Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна робота з маркетингу (авторинок)» (ID:23873)

| Размер: 41 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание
1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 3
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 6
1.3. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9
1.4. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 10
1.5. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10
1.6. чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11
1.7. яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 12
1.8. можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12
1.9. позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12
2 Опис товару (послуги). 14
2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 14
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 15
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 15
2.4. асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів; 17
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 17
2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 18
2.7. вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів; 18
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 18
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 18
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 19
2.11. обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 19
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 19
2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 19
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 19
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; незначний 19
2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 19
3. Покупці. 20
3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 20
3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 20
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 21
3.4. перспективи зміни цих потреб; 21
3.5. перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар; 21
3.6. Ваші потенційні покупці; 21
3.7. група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 21
3.8. Хто є особами: 21
Література 25

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна робота з маркетингу (авторинок)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Контрольна з культури України
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Контрольна робота З статистики
  • Контрольна робота З статистики
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота з психологии
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота з англійської
  • Контрольна робота Зі страхування
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ФІЗИКИ
Cгенерировано за 0.113138 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів