|
Чи варто складати сонети Орфей
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Чи варто складати сонети Орфей», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
Контрольна з фінансового аналізу
1. Прогнозування фінансових потреб виробничої фірми 3 Задача № 14 13 Спочатку визначимо постійні витрати, які будуть складати суму вартості патенту та вартості оренди приміщення.. Задача № 31 14 Коефіцієнт поточної ліквідності багато профільного підприємства знаходиться за формулою та буде складати.. Перелік літератури 15 >>>>
-
Сонети у творчості Шекспіра та Петрарки
Вступ 3 Сонетний жанр у творчості Шекспіра 5 Сонетна творчість Франческо Петрарки 15 Висновок 21 Перелік використаної літератури 22 >>>>
-
Чи варто торгувати честю і гідністю заради високого титулу
Чи варто торгувати честю і гідністю заради високого титулу (за поемою Мольєра) >>>>
-
Чи варто під час виховання ламати характер дитини?
Література 1. Волкова Н. П. Педагогіка. – К., 2001. 2. Основи психології / під ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. – К., 1996. >>>>
-
Менеджмент
1. Як ви вважаєте, чому робітники видавництва проявили невдоволення? 2. Чи вірно вчинив керівник? 3. Як ви вважаєте, якими будуть наслідки? 4. Як варто було б вчинити керівництву >>>>
-
Контрольна робота мікроекономіка
1. Ринкова рівновага. Дефіцит і затоварення. 2 2. Методи державного регулювання економіки. 5 3. Сукупний, середній і граничний продукт фактора виробництва. 8 Задача: 12 На ринку діє 7 фірм, частки яких у продажах складають: Фірми А У З D Е F ДО % продажів 16 19 11 10 14 13 17 Намічається злиття фірм С и D. Визначити, чи варто допускати це злиття? Для визначення використовувати показник ІХХ. Список використаної літератури 13 >>>>
-
Контрольна мікроекономіка
Зміст 1. Цінова еластичність пропозиції: поняття, фактори, методи обчислення 3 2. Віддача від масштабу виробництва і структура галузі 7 Задача 13 Ціна обладнання становить 10 млн. грн. Припустимо, що використання цього обладнання дозволить щороку протягом трьох років отримувати дохід у розмірі 2 млн. грн. Наприкінці третього року обладнання буде продано за 5 млн. грн. Відсоткова ставка 5%. Визначити чисту дисконтовану вартість і дайте відповідь, чи варто купувати це обладнання. Список літератури 14 >>>>
-
Стратегічний менеджмент (практичне завдання)
1. Проведіть SWOT-аналіз макросередовища підприємства 3 2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 8 3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі 14 4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 15 5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте, на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 16 Література 19 Додатки 20 >>>>
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Вступ 3 1. Концепція еластичності. Види еластичності 4 2. Нерівність і перерозподіл доходів 9 Висновок 12 Задача 13 Фірма , яка надає автомобілі на прокат планує купити новий автомобіль ціна якого 10 000 долл. Річне право оренди авто становить 2400 долл. після 4-х років експлуатації ціна на ринку буде 5000 долл. Всі платежі здійснюються в останній день року. Річна ставка відсотка - 20 %. Чи варто фірмі купувати автомобіль? Список використаної літератури 14 >>>>
-
Контрольна робота з курсу стратегічний менеджмент
1. Проведіть STEP - аналіз макросередовища підприємства. 3 2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 7 3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі. 13 4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 23 5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 24 II. Опишіть яку-небудь реальну ситуацію, що мала місце на Вашому підприємств для виходу з якої необхідно було прийнято стратегічне рішення. Запропонуйте свій варіант її розв'язання. Потім опишіть як все було насправді 27 Література 31 >>>>
-
Економічна безпека фірми: сучасна характеристика, оцінка і напрямки забезпечення її належного рівня
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Економічна безпека підприємства: сучасна характеристика 5 1.1 Поняття і сутність економічної безпеки підприємства 5 1.2 Зведення, що можуть складати комерційну таємницю підприємства 8 1.3 Стратегічно важливі дані, володіння якими може вплинути на економічну безпеку фірми 10 РОЗДІЛ 2. Основні загрози економічній безпеці промислового підприємства в сучасних умовах 14 2.1 Вплив сучасних трансформаційних перетворень в економіці України на стан економічної безпеки підприємств 14 2.2 Задачі державної науково-промислової політики в галузі забезпечення економічної безпеки 17 2.3 Взаємозв’язок національної економічної безпеки з економічною безпекою підприємств 19 2.4 Економічна безпека промислових підприємств на сучасному етапі. Основні погрози 22 РОЗДІЛ 3. Оцінка і напрямки забезпечення відповідного рівня економічної безпеки підприємства 24 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 >>>>
-
Економічна безпека фірми: сучасна характеристика, оцінка і напрямки забезпечення її належного рівня
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Економічна безпека підприємства: сучасна характеристика 5 1.1 Поняття і сутність економічної безпеки підприємства 5 1.2 Зведення, що можуть складати комерційну таємницю підприємства 8 1.3 Стратегічно важливі дані, володіння якими може вплинути на економічну безпеку фірми 10 РОЗДІЛ 2. Основні загрози економічній безпеці промислового підприємства в сучасних умовах 14 2.1 Вплив сучасних трансформаційних перетворень в економіці України на стан економічної безпеки підприємств 14 2.2 Задачі державної науково-промислової політики в галузі забезпечення економічної безпеки 17 2.3 Взаємозв’язок національної економічної безпеки з економічною безпекою підприємств 19 2.4 Економічна безпека промислових підприємств на сучасному етапі. Основні погрози 22 РОЗДІЛ 3. Оцінка і напрямки забезпечення відповідного рівня економічної безпеки підприємства 24 3.1 Стратегія економічної безпеки підприємства 24 3.2 Показники й індикатори економічної безпеки підприємства 25 3.3 Класифікація й оцінка економічної безпеки підприємства 26 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 >>>>
-
Основи бізнесу та підприємництва
Тема 5. Класифікація і характеристика видів підприємницької діяльності 2 Тема 15. Організація фінансів підприємств 7 Задача № 5. 11 Співробітник банку з місячним окладом у 200 гривень вирішив піти з роботи та відкрити власну пекарню у садовому будинку, що належить йому. До цього часу він здавав будинок в оренду на три літніх місяці за 300 гривень. Для купівлі обладнання він використовував свої заощадження у сумі 1000 грн. ( при нормі банківського відсотку 8 %). Після першого року діяльності його бухгалтерський звіт виглядав так: - виручка 16 000 грн. - витрати - 13 000 грн. - прибуток - 3 000 грн. Оскільки він був досвідченим економістом то вирішив підрахувати, скільки коштувала йому ця справа. В результаті підрахунків він зробив висновок, що не варто було починати власний бізнес. Чому? Відновити розрахунки підприємця. Список використаних джерел 13 >>>>
-
Контрольна з менеджменту
1. Приведить приклади 4 груп ресурсів: -люди; -матеріали; -технологія; - інформація (внутрішня, зовнішня) для организації "ВУЗ". 2. Провести SWOT-аналіз для організації будь-якого напрямку діяльності по нижче приведеному алгоритмі: 1. Аналіз впливу на організацію факторів зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу з погляду можливостей і погроз, що вони можуть нести (повинне бути розглянуто не менш 15-ти прикладів впливу на організацію зовнішнього середовища); 2. побудова матриці можливостей; 3. побудова матриці погроз; 4. підготовка висновків по напрямках: - заходи, спрямовані на стратегічний і тактичний розвиток (Блок); -заходи, спрямовані на коректування поточного завдання (Блок); - заходи, спрямовані на усунення погроз (Блок); - напрямки діяльності, від яких варто відмовитися (Блок). >>>>
-
Мікроекономіка контрольна робота
1. Визначення точки рівноваги Курно для дуополістів 3 2. Пояснити, що має робити фірма, коли граничні витрати менші за середні витрати 8 Задача 13 Співробітник банку з місячним окладом у 200 грн. вирішив піти з роботи та відкрити власну пекарню у садовому будинку, що належить йому. До цього часу він здавав будинок в оренду знайомим на три літніх місяці за 300 гривень. Для купівлі обладнання він використав свої заощадження у сумі 1000 грн. (при нормі банківського відсотка 15%). Після першого року діяльності його бухгал-терський звіт виглядав так: - виручка 16000грн. - витрати 13000грн. - прибуток 3000 грн. Оскільки він був досвідченим економістом, то вирішив підрахувати, скі-льки коштувала йому ця справа. В результаті підрахунків віз зробив висновок, що не варто було починати власний бізнес. Чому він зробив такий висновок? Відновить розрахунки підприємця. Перелік використаної літератури 15 >>>>
-
Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ
Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 4 1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 4 1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 6 Збут продукції ВАТ "Мономах"здійснюється по таким каналам 6 1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 7 1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 8 1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 9 1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 9 2. Опис товару (послуги). 10 2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14 2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 Основна конкуренцiя у 2003 роцi розверталась у середнiй цiновiй нiшi. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи (наприклад, ВАТ "Мономах") вводять i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 15 2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 15 2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 16 2.6. Типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 17 2.7. Вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 19 2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 19 2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 20 2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 20 2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар; 20 3. Покупці. 21 3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. Перспективи зміни цих потреб; 22 3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 22 Література 24 >>>>
-
Контрольна робота з маркетингу (авторинок)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 3 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 6 1.3. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9 1.4. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 10 1.5. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10 1.6. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11 1.7. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 12 1.8. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12 1.9. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12 2 Опис товару (послуги). 14 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 14 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 15 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 17 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 17 2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 18 2.7. вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 18 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 18 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 19 2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 19 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 19 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; незначний 19 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 19 3. Покупці. 20 3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 20 3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 20 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. перспективи зміни цих потреб; 21 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 21 3.6. Ваші потенційні покупці; 21 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 21 3.8. Хто є особами: 21 Література 25 >>>>
-
Контрольна робота з маркетингу (на прикладі підприємства, що працює на автомобільному ринку)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 3 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 6 1.3. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9 1.4. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 10 1.5. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10 1.6. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11 1.7. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 12 1.8. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12 1.9. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12 2 Опис товару (послуги). 14 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 14 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 15 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 17 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 17 2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 18 2.7. вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 18 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 18 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 19 2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 19 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 19 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; незначний 19 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 19 3. Покупці. 20 3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 20 3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 20 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. перспективи зміни цих потреб; 21 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 21 3.6. Ваші потенційні покупці; 21 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 21 3.8. Хто є особами: 21 Література 25 >>>>
-
Контрольна з маркетингу
1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингових досліджень 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 6 3. Визначити сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10 Задача 17 За даними останніх місяців, підприємство, що випускає млинки для кави, відмічає значне скорочення обсягів збуту, їх продавали за ціною Ц1 = грн/один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер з маркетингу повинен прийняти рішення про те, чи варто змінювати ціну. Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні F=2,7%. Чи порадили Ви б менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на . грн/один., якщо дотепер щомісяця продавалось N1=670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво І продаж одного млинка для кави становлять V=17 грн/один., а постійні витрати F=1275 грн. у місяць? Треба, щоб балансовий прибуток досягав не менше, ніж 18% від обсягів продажу. Рішення 17 Література 20 >>>>
-
Поняття, особливості та види цивільних правовідносин
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 4 1.1.ПОНЯТТЯ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 4 2.2. ЗМІСТ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 7 2. ОСОБЛИВОСТІ ТА ЕЛЕМЕНТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 12 2.2. ЕЛЕМЕНТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 13 3. ВИДИ ТА СТАДІЇ ІСНУВАННЯ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 24 3.1. ВИДИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 24 3.2. ПІДСТАВИ ВИНИКНЕННЯ, ПРИПИНЕННЯ І ТРАНСФОРМАЦІЙ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39-40 Метою роботи є всебічне дослідження цивільних правовідносин, з’ясування поняття та їх особливостей, виокремлення видів та розгляд питань пов’язаних з їх виникненням, припиненням та трансформаціями. Об’єктом роботи є цивільні праовідносини вцілому. Предметом можна назвати дослідження поняття, особливостей, видів та процесу існування цивільних правовідносин. Дана робота розглядає питання цивільних правовідносин, які існують в сучасній державі, тобто говорячи про питання хронології варто відмітити, що ми розглядаємо правовідносини в сучасних умовах. Для досягнення мети роботи буде використана значна літературна база це зокрема праці вітчизняних вчених Харитонова О.Є, Саніахметової Н.О.,Шевченко Я.М., Дзери О.В., та зарубіжних Іоффе О.С., Халфіної Р.О., Ісакова В.Б. >>>>
-
Контрольна з маркетингу (ринок чаю)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5 1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 5 1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 7 1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 7 1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 9 1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 12 1.10. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 20 1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 21 2. Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 22 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 26 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 26 Основна конкуренцiя у 2005 роцi розверталась у середнiй та високій цiнових нiшах. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи зберігають i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 26 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 26 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 27 2.6. типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 27 2.7. вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 28 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 29 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 29 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 29 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 30 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 30 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 30 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 30 3. Покупці. 30 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 31 3.4. перспективи зміни цих потреб; 32 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 3.6. Ваші потенційні покупці; 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 32 Література 34 >>>>
-
Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства
Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство (автомобільний ринок) 3 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність 3 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність 5 1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків 7 1.4. Пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності 7 1.5. Можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства 7 1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них 8 1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року 8 1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари 9 1.9. Яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства 9 1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів 9 1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 9 2. Опис товару (послуги) 11 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством 11 2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар 11 2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті 12 2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів 13 2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому 14 2.6. Типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів 14 2.7. Вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів 14 2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних 14 2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів 15 2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 15 2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення 15 2.12. Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів 15 2.13. Можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару 15 2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться 16 2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар 16 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 16 3. Покупці. 16 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать 16 3.2. Основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 16 3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар 17 3.4. Перспективи зміни цих потреб 17 3.5. Перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар 17 3.6. Ваші потенційні покупці 17 3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 18 3.8. Хто є особами: 18 Література 22 >>>>
-
Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)
ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 >>>>
-
Інвестиційна діяльність підприємства
Зміст 1. ІНВЕСТИЦІЇ: ВИЗНАЧЕННЯ, ВИДИ ТА НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ 3 2. КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ, ЇХ СТРУКТУРА 5 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЇ 7 ЗАДАЧА 2 11 Визначіть середньорічну вартість основних виробничих фондів, якщо на початок року активна їх частина складає 200 тис. грн., частка активної частини в загальній вартості основних фондів - 0.4; в березні вводиться 50 тис. грн.: в липні- 10 тис. грн.; списується з балансу в травні -20 тис. грн.: в серпні - 15 тис. грн. ЗАДАЧА 17 12 Підприємство спеціалізується на виготовленні окулярів. У наступному році підприємство планує виготовити 600000 штук окулярів, при цьому на кінець поточного року підприємство має запас окулярів на складі в обсязі 50000 штук, на кінець наступного року залишок окулярів повинен складати 30000 штук. Ціна однієї пари окулярів 8 грн. Для виготовлення окулярів потрібні лінзи. Ціна однієї лінзи 2 грн. Щоденні витрати лінз - 5000 штук. Страховий запас їх у розмірі 10 денного споживання. Час від подання замовлення до надходження партії лінз - 14 днів. Транспортно-заготівельні витрати на одну партію лінз складають 2250 грн. Затрати підприємства на утримання запасу лінз на складах (утримання складів, відволікання капіталу у запаси) складає 25 % від їх вартості. Обчислити: а) обсяг реалізованої продукції у наступному році; б) визначити оптимальну партію поставки лінз на підприємство; в) визначити точку замовлення лінз. СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 14 >>>>
-
Зовнішня політика КНР у 90-х роках
Зміст Вступ 2 1. Основні риси розвитку Азіатсько-Тихоокеанського регіону 4 2. Внутрішні проблеми і сучасні політичні установки Китаю 6 3. Зовнішня політика та відносини з країнами світу 15 3.1. Американсько-китайські відносини. 15 3.2. Відносини КНР з Росією та Україною. 16 4. Прогнозування стратегії розвитку країни 21 Висновок 24 Список використаної літератури 26-27 Метою роботи є розглянути зовнішню політику Китаю й зробити відповідні висновки. Предметом дослідження є відносини КНР із іншими країнами. Об'єктом роботи є зовнішня політика КНР по відношенню інших країн. Основна увага в роботі буде звернено політичним відносинам КНР в 90-х роках, а також буде порушена історія економічних і політичних відносин Китаю й розвиток Китаю в цей час. Літературну базу роботи складуть книги по міжнародним відносинам і геополітиці. Серед авторів варто виділити Василенко И.А. з навчальним посібником «Геополітика сучасного миру»; Ашенкампф Н.Н., Погорєльська С.В. «Сучасна геополітика», у якій представлені основні напрямки геополітичної думки 19-20 вв. А також Ланцову С.А., Ачкасову В.А. з навчальним посібником «Світова політика й міжнародні відносини», де особлива увага приділена відносинам КНР із країнами СНД >>>>
-
Контрольна з загальної психології
1. В одному підрозділі 36 чоловік, в іншому – 41. У ході соціометрії з’ясувалося, що в першому підрозділі зроблено 36 взаємних виборів, а в другому – 20 (число обмежень дорівнювало 3): 1) які коефіцієнти взаємності в колективах двох підрозділів? 2) які психологічні факти варто врахувати, щоб зробити правильний висновок про рівень розвитку міжособистих стосунків у цих підрозділах? 2. У чому полягає відмінність між мовленням людини та звуковою сигналізацією тварин? 3. Складіть і проаналізуйте схему розв’язання розумової задачі 4. У поданих прикладах поведінки людей проявляються риси індивіда й особистості. Виберіть ті з них, які характеризують особистість. Обґрунтуйте свій вибір: 1) К. виділяється виразною мімікою, різкими рухами і швидкою ходою; 2) С. вніс пропозицію, здійснення якої підвищить ефективність роботи організації; 3) у В. прекрасна дикція і приємний голос; 4) в Е. спостерігається уповільненість мовлення, ускладнення в переключенні з одного виду діяльності на інший. 5. На підставі характеристики визначте тип темпераменту й особливості роботи соціального психолога з людиною, що має такий тип темпераменту. В., як правило, стриманий, незворушний. На питання відповідає не відразу, але спокійно і по суті. Важко сходиться з людьми. Підтримує постійні контакти з обмеженим колом знайомих. >>>>
-
Контрольна робота
1. Охарактеризувати основні етапи процесу прийняття рішень. 3 2. Постановка задачі планування для m деталей та n верстатів. Модель та метод її розв’язання. 11 Приклад постановки задач для m деталей й n верстатів: три види деталей можна робити на верстатах різних типів без переналагодження. Потужність верстатів, обмеження на робочий час і собівартість у рублях однієї деталі кожного виду зазначені в таблиці: Вид деталей Продуктивність верстатів (деталей у годину) Собівартість деталей 1 тип 2 тип 1 20 45 8 2 30 20 6 3 50 60 0,5 Фонд робочого часу для верстатів становить відповідно 12 й 8 годин. а. Як потрібно розподілити робочий час верстатів з метою одержання мінімальної собі вартості, якщо плану покладено за робочий день випустити не менш 160 деталей 1-го виду й 120 деталей 2-го й не менш 240 3-го виду? б. Підприємству запропонували збільшити план виробництва або деталей 1-го виду до 180 штук або 3-го виду до 285 штук. Яке економічно вигідне рішення варто прийняти керівництву й чому? в. У силу економічної необхідності на верстатах 2-го типу потрібно випустити не менш 30 деталей 1-го виду й 50 деталей 3-го виду. Чи відбудеться зміна мінімуму собі вартості в цих умовах? г. Чи можна виконати первісний план, не збільшуючи собі вартості продукції, якщо фонд робочого часу 1-го верстата знизити до 10 годин? Література 17 >>>>
-
Основна економічна проблема, її зміст
Основна економічна проблема, її зміст 3 Практична частина 10 Завдання № 5 Розв'яжіть задачу: Студентка завтра повинна складати 2 іспити: з мікроекономіки та менеджменту. Вона почуває себе впевнено в мікроекономіці, але хвилюється з приводу менеджменту. Студентка хотіла б максимізувати кількість балів з обох дисциплін. На підготовку до іспитів вона має лише годину. В залежності від того, скільки вона затрачує додаткових хвилин на підготовку до кожного іспиту, вона очікує отримати наступні бали: Кількість хвилин на мікроекономіку Очікувані бали з мікроекономіки Кількість хвилин на менеджмент Очікувані бали з менеджменту 0 70 0 50 10 76 10 58 20 81 20 65 ЗО 85 ЗО 71 40 88 40 76 50 90 50 80 60 91 60 83 Яким чином студентці потрібно використати цей час, щоб максимізувати кількість балів з обох дисциплін? Поясніть, чому їй не слід присвячувати всю годину вивченню більш складної для неї дисципліни - менеджменту. Завдання № 11 Розв'яжіть задачу: Для випуску 346 виробів за робочий день фірма може застосувати такі варіанти технологічно ефективних способів виробництва: Варіанти технології А В с D Кількість праці, одиниць 1 2 5 6 Кількість капіталу, одиниць 6 3 2 1 Ціна одиниці праці 2 грн., ціна одиниці капіталу 3 грн . 1. Визначте економічно ефективний спосіб виробництва; 2. Чи зміниться вибір фірмою технології, якщо ціна одиниці капіталу знизиться до 1 грн. ? Яку саме комбінацію праці і капіталу вибере фірма? Завдання № 19 Розв'яжіть задачу: Фірма працює в умовах досконалої конкуренції. Функція її сукупних витрат має вигляд: ТС = 0,1 Q2 + 15 Q + 10. Ринкова ціна товару становить 25 грн. за одиницю. Визначте, який обсяг випуску дозволить фірмі максимізувати прибуток. Список використаної літератури 14 >>>>
-
Управління міжнародним маркетингом
Нарада 1. Якої стратегії (за схемою ЕПГР) дотримується на зовнішніх ринках «Полат Холдинг»? У чому стратегічний інтерес виходу на ринок України для інвестора («Полат Холдингу»)? 3 2. Які основні напрямки маркетингової стратегії розвиває Холдинг? Якої маркетингової стратегії дотримується ЗАТ на ринку України? 5 3. На якому етапі життєвого циклу перебуває ЗАТ «Е.С.У.»? 10 4. Чи доцільною є категорична відмова ЗАТ від користування довгостроковими позиками? 12 5. Які переваги, недоліки і перспективи має багатовалютний облік для іноземних підприємств? 13 6. Які чинники вплинули на реалізацію первісної стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? Оцініть сучасний стан підприємства; аргументуйте оцінку за допомогою розрахунків, графіків тощо. 16 7. Які законодавчі акти мали особливо важливе значення для діяльності ЗАТ «Е.С.У.» в Україні? Поясніть свою думку. 18 8. Яким був вплив динаміки курсу гривні на реалізацію стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? На які показники коригованої стратегії найвідчутніше впливатиме прогнозований курс гривні? 20 9. У чому можна мати вигоду, регулюючи ціну по обидва боки кордону відповідно до пропозицій учасників наради? Аргументуйте розрахунками 21 10. Чи варто скорочувати термін розрахунку дилерів з фірмою, як пропонує пані Ю. Логова? 24 11. Які основні труднощі на шляху розвитку іноземних підприємств в Україні? Запропонуйте шляхи подолання цих труднощів 25 12. Чи доцільно порівняння ситуації в Україні із ситуацією у Російській Федерації? 27 13. Які Ваші пропозиції щодо стратегії ЗАТ «Е.С.У.» до 2004 року? Обґрунтуйте їх у службовій записці на ім'я пана Г. Дира 28 >>>>
-
Контрольна робота. Нарада
Нарада 1. Якої стратегії (за схемою ЕПГР) дотримується на зовнішніх ринках «Полат Холдинг»? У чому стратегічний інтерес виходу на ринок України для інвестора («Полат Холдингу»)? 3 2. Які основні напрямки маркетингової стратегії розвиває Холдинг? Якої маркетингової стратегії дотримується ЗАТ на ринку України? 10 3. На якому етапі життєвого циклу перебуває ЗАТ «Е.С.У.»? 15 4. Чи доцільною є категорична відмова ЗАТ від користування довгостроковими позиками? 16 5. Які переваги, недоліки і перспективи має багатовалютний облік для іноземних підприємств? 17 6. Які чинники вплинули на реалізацію первісної стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? Оцініть сучасний стан підприємства; аргументуйте оцінку за допомогою розрахунків, графіків тощо 20 7. Які законодавчі акти мали особливо важливе значення для діяльності ЗАТ «Е.С.У.» в Україні? Поясніть свою думку 24 8. Яким був вплив динаміки курсу гривні на реалізацію стратегії ЗАТ «Е.С.У.»? На які показники коригованої стратегії найвідчутніше впливатиме прогнозований курс гривні? 26 9. У чому можна мати вигоду, регулюючи ціну по обидва боки кордону відповідно до пропозицій учасників наради? Аргументуйте розрахунками 27 10. Чи варто скорочувати термін розрахунку дилерів з фірмою, як пропонує пані Ю. Логова? 31 11. Які основні труднощі на шляху розвитку іноземних підприємств в Україні? Запропонуйте шляхи подолання цих труднощів 33 12. Чи доцільно порівняння ситуації в Україні із ситуацією у Російській Федерації? 37 13. Які Ваші пропозиції щодо стратегії ЗАТ «Е.С.У.» до 2004 року? Обґрунтуйте їх у службовій записці на ім'я пана Г. Дира 39 >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.031796 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|