|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Свідоме та несвідоме у психіці та поведінці людини
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СВІДОМЕ В ПСИХІЦІ ЛЮДИНИ 5
1.1. Свідомість як ступінь розвитку психіки людини 5
1.2. Етапи становлення свідомості, самосвідомість 10
1.3. Структура свідомості 14
РОЗДІЛ 2. РОЛЬ НЕСВІДОМОГО В ЖИТТІ ЛЮДИНИ 19
2.1. Розвиток поняття про несвідоме до Фрейда 19
2.2. Несвідоме в психоаналізі: концепції Фрейда та Юнга 24
2.3. Взаємодія свідомого і несвідомого 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
-
Структура свідомості
Вступ 3
1. Сутність та структура свідомості 4
2. Свідоме та несвідоме в психічній діяльності людини 8
3. Змінені стани свідомості 11
Висновок 18
Список літератури 19
-
Людина і світ
1. Сутність людини 2
2. Основні тлумачення походження людини 2
3. Поняття культури особистості 3
4. Свідоме і несвідоме 3
5. Рух і розвиток 4
6. Поняття честі, совісті і гідності. 4
7. Поняття „політика" 5
8. Тоталітаризм і авторитаризм 6
9. Філософські методи пізнання 6
Література 7
-
Свідомі та несвідомі дії людини в системі мотивації
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Людина як об’єкт управління 5
1.1. Психологія в мотивації 5
1.2. «Я» у особистості 9
1.3. Свідоме та несвідоме в регулюванні поведінкою 14
РОЗДІЛ 2. Аналіз системи мотивації праці на прикладі ТОВ «__» 23
2.1. Організаційна характеристика підприємства 23
2.2. Аналіз системи мотивації персоналу 30
2.3. Організація мотиваційного процесу підприємства ТОВ «__» 32
РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення системи мотивації праці на підприємстві ТОВ «__» 38
3.1. Використання психологічного аспекту в системі мотивації ТОВ «__» 38
2.2. Методи управління свідомим та несвідомим діями людини в системі мотивації 40
Висновки і пропозиції 44
Список використаної літератури 47
Додатки 49
-
Філософія – к.р. 1. Проблемне існування в філософії Берклі 2. Природне та суспільне в людині
1. ПРОБЛЕМНЕ ІСНУВАННЯ В ФІЛОСОФІЇ БЕРКЛІ. 3
1.1. Постановка проблеми існування 3
1.2. Реальність існування за Берклі 5
Висновки 7
2. ПРИРОДНЕ ТА СУСПІЛЬНЕ В ЛЮДИНІ 8
2.1. Подвійна сутність людського індивіда 8
2.2. Особливості співвідношення біологічного і соціального в людині 10
Висновки 13
Література 14
-
Основи педагогіки та психології. Контрольна робота.
ВСТУП 3
1. Функції та форми прояву психіки людини 5
1.1. Свідомість 5
1.2. Підсвідомість 8
1.3. Несвідоме 9
ВИСНОВКИ 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 17
-
Аналітична теорія Юнга
Вступ 3
Розділ І Психічні функції 3
Розділ ІІ Колективне несвідоме й архетипи 5
Висновок 10
Список використаних джерел: 11
-
Чи потрібна сучасній людині гідність?
Чи потрібна сучасній людині гідність?
-
Теоретична частина: «Класичний психоаналіз З.Фрейда» +Тести
ВСТУП 3
1. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПСИХОАНАЛІЗУ 4
2. СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ПСИХІКИ ЗА ФРЕЙДОМ 6
3. КОМПЛЕКСИ ЕДІПА І ЕЛЕКТРИ 8
4. ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСОСТІ В КЛАСИЧНОМУ ПСИХОНАЛІЗІ 11
ВИСНОВКИ 15
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 16
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 17
ВСТУП
На початку XX ст. психологія вступила в другий період кризи – так званий період "відкритої кризи", що тривала до середини 30-х рр. XX ст. і була пов'язана з виникненням нових теоретичних напрямів психології, котрі прийшли на зміну асоціаністської психології Вундта і заявили про себе в якості нових загальнопсихологічних теорій.
Розвиток психології супроводжувався швидким накопиченням нових фактів, які вимагали і нових теоретичних узагальнень. На зміну асоціанізму і структуралізму, приходять функціоналізм, біхевіоризм і гештальтпсихологія, які в перших десятиліттях XX сторіччя оформляються як провідні світові психологічні системи. У цей же час закріпив своє становище психоаналіз Зиґмунда Фрейда, який корінним чином змінив уявлення людей про психіку, дозволив їм зрозуміти велике значення "великого несвідомого" – тієї області психічної сфери, що неможливо пізнати за допомогою раціональних або "позитивних" методів. Так виник фрейдизм, який назвали на честь свого творця – Зиґмунда Фрейда. У подальшому у нього знайшлось як багато противників, так і багато прибічників. Учні Фрейда розвинули вчення далі, назвали свої теорії дещо іншими іменами, а ті положення, що були висунуті та обґрунтовані самим Фрейдом, отримали назву "класичний психоаналіз".
ВИСНОВКИ
Психоаналітична теорія зіграла важливу роль не тільки в формуванні сучасних концепцій особистості і терапевтичних методів, але й у становленні усієї культури ХХ ст., запропонувавши людству новий світогляд.
Фрейд розділяв свідомість людини на три складових: свідоме, підсвідоме і несвідоме. Якщо свідоме і підсвідоме, це те, що людина ще може збагнути, то несвідоме відноситься до ірраціональної сфери розуміння. Це глибинні таємничі світи людської психіки. Несвідоме можна визнавати, а можна і не визнавати. Довести за допомогою звичайних наукових методів постулати Фрейда неможливо. Тому на сьогоднішній день вони є недоведеними, але й неспростованими.
Головним елементом несвідомого, за Фрейдом, є "лібідо". За його допомогою вчений намагався пояснити динаміку психічного життя людини. Це він робить на базі аналогії з енергією, як вона трактується у фізиці. Лібідо позначає специфічну психічну енергію – енергію сексуального ваблення, що має також несвідому форму. Лібідо, власне, рухає людиною, тому що все її життя від народження пронизане еротичністю. Воно є основою двох основних ваблень людини – Ерос і Танатос. Опір людини своїм основним інстинктам викликає в неї неврози і інші психічні захворювання.
За допомогою теорії Фрейда можна пояснити багато явищ психічного життя людини: проблеми вікового розвитку, взаємовідносини осіб протилежної статі, психічні і нервові захворювання, деякі релігійні і культурні феномени. Крім того, на основі фрейдизму був розроблений і активно використовувався в практиці психодинамічний напрям психотерапії. Він був дуже популярний до середини ХХ ст. – і не просто популярний, а такий, що при правильному використанні надавав реальну психотерапевтичну допомогу пацієнтам.
-
Відповіді на питання (міліція, експеримент, Юнг)
1. Шляхи психологічної роботи працівників органів внутрішніх справ з масовидними скупченнями громадян. 2
2. Експеримент як метод соціальної психології. 6
3. Колективне несвідоме в теорії Карла Юнга. 10
Література 14
Cгенерировано за 0.007664 секунд
|