|
-
Чи варто під час виховання ламати характер дитини?
-
Кр фінансове право
1. Поняття і види доходів державного бюджету 3 2. Порядок утворення комерційних банків 8 Задача 14 Жителька села А зібрала овочі на присадибній ділянці і повезла продавати їх до міста. На ринку вона сплатила ринковий збір, але працівник ринку заборонив їй торгувати, посилаючись на те, що вона повинна сплатити ще і податок на промисел. Чи правомірні вимоги працівника ринку? Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Кр фінансове право »
-
Менеджмент
1. Як ви вважаєте, чому робітники видавництва проявили невдоволення? 2. Чи вірно вчинив керівник? 3. Як ви вважаєте, якими будуть наслідки? 4. Як варто було б вчинити керівництву ∞ См. работу «Менеджмент»
-
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств
Розділ 1. Зовнішньоекономічне регулювання 1.1. Загальні положення 1.2.Зовнішньоекономічна діяльність 1.3. Зовнішньоекономічні угоди Розділ 2. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств 2.1.Форми зовнішньоекономічної діяльності підприємств 2.2.Чим та як торгувати на зовнішньому ринку 2.3. Операції підприємств по експорту (імпорту) капіталу та технологій 2.4.Валютна система 2.5. Вплив коливань валютного курсу на зовнішню діяльність Розділ 3.Зовнішньоекономічні борги українських підприємств. Заключення Література ∞ См. работу «Зовнішньоекономічна діяльність підприємств»
-
Організація обслуговування
Вступ 2 1. Додаткові послуги закладів ресторанного господарства 4 2. Загальні правила подачі холодних закусок у закладах ресторанного господарства високого класу 8 3. Методи подачі «в стіл» коротка характеристика обслуговування однієї особи 11 Висновки 12 Використана література 13 ∞ См. работу «Організація обслуговування»
-
Зовнішньоекономічне регулювання
Вступ Розділ 1. Зовнішньоекономічне регулювання 1.1. Загальні положення 1.2.Зовнішньоекономічна діяльність 1.3. Зовнішньоекономічні угоди Розділ 2. Зовнішньоекономічна діяльність підприємств 2.1.Форми зовнішньоекономічної діяльності підприємств 2.2.Чим та як торгувати на зовнішньому ринку 2.3. Операції підприємств по експорту (імпорту) капіталу та технологій 2.4.Валютна система 2.5. Вплив коливань валютного курсу на зовнішню діяльність Розділ 3.Зовнішньоекономічні борги українських підприємств. Заключення Література ∞ См. работу «Зовнішньоекономічне регулювання»
-
Сучасні технології, як запорука високого рівня обслуговування в діючих підприємствах ресторанного господарства
-
Інструментальні комплекси для розробки статичних експериментальних систем
-
Соціально-культурна система управління України: стан і зміни, кризові явища і тенденції розвитку
ВСТУП 3 1. Державне регулювання соціальних процесів 5 1.1. Соціальна політика держави: цілі, пріоритети, принципи 5 1.2. Сутність і основні напрями соціально-культурної політики 10 2. Прогнозування соціально-економічного розвитку 13 2.1. Сутність і головні принципи економічного та соціально-культурного прогнозування 13 2.2. Система прогнозів економічного та соціально-культурного розвитку 17 3. Програми економічного та соціально-культурного розвитку в Україні 19 3.1. Державна програма 19 3.2. Стан і зміни соціально-культурної системи та реформи заради добробуту 20 3.3. Якість життя людини, соціально-культурна справедливість, кризові явища і тенденції розвитку 25 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 28 ∞ См. работу «Соціально-культурна система управління України: стан і зміни, кризові явища і тенденції розвитку»
-
Контрольна робота мікроекономіка
1. Ринкова рівновага. Дефіцит і затоварення. 2 2. Методи державного регулювання економіки. 5 3. Сукупний, середній і граничний продукт фактора виробництва. 8 Задача: 12 На ринку діє 7 фірм, частки яких у продажах складають: Фірми А У З D Е F ДО % продажів 16 19 11 10 14 13 17 Намічається злиття фірм С и D. Визначити, чи варто допускати це злиття? Для визначення використовувати показник ІХХ. Список використаної літератури 13 ∞ См. работу «Контрольна робота мікроекономіка»
-
Мерчандайзинг - як умова успіху комерційної діяльності підприємства
Зміст Вступ 3 1. Мерчандайзинг – мистецтво торгувати 6 2. Інформаційна складова – запорука успішного мерчандайзингу 20 3. Ринок олійної продукції в Україні 22 4. ТОВ “Агрокосм” на ринку України 29 5. Проблеми і перспективи застосування мерчандайзингу у ТОВ “Агрокосм” 32 Висновки 36 Література 38 Мета дослідження полягає у розробці теоретико-методичного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств на основі мерчандайзингу. Об’єктом дослідження виступає система економічних відносин між суб’єктами національного ринку, що виникають внаслідок комунікаційних дій вітчизняних підприємств, зокрема засобами мерчандайзингу. Предметом дослідження є мерчандайзингова діяльність ТОВ “Агрокосм”, спрямована на узгодження їх економічних інтересів з інтересами споживачів на цільових ринках ∞ См. работу «Мерчандайзинг - як умова успіху комерційної діяльності підприємства»
-
Контрольна мікроекономіка
Зміст 1. Цінова еластичність пропозиції: поняття, фактори, методи обчислення 3 2. Віддача від масштабу виробництва і структура галузі 7 Задача 13 Ціна обладнання становить 10 млн. грн. Припустимо, що використання цього обладнання дозволить щороку протягом трьох років отримувати дохід у розмірі 2 млн. грн. Наприкінці третього року обладнання буде продано за 5 млн. грн. Відсоткова ставка 5%. Визначити чисту дисконтовану вартість і дайте відповідь, чи варто купувати це обладнання. Список літератури 14 ∞ См. работу «Контрольна мікроекономіка»
-
Стратегічний менеджмент (практичне завдання)
1. Проведіть SWOT-аналіз макросередовища підприємства 3 2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 8 3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі 14 4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 15 5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте, на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 16 Література 19 Додатки 20 ∞ См. работу «Стратегічний менеджмент (практичне завдання)»
-
Контрольна робота з мікроекономіки
Вступ 3 1. Концепція еластичності. Види еластичності 4 2. Нерівність і перерозподіл доходів 9 Висновок 12 Задача 13 Фірма , яка надає автомобілі на прокат планує купити новий автомобіль ціна якого 10 000 долл. Річне право оренди авто становить 2400 долл. після 4-х років експлуатації ціна на ринку буде 5000 долл. Всі платежі здійснюються в останній день року. Річна ставка відсотка - 20 %. Чи варто фірмі купувати автомобіль? Список використаної літератури 14 ∞ См. работу «Контрольна робота з мікроекономіки»
-
Аналіз доходів та витрат комерційних банків
Вступ 3 1. Сутність доходів і витрат комерційних банків 5 1.1. Сутність та види доходів комерційних банків 5 1.2. Сутність та види витрат комерційних банків 8 1.3. Прибуток комерційних банків 11 2. Аналіз доходів і витрат комерційних банків України 13 2.1. Загальна характеристика та основні показники діяльності комерційних банків України 13 2.2 Аналіз доходів, витрат та прибутковості комерційних банків України 17 3. Проблеми та перспективи управління доходами і витратами комерційних банків 21 Висновки 32 Література 35 Додаток А. Схема збалансованого проведення активно-пасивних операцій комерційного банку з метою забезпечення високого рівня прибутковості 37 ∞ См. работу «Аналіз доходів та витрат комерційних банків»
-
Аналіз доходів та витрат комерційних банків
Вступ 3 1. Сутність доходів і витрат комерційних банків 5 1.1. Сутність та види доходів комерційних банків 5 1.2. Сутність та види витрат комерційних банків 8 1.3. Прибуток комерційних банків 11 2. Аналіз доходів і витрат комерційних банків України 13 2.1. Загальна характеристика та основні показники діяльності комерційних банків України 13 2.2 Аналіз доходів, витрат та прибутковості комерційних банків України 17 3. Проблеми та перспективи управління доходами і витратами комерційних банків 21 Висновки 32 Література 35 Додаток А. Схема збалансованого проведення активно-пасивних операцій комерційного банку з метою забезпечення високого рівня прибутковості 37 ∞ См. работу «Аналіз доходів та витрат комерційних банків»
-
Контрольна робота з курсу стратегічний менеджмент
1. Проведіть STEP - аналіз макросередовища підприємства. 3 2. Визначіть ключові фактори успіху вашого підприємства 7 3. Складіть карту стратегічних груп конкурентів вашого підприємства і охарактеризуйте напруженість конкурентної боротьби в галузі. 13 4. Як би ви сформулювали місію вашого підприємства? Якою вона є насправді? 23 5. Яких цілей прагне досягти ваше підприємство? Як ви думаєте на що варто було б спрямувати діяльність цього підприємства? 24 II. Опишіть яку-небудь реальну ситуацію, що мала місце на Вашому підприємств для виходу з якої необхідно було прийнято стратегічне рішення. Запропонуйте свій варіант її розв'язання. Потім опишіть як все було насправді 27 Література 31 ∞ См. работу «Контрольна робота з курсу стратегічний менеджмент »
-
Економічна теорія. Варіант 5
1. Які з наведених тверджень відносяться до мікроекономіки, а які - до макроекономіки: 2. Вкажіть особливості економічної системи при переході до ринку. 3. Складіть лінійний графік попиту і пропозиції, якщо ціна товару коливається від 14 до 40 грн. Величина попиту при цьому змінюється від 2000 до 15000 шт., величина пропозиції- від 1000 до 12000 шт. Визначте, яка приблизно рівноважна ціна на цей товар. 4. Дайте коротку характеристику елементам ринкової інфраструктури на ринку робочої сили. 6. Заповніть наступну таблицю: Одиниця роб.сили Сукупний продукт, шт.. І/іно, грн.. Граничний продукт, шт.. Сукупний доход, грн.. Граничний доход, грн.. 1 17 2 17 34 34 2 31 2 14 62 28 3 43 2 12 86 24 4 53 2 10 106 20 5 60 2 7 120 14 6 65 2 5 130 10 1) Скільки робітників буде наймати фірма, якщо заробітна плата складе 27,95 грн.? 19,95 гри.? 2) Виразіть числовими значеннями і наведіть графічно криву попиту на працю даної фірми. 7. Припустимо, що є дві островні держави Жмеринка і Шепетівка, які виробляють два основні види продукції - борошно і чоботи. За рік на о. Жмеринка можна виробити або 12 тис. т борошна, або 3 тис. пар чобіт, а на о. Шепетівка - або 4 тис.т борошна, або 2 тис. пар чобіт. Якщо ці держави не можуть торгувати з іншими країнами, на чому кожній з них слід спеціалізуватися і обмінюватися одна з одною? (Використайте теорію порівняльних переваг). Список використаної літератури ∞ См. работу «Економічна теорія. Варіант 5»
-
Основи бізнесу та підприємництва
Тема 5. Класифікація і характеристика видів підприємницької діяльності 2 Тема 15. Організація фінансів підприємств 7 Задача № 5. 11 Співробітник банку з місячним окладом у 200 гривень вирішив піти з роботи та відкрити власну пекарню у садовому будинку, що належить йому. До цього часу він здавав будинок в оренду на три літніх місяці за 300 гривень. Для купівлі обладнання він використовував свої заощадження у сумі 1000 грн. ( при нормі банківського відсотку 8 %). Після першого року діяльності його бухгалтерський звіт виглядав так: - виручка 16 000 грн. - витрати - 13 000 грн. - прибуток - 3 000 грн. Оскільки він був досвідченим економістом то вирішив підрахувати, скільки коштувала йому ця справа. В результаті підрахунків він зробив висновок, що не варто було починати власний бізнес. Чому? Відновити розрахунки підприємця. Список використаних джерел 13 ∞ См. работу «Основи бізнесу та підприємництва»
-
Психологічна діагностика, психопрофілактика та реабілітація при депресивних станах у вагітних
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ПРИ ВАГІТНОСТІ 6 1.1. Фізіологічні і психологічні особливості вагітності 6 1.2. Психологія майбутньої матері у 1-му, 2-му та 3-му триместрі 10 1.3. Виховання дитини до народження 17 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРИВОЖНИХ І ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ У ВАГІТНИХ 23 2.1. Методики, етапи і структура дослідження 23 2.2. Результати діагностичного дослідження та їх інтерпретація 25 РОЗДІЛ 3. ПСИХОПРОФІЛАКТИКА І РЕАБІЛІТАЦІЯ СТАНУ ВАГІТНИХ 38 3.1. Рекомендації для вагітних жінок 38 3.1.1. Для жінок, що народжують перший раз 40 3.1.2. Для жінок, що народжують повторно 42 3.2. Рекомендації для медперсоналу та родичів 43 ВИСНОВОК 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49-53 Гіпотези дослідження: 1)жінки, що народжують перший раз мають вищий рівень тривожності та депресивні прояви, ніж ті, хто народжує вдруге. 2) Існують певні стресогенні чинники, що сприяють прояву у вагітних жінок проявам високого рівня депресії. База дослідження: пологове відділення лікарні. У дослідженні взяли участь 32 жінки у віці 17-30 років на різних термінах вагітності ∞ См. работу «Психологічна діагностика, психопрофілактика та реабілітація при депресивних станах у вагітних»
-
Контрольна з менеджменту
1. Приведить приклади 4 груп ресурсів: -люди; -матеріали; -технологія; - інформація (внутрішня, зовнішня) для организації "ВУЗ". 2. Провести SWOT-аналіз для організації будь-якого напрямку діяльності по нижче приведеному алгоритмі: 1. Аналіз впливу на організацію факторів зовнішнього середовища прямого і непрямого впливу з погляду можливостей і погроз, що вони можуть нести (повинне бути розглянуто не менш 15-ти прикладів впливу на організацію зовнішнього середовища); 2. побудова матриці можливостей; 3. побудова матриці погроз; 4. підготовка висновків по напрямках: - заходи, спрямовані на стратегічний і тактичний розвиток (Блок); -заходи, спрямовані на коректування поточного завдання (Блок); - заходи, спрямовані на усунення погроз (Блок); - напрямки діяльності, від яких варто відмовитися (Блок). ∞ См. работу «Контрольна з менеджменту»
-
Мікроекономіка контрольна робота
1. Визначення точки рівноваги Курно для дуополістів 3 2. Пояснити, що має робити фірма, коли граничні витрати менші за середні витрати 8 Задача 13 Співробітник банку з місячним окладом у 200 грн. вирішив піти з роботи та відкрити власну пекарню у садовому будинку, що належить йому. До цього часу він здавав будинок в оренду знайомим на три літніх місяці за 300 гривень. Для купівлі обладнання він використав свої заощадження у сумі 1000 грн. (при нормі банківського відсотка 15%). Після першого року діяльності його бухгал-терський звіт виглядав так: - виручка 16000грн. - витрати 13000грн. - прибуток 3000 грн. Оскільки він був досвідченим економістом, то вирішив підрахувати, скі-льки коштувала йому ця справа. В результаті підрахунків віз зробив висновок, що не варто було починати власний бізнес. Чому він зробив такий висновок? Відновить розрахунки підприємця. Перелік використаної літератури 15 ∞ См. работу «Мікроекономіка контрольна робота»
-
Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ
Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 4 1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 4 1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 6 Збут продукції ВАТ "Мономах"здійснюється по таким каналам 6 1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 7 1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 8 1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 9 1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 9 2. Опис товару (послуги). 10 2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14 2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 Основна конкуренцiя у 2003 роцi розверталась у середнiй цiновiй нiшi. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи (наприклад, ВАТ "Мономах") вводять i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 15 2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 15 2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 16 2.6. Типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 17 2.7. Вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 19 2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 19 2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 20 2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 20 2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар; 20 3. Покупці. 21 3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. Перспективи зміни цих потреб; 22 3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 22 Література 24 ∞ См. работу «Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ»
-
Контрольна робота з маркетингу (авторинок)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 3 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 6 1.3. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9 1.4. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 10 1.5. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10 1.6. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11 1.7. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 12 1.8. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12 1.9. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12 2 Опис товару (послуги). 14 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 14 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 15 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 17 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 17 2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 18 2.7. вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 18 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 18 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 19 2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 19 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 19 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; незначний 19 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 19 3. Покупці. 20 3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 20 3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 20 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. перспективи зміни цих потреб; 21 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 21 3.6. Ваші потенційні покупці; 21 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 21 3.8. Хто є особами: 21 Література 25 ∞ См. работу «Контрольна робота з маркетингу (авторинок)»
-
Контрольна робота з маркетингу (на прикладі підприємства, що працює на автомобільному ринку)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 3 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 6 1.3. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9 1.4. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 10 1.5. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10 1.6. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11 1.7. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 12 1.8. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12 1.9. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12 2 Опис товару (послуги). 14 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 14 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 15 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 17 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 17 2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 18 2.7. вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 18 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 18 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 19 2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 19 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 19 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; незначний 19 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 19 3. Покупці. 20 3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 20 3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 20 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21 3.4. перспективи зміни цих потреб; 21 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 21 3.6. Ваші потенційні покупці; 21 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 21 3.8. Хто є особами: 21 Література 25 ∞ См. работу «Контрольна робота з маркетингу (на прикладі підприємства, що працює на автомобільному ринку)»
-
Контрольна з маркетингу
1. Охарактеризуйте етапи проведення маркетингових досліджень 3 2. Назвіть основні методи стимулювання збуту в туризмі 6 3. Визначити сутність і структуру комплексу маркетингових комунікацій 10 Задача 17 За даними останніх місяців, підприємство, що випускає млинки для кави, відмічає значне скорочення обсягів збуту, їх продавали за ціною Ц1 = грн/один. Оскільки конкуренти за цей період ціни не змінювали, менеджер з маркетингу повинен прийняти рішення про те, чи варто змінювати ціну. Відділ маркетингових досліджень, аналізуючи вплив ціни на динаміку попиту, визначив еластичність попиту на електричні млинки для кави від ціни на рівні F=2,7%. Чи порадили Ви б менеджеру прийняти рішення про зниження ціни на . грн/один., якщо дотепер щомісяця продавалось N1=670 одиниць товару, змінні витрати на виробництво І продаж одного млинка для кави становлять V=17 грн/один., а постійні витрати F=1275 грн. у місяць? Треба, щоб балансовий прибуток досягав не менше, ніж 18% від обсягів продажу. Рішення 17 Література 20 ∞ См. работу «Контрольна з маркетингу »
-
Поняття, особливості та види цивільних правовідносин
ВСТУП 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 4 1.1.ПОНЯТТЯ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 4 2.2. ЗМІСТ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 7 2. ОСОБЛИВОСТІ ТА ЕЛЕМЕНТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 12 2.1. ОСОБЛИВОСТІ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 12 2.2. ЕЛЕМЕНТИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 13 3. ВИДИ ТА СТАДІЇ ІСНУВАННЯ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 24 3.1. ВИДИ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 24 3.2. ПІДСТАВИ ВИНИКНЕННЯ, ПРИПИНЕННЯ І ТРАНСФОРМАЦІЙ ЦИВІЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН 29 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 39-40 Метою роботи є всебічне дослідження цивільних правовідносин, з’ясування поняття та їх особливостей, виокремлення видів та розгляд питань пов’язаних з їх виникненням, припиненням та трансформаціями. Об’єктом роботи є цивільні праовідносини вцілому. Предметом можна назвати дослідження поняття, особливостей, видів та процесу існування цивільних правовідносин. Дана робота розглядає питання цивільних правовідносин, які існують в сучасній державі, тобто говорячи про питання хронології варто відмітити, що ми розглядаємо правовідносини в сучасних умовах. Для досягнення мети роботи буде використана значна літературна база це зокрема праці вітчизняних вчених Харитонова О.Є, Саніахметової Н.О.,Шевченко Я.М., Дзери О.В., та зарубіжних Іоффе О.С., Халфіної Р.О., Ісакова В.Б. ∞ См. работу «Поняття, особливості та види цивільних правовідносин»
-
Контрольна з маркетингу (ринок чаю)
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2 1.1. укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 5 1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 5 1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 5 1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 7 1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 7 1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 9 1.8. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 12 1.10. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 20 1.11. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 21 2. Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 22 2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 26 2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 26 Основна конкуренцiя у 2005 роцi розверталась у середнiй та високій цiнових нiшах. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи зберігають i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 26 2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 26 2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 27 2.6. типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 27 2.7. вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 28 2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 29 2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 29 2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 29 2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 30 2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 30 2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 30 2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 30 3. Покупці. 30 3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 31 3.4. перспективи зміни цих потреб; 32 3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 3.6. Ваші потенційні покупці; 3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 32 Література 34 ∞ См. работу «Контрольна з маркетингу (ринок чаю)»
-
Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства
Зміст 1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство (автомобільний ринок) 3 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність 3 1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність 5 1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків 7 1.4. Пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності 7 1.5. Можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства 7 1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них 8 1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року 8 1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари 9 1.9. Яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства 9 1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів 9 1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 9 2. Опис товару (послуги) 11 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством 11 2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар 11 2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті 12 2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів 13 2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому 14 2.6. Типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів 14 2.7. Вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів 14 2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних 14 2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів 15 2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 15 2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення 15 2.12. Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів 15 2.13. Можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару 15 2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться 16 2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар 16 2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 16 3. Покупці. 16 3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать 16 3.2. Основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 16 3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар 17 3.4. Перспективи зміни цих потреб 17 3.5. Перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар 17 3.6. Ваші потенційні покупці 17 3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 18 3.8. Хто є особами: 18 Література 22 ∞ См. работу «Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства»
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|