Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ» (ID:4928)

| Размер: 33 кб. | Объем: 25 стр. | Стоимость: 65 грн. | Добавлена: 08.06.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 2
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4
1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 4
1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 4
1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 6
Збут продукції ВАТ "Мономах"здійснюється по таким каналам 6
1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 7
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 8
1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 9
1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно товарів нашої фірми. 9
2. Опис товару (послуги). 10
2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14
2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15
Основна конкуренцiя у 2003 роцi розверталась у середнiй цiновiй нiшi. Хоча компанiї, якi пропонують в основному чай середньої цiнової групи (наприклад, ВАТ "Мономах") вводять i дешевi асортиментнi позицiї, щоб забезпечити собi певнi обсяги продажiв. Основний розмiр виручки (до 85%) чаєторговцям забезпечує насипний чай у картоннiй упаковцi. 15
2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 15
2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 16
2.6. Типові і нетривіальні способи 'використання споживачами Ваших товарів; 17
2.7. Вимоги, що висувають споживачі до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18
2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір починає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваним серед інших аналогічних; 19
2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 19
2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19
2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19
Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 20
2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 20
2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар; 20
3. Покупці. 21
3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21
3.4. Перспективи зміни цих потреб; 22
3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 22
Література 24

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Маркетинг. Товар: чай МОНОМАХ»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Використання кількісних методів для розробки і обгрунтування управлінських рішень
  • Маркетинг в индустрии гостеприимства и туризма
  • Сегментирование рынка гостиничных услуг
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетинг у сфері некомерційної діяльності
  • Роль маркетингової діяльності у прийнятті рішень
  • Стратегії розподілу в маркетингу
  • Маркетингова цінова політика
  • 1. Понятие термина товар. Товар по замыслу, в конкретном исполнении, с подкреплением
  • Маркетингова цінова політика на прикладі конкретного підприємства (практична)
Cгенерировано за 0.137325 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...