|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Зовнішні бар’єри комунікації(теорія комунікації)
План
1. ТЕХНІЧНИЙ БАР’ЄР 3
2. ФІЗИЧНІ ЧАС І ПРОСТІР 3
3. МОВНІ БАР'ЄРИ 4
4. СОЦІАЛЬНИЙ БАР'ЄР 5
5. ПСИХОЛОГІЧНИЙ БАР'ЄР 6
6. БІОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ 7
Література
-
Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри
Зміст
1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6
2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14
Література 17
-
Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри
Зміст
1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6
2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14
Література 17
-
Контрольная работа Психологія управління і конфліктологія
1. Поняття та умови управлінського спілкування 3
2. Бар’єри спілкування 8
3. Загальні правила поведінки з керівництвом, колегами та підлеглими 11
4. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків 14
5. Техніка та прийоми ведення ділових переговорів 16
Література 21
-
Контрольна робота з основ психології та педагогіки
1. Поняття про характер та його структуру 3
2. Рівні, дистанції, бар'єри спілкування 7
Література: 13
-
Психологічні бар’єри в спілкуванні та способи їх подолання
Вступ 3
1. Психологічні бар'єри спілкування 4
2. Бар’єри комунікації та шляхи їх подолання. 12
Висновки 18
Література 19
Вступ
Як відомо, спілкування є надзвичайно складним феноменом у житті індивіда й людства в цілому, воно охоплює велику кількість взаємозв'язків, міжособистісних стосунків, здійснюється в різних формах і за допомогою різних засобів, які є невід'ємним чинником культури й постійно вдосконалюються та збагачуються. Однак, в процесі спілкування між конкретними людьми дуже часто відбувається непорозуміння, через що виникають образи, конфлікти та інші негативні явища міжособистісної взаємодії.
Для пояснення таких моментів у науковий обіг введено поняття „бар’єри спілкування” – тобто ті причини, які не дозволяють проведенню нормального спілкування. Коріння таких бар’єрів завжди полягають у психологічній сфері індивіда. Навіть соціально-економічні та соціально-політичні розбіжності між людьми, які також призводять до певних бар’єрів в спілкуванні, залежать від того, як сама людина оцінює ці розбіжності, реагує на них та відтворює в процесі спілкування та поведінки. Тому дослідження саме психологічних умов бар’єрів спілкування дозволяє найбільш повно осмислити непорозуміння між людьми, що виникають в ході їхньої взаємодії. В даній роботі будуть розглянуті не тільки питання сутності та причин психологічних бар’єрів спілкування, а й способи їх подолання, шляхи покращення процесу проведення діалогу.
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним самопочуттям тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні, емоціональні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. Комунікативні бар’єри, в світлі концепції „єдності трьох сторін спілкування”, можна розглядати як вид психологічних бар’єрів спілкування, до яких в такому разі увійдуть також перцептивні та інтерактивні бар’єри. Однак, говорячи про психологічні бар’єри спілкування, як правило, завжди розуміють в основному тільки комунікативні бар’єри, тому що завдяки ним характеризується майже уся когнітивна сфера особистості, а значить і найголовніші риси людини: пам’ять, увага, сприйняття, мислення..
Комунікативна сторона спілкування тісно пов’язана з обміном інформацією, проте не може бути вичерпно розкрита з точки зору інформаційної теорії. Спілкування – це не тільки прийом та передача інформації, а й стосунки принаймні двох осіб, де кожна є активним суб’єктом взаємодії. Від волі та бажання кожного партнера залежить можливість застосування способів підвищення комунікації та подолання відповідних бар’єрів. І хоча ці способи не можуть подолати всіх психологічних бар’єрів, в більшості випадків вони значно підвищують ефективність спілкування.
-
СПЕЦІФІКА ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА”
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ 5
1.1. Поняття професійного спілкування 5
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 8
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 9
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 13
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМІ СПІЛКУВАННЯ “ПЕДАГОГ-ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 15
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 15
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 17
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 18
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 20
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ В СИСТЕМ “ПЕДАГОГ - ІНТЕГРОВАНА ГРУПА” 26
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
-
Специфіка професійного спілкування в діяльності педагога що працює в інтегрованих групах
ВСТУП 4
Розділ 1. Психолого-педагогічні особливості ведення професійного спілкування 1.1. Поняття професійного спілкування 7
1.2. Функції професійного спілкування в педагогічній діяльності 10
1.3. Стратегії та тактики професійного спілкування 11
1.4. Особистісні якості педагога, що сприяють веденню ефективного професійного спілкування 14
Розділ 2. Психологічні закономірності професійного спілкування в системі спілкування “педагог-інтегрована група” 17
2.1. Поняття групи, колективу, інтегрованої групи 17
2.2. Специфіка міжособистісних відносин в інтегрованих групах 20
2.3. Бар’єри спілкування в системі відносин “педагог - інтегрована група” 21
2.4. Психологічні особливості професійного спілкування 24
2.4.1. Стеріотипізація, проекція, ідентифікація, емпатія і рефлексія в професійному спілкуванні 25
РОЗДІЛ 3. Практична частина. Тренінг ефективного професійного спілкування в систем “педагог - інтегрована група” 29
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Стратегічні групи
1. Стратегічні групи
2. Стратегічні групи та бар`єри мобільності
3. Бар`єри мобільності та формування груп
4. Стратегічні групи та вплив на умови
5. Стратегічні групи та загроза замінників
6. Стратегічні групи та суперництво серед фірм
7. Стратегічні групи та прибутковість фірми
8. Основи формулювання стратегії
Використана література
-
Особливості подружнього спілкування і їх вплив на стабільність сім`ї
Вступ 3
1. Категоріальні складові подружнього спілкування 4
2. Умови та чинники позитивного подружнього спілкування 7
3. Вплив на стабільність подружніх взаємин бар’єрів спілкування та вміння слухати в сім’ї 13
Висновки 18
Список використаної літератури 19
Cгенерировано за 0.039199 секунд
|