|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Дефектологія
Диференціація дітей з дефектами зорового аналізатора 3
Особливості розвитку дитини з порушенням зору 5
Шляхи соціальної адаптації дітей з порушенням зору 8
Використана література: 13
-
Інтеграція інвалідів у сфері освіти
Вступ 2
1. Основні засади інтеграції дітей-інвалідів у сфері освіти 5
2. Інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 7
3. Вища освіта дітей з особливими потребами у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини «Україна» 10
4. Практичне дослідження навчання дітей-інвалідів зору 12
Висновки 17
Список використаної літератури 19
-
Робота соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму
Вступ 3
1. Поняття інвалідності її причини та види 5
2. Правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму 10
3. Основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями 12
4. Соціальна адаптація дітей з вадами слуху 15
5. Соціальна реабілітація осіб з порушенням зору 22
Висновок 32
Список використаної літератури 34
Метою курсової роботи є з’ясування соціальної природи реабілітації інвалідів та дослідження роботи соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму.
Для досягнення поставленої мети дослідження вважається за необхідне вирішення таких завдань:
- визначити сутність поняття інвалідність її причини та види;
- з’ясувати правила реабілітації дітей-інвалідів до умов соціуму;
- визначити основні напрями соціальної роботи з людьми з обмеженими можливостями;
- розкрити зміст соціальної адаптації дітей з вадами слуху і з порушенням зору.
Об’єктом дослідження є соціальна адаптація дітей-інвалідів до умов соціуму.
Предметом дослідження виступають суспільні відносини, що виникають у сфері адаптації та реабілітації дітей-інвалідів.
-
Значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору
ВСТУП 2
Розділ 1. Проблема комунікації дітей з вадами зору в вітчизняній та зарубіжній психології 5
1.1. Роль комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 5
1.2. Особливості формування та розвитку комунікативних здібностей в дітей з вадами зору 11
1.3. Психологічна структура дефекту 14
Розділ 2. Експериментальна перевірка значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору 18
2.1. Описання організації та методів дослідження 18
2.2. Результати дослідження 21
2.3. Шляхи корекції комунікативної сфери слабозорих дошкільників 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 35
-
. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПСИХОЛОГІЧНУ
ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ 5
1.1. Сучасні трактування проблеми підготовки дітей до школи 5
1.2.Компоненти психологічної готовності до школи 8
1.3. Методики підготовки дітей до шкільного навчання 18
1.4. Аналіз методик підготовки дітей до шкільного навчання 25
РОЗДІЛ ІІ. ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ
ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ
РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ 30
2.1. Опис програми дослідження 30
2.2. Результати дослідження та їх обговорення 32
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 39
-
Психологічна готовність дітей до школи
Вступ
Розділ І. Завдання підготовки дітей до навчання в світлі сучасної школи
Розділ ІІ. Зміст психологічної готовності дітей до шкільного навчання
2.1. Проблема підготовки дітей до школи в психолого-педагогічних дослідженнях
2.2. Види психологічної готовності дітей до школи
а) мотиваційна
б) інтелектуальна
в) емоційна
г) вольова
2.3. Єдність дошкільного закладу у сім’ї у підготовці дитини до школи
Розділ ІІІ. Діагностика функціональної та вольової готовності дітей до школи
Висновки
Список використаної літератури
-
Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)
Вступ 3
Розділ 1. 3
1.1. Своєрідність діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 3
1.2. Проблема застосування дидактичних та сюжетно-рольових ігор для розвитку діалогічного мовлення дітей 12
1.3. Навчання діалогічному мовленню дітей дошкільного віку 16
1.3.1. Формування діалогічного мовлення у повсякденному житті 19
1.3.2. Розвиток діалогічного спілкування дітей з однолітками 31
Висновок до розділу 45
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 48
2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 48
2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 48
2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 48
Висновки 48
Список використаної літератури 49
Додатки 56
-
Навчання дітей у повсякденному житті
Вступ 2 І. Особливості розвитку і навчання дітей старшого дошкільного віку 4 ІІ. Шлях переходу від чуттевого пізнання до інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку 9 ІІІ. Організація навчання дітей старшого дошкільного віку 13 Висновки 24 Список використаної літератури 25
-
Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Процес виховання школярів у навчально-виховних закладах 5
1.1. Сутність, зміст і процес виховання 5
1.2. Рушійні сили процесу виховання 5
1.3. Фактори виховання 7
1.4. Мотиви виховання 7
1.5. Структура виховного процесу 8
1.6.Зміст виховання 10
Розділ 2. Процес навчання 12
2.1. Сутність навчання, його методологічна основа 12
2.2. Рушійні сили навчального процесу 13
2.3. Функції навчання 15
Розділ 3. Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках 16
Розділ 4. Взаємодія процесу навчання і виховання школярів 24
4.1. Вікові особливості дітей молодшого шкільного віку 24
4.2. Виховання у дітей гуманних рис особистості 27
4.3. Розвиток пізнавальних інтересів учнів 30
4.4. Формування у учнів дисциплінованості і ретельності 36
Висновки 42
Список використаної літератури 44
-
ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку в ігровій діяльності 7
1.1. Психологічні й лінгвістичні особливості діалогічного мовлення дітей дошкільного віку 7
1.2. Навчання діалогічного мовлення як проблема дошкільної лінгводидактики 17
1.3. Особливості використання дидактичних та сюжетно-рольових ігор у розвитку діалогічного мовлення дітей 34
Висновок до розділу 44
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з проблеми формування діалогічного мовлення дітей 5-6 років (старшої вікової групи) в ігровій діяльності 47
2.1. Констатуючий етап: вивчення первинного рівня діалогічного мовлення дітей 5-6 років 47
2.2. Формуючий етап: методичні прийоми навчання дітей діалогічному мовленню з використанням дидактичних та сюжетно-рольових ігор 60
2.3. Контролюючий етап: перевірка ефективності методичних прийомів навчання дітей діалогічному мовленню 64
Висновок до розділу 69
Висновки 70
Список використаної літератури 73
Додатки 80
Cгенерировано за 0.008618 секунд
|