Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці» (ID:15488)

| Размер: 66 кб. | Объем: 54 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 26.03.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВСТУП 3
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Види спілкування 5
1.2. Функції спілкування 7
1.3. Особливості спілкування в дитячому віці 8
2. ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ СПІЛКУВАННЯ 13
2.1. Вікове психологічне дошкільне спілкування 13
2.2. Вікове психологічне спілкування молодшого шкільного віку 16
2.3. Педагогічне спілкування дошкільного віку 18
2.4. Педагогічне спілкування молодшого шкільного віку 21
3. ЕМПІРІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПРОБЛЕМА ВПЛИВУ ЕМОЦІЙНОЇ ТРИВОЖНОСТІ НА СПІЛКУВАННЯ ДИТИНИ В ГРУПІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 26
ВИСНОВКИ 42
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 45
ДОДАТКИ 46

Мета курсової роботи полягає у визначенні головних психологічних умов розвитку спілкування в дитячому віці.
Предметом дослідження курсової роботи є умови розвитку спілкування дітей.
Об’єктом дослідження курсової роботи є група дітей старшого дошкільного віку.
Літературна база курсової роботи складається переважно з робіт російських дослідників та деяких періодичних джерел. Структурно робота складається зі вступу, трьох розділів з підпунктами, висновків, використаної літератури та додатків.
Експериментальне вивчення проблеми впливу емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку
Мета: вивчити вплив емоційної тривожності на спілкування дитини в групі старшого дошкільного віку.
Гіпотеза: передбачається, що в результаті експерименту буде отриманий такий результат: діти з високим рівнем тривожності мають несприятливе положення у відношенні спілкування з іншими дітьми в групі.
Задачі:
1. Вивчити емоційну сферу дітей старшого дошкільного віку;
2. вивчити міжособистісні відносини в групі дітей старшого дошкільного віку;
3. вивчити статусне положення дітей у групі з різним рівнем тривожності.
Предмет дослідження: залежність спілкування дитини старшого дошкільного віку від різного рівня тривожності.
Об'єкт дослідження: група дітей старшого дошкільного віку.
Для дослідження емоційного стану кожної дитини групи використовувався рисунковий тест Бака “Будинок-Дерево-Людина”, методику “Малюнок неіснуючої тварини”.
Також проводилася діагностика міжособистісних відносин дітей за методикою вивчення дитячої групи (соціометрія й аутосоціометрія)
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Психологічні умови ефективності розвитку спілкування у дитячому віці»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Психологічні особливості ділового спілкування
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Професійне спілкування працівників системи соціального захисту населення
  • Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці
  • ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
  • Психологічні особливості підліткового віку
  • СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
  • Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
  • Психологія розвитку немовлят
  • Психологічні прийоми та позитивні якості успішного ділового спілкування
Cгенерировано за 0.143329 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...