Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)» (ID:14097)

| Размер: 887 кб. | Объем: 29 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 2 І. АНАЛІЗ НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ 5 ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЦЕПТИВНИХ ДІЙ В ПРОЦЕСІ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ 9 ІІ.1. Методи навчання дітей з порушеннями зору 9 ІІ.2. Наочно-дієва методика „Мозаїка” 12 ІІ.3. Аналіз наочно-дієвої методики „Мозаїка” 13 ІІ.3.1. Ознайомлення дитини з елементами мозаїки 13 ІІ.3.2. Закріплення знань основних елементів мозаїки, розвиток уваги дитини формі й орієнтації елементів мозаїки 13 ІІ.3.3. Навчання виділенню єдиної ознаки, 14 по якому згруповані фігури 14 ІІ.3.4. Навчання дитини аналізувати зображення і складати з елементів мозаїки прості зображення за зразком 14 ІІ.3.5. Навчання дитини знаходити закономірність розташування елементів мозаїки на ігровому полі та відсутній елемент 16 ІІ.3.6. Навчання аналізові і синтезові простих і складних за структурою і числом елементів зображень 17 ІІ.3.7. Навчання дитини аналізувати і збирати за зразком кілька зображень середнього ступеня складності на одному ігровому полі. Розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 20 ІІ.3.8. Навчання упізнанню неповного зображення і відтворенню його до цілого 21 ІІ.3.9. Навчання дитини добудовувати симетричне зображення до цілого, використовуючи як зразок зібрану частину зображення 23 ІІ.3.10. Формування навичок порівняння складних зображень, розвиток зорової уваги і зорової пам'яті 24 ІІ.3.11. Навчання дитини збирати зображення по словесній інструкції 25 ІІ.3.12. Навчання дитини виділяти зображення в замаскованому перцептивному полі 26 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература Список використаної літератури 1. Восприятие и деятельность / Под ред. А.Н.Леонтьева. – М.: Издательство Московского университета, 1976. – 320 с. 2. Гудонис В. Теоретические предпосылки интеграции лиц с нарушенным зрением // Дефектология. – 1996.– №2. 3. Ермаков В.П., Якунин Г.А. Развитие, обучение и воспитание детей с нарушениями зрения. – М.: Просвещение, 1990. – 223 с. 4. Зрительные восприятия / Под ред. П.А.Шеварёва. – М.: Просвещение. 1964. – 160 с. 5. Покутнева С.А. Развитие учебных возможностей слепых и слабовидящих учащихся младших классов. – К.: Институт математики НАН Украины, 1996. – 55 с. 6. Развитие воспитания у ребёнка. Пособие для коррекционных занятий с детьми с ослабленным зрением в семье, детском саду, начальной школе / Л.П.Григорьева, М.Э.Бернардская, И.В.Блинникова, О.Г.Солнцева. – М.: Школа-пресс, 2001 – 38 с. 7. Рок И. Введение в зрительное восприятие. – М.: Педагогика. 1980. – Кн.1. – 312 с. 8. Солнцева Л.И. Модели интегрированного обучения детей с нарушениями зрения //Дефектология. – 1997.– № 2
Дополнительная информация 318
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Навчання дітей з порушенням зору (Тіфлопсихологія)»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Дефектологія

  • Інтеграція інвалідів у сфері освіти

  • Робота соціального педагога по адаптації дітей-інвалідів до умов соціуму

  • Значення комунікації в психічному розвитку дітей з порушеннями зору

  • . ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЮ ГОТОВНОСТІ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРОХОДИЛИ РІЗНІ ПІДГОТОВЧІ МЕТОДИКИ

  • Психологічна готовність дітей до школи

  • Проблеми формування діалогічного мовлення дітей дошкільного віку (старшої вікової групи)

  • Навчання дітей у повсякденному житті

  • Процеси навчання, виховання і розвитку здібностей дітей на уроках

  • ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Cгенерировано за 0.008618 секунд

загрузка...