Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна з маркетингу (ринок чаю)» (ID:15548)

| Размер: 62 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 80 грн. | Добавлена: 10.05.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 5
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 7
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 7
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 9
1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 12
1.10. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 20
1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 21
2. Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 22
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 26
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 26
Основна конкуренцiя у 2005 роцi розверталась у середнiй та високій цiнових нiшах. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи зберігають i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 26
2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 26
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 27
2.6. типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 27
2.7. вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 28
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 29
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 29
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 29
2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 30
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 30
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 30
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 30
3. Покупці. 30
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 31
3.4. перспективи зміни цих потреб; 32
3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар;
3.6. Ваші потенційні покупці;
3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 32
Література 34

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу (ринок чаю)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вивчення середовища міжнародного маркетингу
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Міжнародний маркетинг
  • Міжнародний маркетинг
  • Розробка маркетингової стратегії виходу фірми на зовнішній ринок. Новоукраїнський комбінат хлібопродуктів
  • Ринок праці та можливості використання маркетингу ринку праці в умовах України
  • СВІТОВИЙ ФІНАНСОВИЙ РИНОК
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Види маркетингу
Cгенерировано за 0.121546 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів