-
. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................... 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 5
1.1. Характеристика мотивації у системі операційного менеджмента....... 5
1.2. Потреби як основа мотивації................................................................... 7
1.3. Формування системи мотивації з урахуванням потреб робітників..... 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ.... 19
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "МКТ"...................... 19
2.2. Аналіз організації стимулювання праці на підприємстві...................... 33
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ......................................................................................................... 37
3.1. Дослідження стану мотивації робітників ТОВ "МКТ".......................... 37
3.2. Рекомендації, щодо стимулювання працівників ТОВ "МКТ".............. 38
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 50
-
Мотиваційний механізм менеджменту
ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В УПРАВЛІННІ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 5 1. Суть мотивації та її форми. 5 2. Класифікація потреб людини відносно характеру її задоволення. 9 2. Загальні теорії мотивації, їх сутність. 13 ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНИХ ЧИННИКІВ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ. 19 1. Загальна характеристика існуючої системи мотивації в умовах переходу ринкових відносин в Україні. 19 2. Узагальнення існуючого світового та вітчизняного досвіду мотивації та стимулювання ефективної праці. 24 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ. 27 1. Рекомендації для покращення мотиваційного управління організацією. 27 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
-
Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці вітчизняного менеджменту
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичні аспекти створення мотиваціїйного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 8
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 13
2.1. Традиційні теорії мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесуальні теорії мотивації 22
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ КОРПОРАЦІЇ „Назва” 28
3.1. Аналіз системи мотивації в оранізації 28
3.2. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації в організації 35
ВИСНОВОК 45
ЛІТЕРАТУРА 46
-
Сутність концепції управління через мотивацію та використання її положень у практиці вітчизняного менеджменту
ВСТУП 3
1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КОНЦЕПЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЧЕРЕЗ МОТИВАЦІЮ 4
1.1. Теоретичні аспекти створення мотиваційного механізму в організації 4
1.2. Методи оцінки мотивації в організації 11
2. МОДЕЛІ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ЩОДО ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ 15
2.1. Традиційні теорії мотивації 15
2.2. Змістовні теорії мотивації 17
2.3. Процесуальні теорії мотивації 23
2.4. Сучасні моделі мотивації 25
3. ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 30
3.1. Аналіз системи мотивації в організації 30
2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
ЛІТЕРАТУРА 47
-
Поняття і сутність мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Поняття і сутність мотивації 4
2. Процесні теорії мотивації в системі менеджменту 7
2.1 Теорії очікування 7
2.2 Теорією справедливості 9
2.3 Модель Портера-Лоулер 12
Висновки 14
Перелік літератури 15
-
Поняття і сутність мотивації
Зміст
Вступ 3
1. Поняття і сутність мотивації 4
2. Процесні теорії мотивації в системі менеджменту 7
2.1 Теорії очікування 7
2.2 Теорією справедливості 9
2.3 Модель Портера-Лоулер 12
Висновки 14
Перелік літератури 15
-
Індивідуальна та групова мотивація в організації
Вступ 3
1. Мотивація – необхідний компонент менеджменту організації 6
1.1. Сутність та поняття мотивації 6
1.2. Методи та стадії мотивації 10
2. Теорії мотивації та їх особливості 13
2.1. Складові мотивації та основні підходи до класифікації теорій мотивації 13
2.2. Змістовні теорії мотивації 15
2.3. Процесні теорії мотивації 19
2.4. Мотиваційна теорія підтримки бажаної поведінки 23
3. Система мотиваційних засобів менеджера 26
3.1. Використання мотиваційних засобів на підприємстві 26
3.2. Проблеми формування ефективного мотиваційного механізму на підприємстві 32
Висновки 40
Список використаної літератури 43
-
Формування комплексної мотивації персоналу на досягнення кінцевих результатів фірми
Вступ 3
1. Теоретична частина 5
1.1. Визначення поняття мотивації 5
1.2. Основні мотиваційні теорії 10
1.2.1. Змістовні теорії мотивації 10
1.2.2. Процесні теорії мотивації 18
1.3. Іноземний та вітчизняний досвід впровадження теорій мотивації 25
1.3.1. Загальні фактори мотивації 25
1.3.2. Мотивація та соціальне партнерство 26
1.3.3. Мотивація персоналу щодо досягнення стратегічних цілей організації 28
2. Практична частина 35
2.1. Характеристика досліджуваного підприємства 35
2.2. Аналіз системи мотивації на підприємстві 38
2.3. Удосконалення системи мотивації співробітників ресторану 43
Висновки 52
Список використаних джерел 55
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20
-
Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації
ЗМІСТ
1. Історичний аналіз становлення і розвитку мотивації 3
1.1 Ранні теорії мотивації 4
1.1.1.. Економічні підходи до теорії мотивації 4
1.1.2. . Мотиваційні теорії З.Фрейда і неофрейдистів 5
2 Сучасні теорії мотивації 6
2.1. Теорії потреб. 6
2.2. Пізнавальні теорії . 9
2.3. Теорія підкріплення 11
2.4. Теорія мотивації соціального вивчення . 12
Література 20