСТЕМА", "ЛЮДИНА – МАШИНА" 5 1.1. Зміст і психологічні особливості праці диспетчера руху потягів 5 1.2. Професіограма і психограма професії диспетчера 10 Висновки до розділу І 15 РОЗДІЛ ІІ. ВЛАСТИВОСТІ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИСПЕТЧЕРА 16 2.1. Сила та швидкість нервової системи як основні психологічні характеристики диспетчера руху потягів 16 2.2. Особливості врівноваженості нервової системи диспетчера, його пам’яті і уваги 24 Висновки до розділу ІІ 30 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ∞ См. работу «Тема курсової роботи: "Вплив основних властивостей нервової системи на професійну придатність диспетчера"»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|