-
Особливості розвитку мислення в дошкільному віці
ВСТУП 4
I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6
II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15
1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15
2 Розвиток образного мислення дошкільників 19
3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22
III Практична частина. 25
3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25
ВИСНОВКИ 38
ЛІТЕРАТУРА 40
-
. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5
1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5
1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6
1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20
2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20
2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 34
-
Розвиток дитини
Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14
-
Розвиток дитини
Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14
-
Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку
ВСТУП 2
1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6
2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13
3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28
4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників
Зміст
Вступ .. 3
1. Розділ 1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень ролі уяви в ігровій діяльності дошкільників. 5
§1. Теоретичне уявлення про уяву його видах і функціях 5
§2. Психологічні особливості уяви дітей дошкільного віку 22
§3. Прояв уяви в ігровій діяльності дошкільників 26
Висновок по 1 главі 31
2. Розділ 2. Досвід експериментального дослідження ролі уяви в дошкільному віці 33
§1. Організація і методики вивчення особливостей уяви в дошкільному віці 33
§2. Результати вивчення особливостей уяви в дошкільному віці і їх аналіз. 37
§3. Психолого-педагогічні рекомендації по розвитку уяви у дітей 45
Висновок по 2 главі 49
Висновок 51
3. Бібліографія 52
4. Додаток 53
-
Розвиток уваги у дошкільному віці
Вступ 2 1. Поняття про увагу, її види та фізіологічні основи 3 2. Особливості розвитку уваги у дітей молодшого дошкільного віку 6 3. Розвиток уваги в старшому дошкільному віці 8 Висновки 10 Задачі на розвиток уваги для дошкільнят 11 Список використаної літератури 12
-
Психологічні особливості дитячої агресивності та умови її виникнення(дошкільний вік)
Вступ 2 І. Виникнення та особливості дитячої агресивності в дошкільному віці 4 1.1 Дитяча агресивність. Вікові особливості прояву дитячої агресивності 4 1.2 Криза трьох років 6 1.3 Вплив на прояв агресивності в молодшому дошкільному віці відносин Батьки - Дитина 9 1.4 Вплив сімейного керівництва на засвоєння агресивної поведінки дітьми 11 ІІ. Експериментальне дослідження причин та проявів агресивної поведінки у дітей дошкільного віку 15 2.1 Загальні засади дослідження 15 2.2 Особливості дитячої агресії 17 2.3 Методологія 20 2.4 Аналіз результатів 21 2.5 Індивідуальні варіанти дитячої агресивності 24 2.6 Розробка програми діагностики і корекції агресивності у дітей дошкільного віку 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35
-
Психологічні особливості зображувальної діяльності дошкільників
Вступ..................................................................................................................................2
Розділ І. Важливість міждисциплінарної інтеграції для зображувальної діяльності дошкільників....................................................................................................................4
1.1 Загальні аспекти міждисциплінарної інтеграції.....................................................4
1.2 .Міждисциплінарна інтеграція як засіб математичного розвитку дошкільників..............................................................................................................8
Розділ ІІ. Зображувальна діяльність на інтегрованих заняттях в дошкільному закладі.............................................................................................................................10
2.1. Характеристика інтегрованих занять....................................................................10
2.2. Методичні основи використання інтегрованих завдань в дошкільному віці....20
2.3. Структура інтегрованого заняття мови і мовлення..............................................35
Висновок ........................................................................................................................44
Використана література.................................................................................................45
-
Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця
Зміст
ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. Життєвий і творчий шлях Т.Г. Лубенця 4
РОЗДІЛ ІІ Надбання Т.Г. Лубенця як педагога і методиста 7
2.1. Т.Г. Лубенець про розвиток розумової діяльності дітей у дошкільному віці 7
2.2. Т.Г. Лубенець про принципи формування початкового навчання 9
ВИСНОВКИ 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25