Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства» (ID:4691)

| Размер: 40 кб. | Объем: 23 стр. | Стоимость: 50 грн. | Добавлена: 24.05.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст

1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство (автомобільний ринок) 3
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність 3
1.2. Основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність 5
1.3. Прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків 7
1.4. Пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності 7
1.5. Можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства 7
1.6. Кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них 8
1.7. Чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року 8
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари 9
1.9. Яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства 9
1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів 9
1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 9
2. Опис товару (послуги) 11
2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством 11
2.2 На якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар 11
2.3. Яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті 12
2.4. Асортимент товарів, чи варто розширювати (звужувати) асортимент товарів 13
2.5. На яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому 14
2.6. Типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів 14
2.7. Вимоги, пропоновані споживачами до Ваших товарів і їхній облік при розробці нових виробів 14
2.8. Фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних 14
2.9. Потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів 15
2.10. Відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 15
2.11. Обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення 15
2.12. Порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів 15
2.13. Можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару 15
2.14. Імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться 16
2.15. Вплив сезонних факторів на Ваш товар 16
2.16. емоції, що здатний викликати Ваш товар у покупців 16
3. Покупці. 16
3.1. Індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать 16
3.2. Основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 16
3.3. Потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар 17
3.4. Перспективи зміни цих потреб 17
3.5. Перспективи зміни способів задоволення цих потреб, що змушують сьогодні купувати наш товар 17
3.6. Ваші потенційні покупці 17
3.7. Група покупців, яких можна вважати постійними і які забезпечують Вашу економічну безпеку, розвиток комерційних операцій у майбутньому ? 18
3.8. Хто є особами: 18
Література 22


Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу на прикладі автомобільного підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ
  • Територіальні особливості розвитку автомобільного транспорту України
  • Технологія роботи туристичного підприємства транспортного обслуговування туристів
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Загальні правові засади діяльності автомобільного транспорту та електротранспорту в Україні
  • Загальні правові засади діяльності автомобільного транспорту та електротранспорту в Україні
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Організація служби маркетингу на підприємстві
  • Система і структура органів управління автомобільного транспорту та їх повноваження
  • Система і структура органів управління автомобільного транспорту та їх повноваження
  • ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ
Cгенерировано за 0.124095 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів