|
Як би я потрапив у країну див
У нас Ви маєте можливість замовити матеріал за темою «Як би я потрапив у країну див», або знайти вже готові матеріали, які містять певну інформацію за даним запитом
-
ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНОГО КАПІТАЛУ В КРАЇНУ
ЗМІСТ ВСТУП...................................................................................................................3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНОГО КАПІТАЛУ.........5 2. ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНОГО КАПІТАЛУ В КРАЇНУ...............................................................................................................12 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ.............................................................................................................19 ВИСНОВКИ...........................................................................................................23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.......................................................25 >>>>
-
Дослідження туристичної галузі країн Бенілюксу
1. Королівство Нідерландів 3 1.1. Загальні відомості про країну 3 1.2. Стан розвитку туристичної галузі 9 1.3. Пропозиції для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 10 2. Королівство Бельгія 15 2.1. Основні відомості про країну 15 2. 2. Стан розвитку туристичної галузі 18 2.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 19 3. Велике Герцогство Люксембург 24 3.1. Основні відомості про країну 24 3.2. Стан розвитку туристичної галузі 26 3.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 27 Література 32 >>>>
-
Криміналістика контрольна
1. Поняття системи кримінальних покарань. Види покарань які виконує ДДУПВП 3 Задача 18 Полтавець, електрик за фахом, з метою охорони свого квітника огоро див його сталевим дротом і ввечері підключив до електромережі. Сусід Квачан, вмикаючи електричне освітлення на вулиці, потрапив під напругу і був смертельно травмований. Кваліфікуйте діяння Полтавця? Визначте форму і вид вини у вчиненому Полтавцем злочині? Джерела 20 Задача 60% вартості роботи >>>>
-
Контрольна робота з економіки
І. Теоретичне питання Визначте сутність понять — світове господарство, міжнародне економічне співробітництво, економічна інтеграція. Які форми співробітництва України з іншими країнами набувають найбільшого розвитку в сучасних умовах? II. Задачі 1. Підприємство виробило 100 тис. телевізорів за рік. Собівартість одного телевізора — 200 грн, реалізаційна ціна — 300 грн. Визначте: а) Як зміниться прибуток підприємства, якщо воно зменшить собівартість телевізора на 10%: у разі зменшення собівартості продукції на 10% (собівартість одного телевізора буде 180 грн.), прибуток підприємства збільшиться на 20 тис. грн.. б) Якою за нових умов буде норма прибутку (рентабельності) на підприємстві; на скільки вона зросте: за нових умов рентабельність підприємства буде становити 0,67 2. Між країною А та іншими країнами були проведені такі зовнішньоторговельні операції: купівля резидентами країни А цінних паперів іноземних фірм — 60 млн дол.; імпорт товарів і послуг у країну А — ПО млн дол.; експорт товарів та послуг з країни А — 130 млн дол.; продаж цінних паперів фірм країни А іноземцям — 70 млн дол.; імпорт золота у країну А — 70 млн дол.; грошові перекази з інших країн у країну А — 40 млн дол. Дайте визначення поняттю "платіжний баланс країни" і складіть платіжний баланс країни А. Тести 16. Найголовніший елемент діалектичного методу дослідження — це метод.... >>>>
-
Визначте сутність понять — світове господарство, міжнародне економічне співробітництво, економічна інтеграція. Які форми співробітництва України з іншими країнами набувають найбільшого розвитку в сучасних умовах?
Теоретичне питання 3 Визначте сутність понять — світове господарство, міжнародне економічне співробітництво, економічна інтеграція. Які форми співробітництва України з іншими країнами набувають найбільшого розвитку в сучасних умовах? 3 Задача 1 10 Підприємство виробило 100 тис. телевізорів за рік. Собівартість одного телевізора — 200 грн, реалізаційна ціна — 300 грн. Визначте: а) Як зміниться прибуток підприємства, якщо воно зменшить собівартість телевізора на 10%; б) Якою за нових умов буде норма прибутку (рентабельності) на підприємстві; на скільки вона зросте? Задача 2 11 Між країною А та іншими країнами були проведені такі зовнішньоторговельні операції: купівля резидентами країни А цінних паперів іноземних фірм — 60 млн дол.; імпорт товарів і послуг у країну А — 110 млн дол,; експорт товарів та послуг з країни А — 130 млн дол.; продаж цінних паперів фірм країни А іноземцям — 70 млн дол.; імпорт золота у країну А — 70 млн дол.; грошові перекази з інших країн у країну А — 40 млн дол. Дайте визначення поняттю "платіжний баланс країни" і складіть платіжний баланс країни А. Список літератури 12 >>>>
-
Індустралізація США.
Вступ 1 Особливості індустріалізації США 2 Особливості промислового перевороту та розвиток промисловості у США 3 Перетворення США в першу індустріальну країну світу. Зміна промислової структури Висновки Використана література >>>>
-
Індустралізація США.
Вступ 1 Особливості індустріалізації США 2 Особливості промислового перевороту та розвиток промисловості у США 3 Перетворення США в першу індустріальну країну світу. Зміна промислової структури Висновки Використана література >>>>
-
Кримінальне право України контрольна робота
1. Об’єктивна сторона злочину 3 2. Суб’єктивна сторона злочину 5 Задача 14 Уночі Тузов повертався додому. На проїжджій частині дороги він побавив п'яного Борисюка, який лежав, але намагався встати. Тузов поставив його на ноги для того, щоб той пішов додому. Коли він відійшов від нього, Борисюк зробив декілька кроків у напрямку тротуару, потім раптово повернувся в сторону дороги і потрапив під колеса автомобіля. Від заподіяних ушкоджень він помер. Чи створив Тузов умови для наслідків, які настали? Чи є причинний зв'язок між його діями і смертю Борисюка ? Перелік використаних джерел 16 >>>>
-
Стан розвитку туристичної галузі у Кенії
Вступ 3 1. Природні туристичні ресурси 4 2. Культурні туристичні ресурси 4 3. Туристичні вимоги щодо в’їзду в країну 5 5. Показники туризму в Кенії 6 6. Транспорт 9 7. Розміщення 10 Висновки 12 Використана література 13 >>>>
-
ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
1.Відділ ЗЕД підприємства, його структура та функції. 3 2. Методика визначення контрактної ціни в зовнішньоторговельних угодах 9 3.Задача 17 Завдання Через митний кордон України ввозиться партія товарів, перелік яких та їх характеристики наведені в табл. 1. Таблиця 1 Характеристика товарів, що ввозяться по імпорту Характеристика товарів Товари А Б В Г Ціна покупки за одиницю, грн. 5000 7500 3200 7800 Витрати на транспортування одиниці товару до перетину кордону, грн. 200 220 320 300 Комісійні витрати за оформлення одиниці товару, грн. 30 35 40 50 Плата за використання інтелектуальної власності за одиницю товару, грн. 170 230 250 340 Мінімальна митна вартість одиницю товару, встановлена Урядом, грн. 700 800 900 1000 Кількість товарів, що заводяться в У країну 10000 1500 2500 2000 Таблиця 2 Перелік товарів, які возяться в країну, діючі тарифні ставки, ставка акцизного збору та ставка ПДВ № з/п Товари, що ввозяться в країну Ставка ввізного мита Ставка акцизного збору Ставка ПДВ Адвалорна Специфічна % тверда, грн./од. % Повна, % Пільгова % Повна, грн./од. Пільгова, грн./од. 1 А-Г 30 15 - - - 100 20 2 А-Б - - 50 20 30 - 25 3 Б-В 40 20 - - - 200 20 4 А-Г 10 5 - - - 400 20 5 Б-Г - - 70 30 25 - 25 6 Б-Г - - 100 50 20 - 15 7 А-В 20 10 - - - 150 30 8 А-Г - - 80 50 15 - 20 9 В-Г 35 25 - - 40 - 16 10 А-Г 25 10 - - - 140 23 11 А-В 37 23 - - 10 100 20 12 Б-Г - - 40 20 20 - 18 Розрахувати загальну величину всіх податкових платежів (податків та зборів) при ввезенні (імпорті) товарів для варіантів, наведених в табл.1, 2. Література 23 >>>>
-
Характеристика Румунії
Вступ 2 1. Загальна інформація про досліджувану країну 3 2. Аналіз статистичних даних 6 3. Динаміка туристичних потоків 9 4. Перелік і опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО 12 5. Види туризму на території країни та географія їх поширення 13 6. Розвиненість туристичної інфраструктури 18 7. Місцеві традиції звичаї 23 Висновок 25 Список використаних джерел та літератури 27 >>>>
-
Внесок ТНК у розвиток світової економіки
Вступ 3 1.Особливості діяльності ТНК у світі 5 1.1. Динаміка залучень ТНК в кінці 20 на початку 21 ст. 5 1.2. Вплив діяльності ТНК на приймаючу країну 13 2.Особливості діяльності ТНК в Україні 21 2.1. Загальна характеристика діяльності ТНК в Україні 21 2.2. Аспекти діяльності де-яких іноземних ТНК в Україні 25 Висновки 31 Список використаної літератури 33 Додатки 37 >>>>
-
Рекреаційне туристичне вивчення країни Швейцарії
1. Загальні відомості про країну 2 2. Природно-рекреаційні ресурси країни 3 3. Природоохоронні території країни. Унікальні природні об єкти і явища 6 4. Історико-культурні (антропогенні) рекреаційні ресурси 7 5. Соціально-економічні умови 9 6. Характеристика рекреаційно-туристичної галузі 13 7. Рекреаційно-туристичне районування території країни 15 Література 18 Додатки 19 >>>>
-
Характеристика можливостей організації туризму для українських туристів у Португалії
Вступ 3 1. Загальна інформація про досліджувану країну 4 2. Аналіз статистичних даних 5 3. Перелік та опис об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, розташованих та території даної країни 6 4. Видатні туристські об’єкти даної країни 7 5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси та їх розташування 8 6. Основні туристські центри 9 7. Місцеві традиції, звички, вірування, що обмежують туристську діяльність або вимагають дотримання певних правил 15 Висновок 16 Список використаної літератури 18 >>>>
-
Характеристика можливостей організації туризму для туристів з України в Болгарії
1. Загальна інформація про досліджувану країну 2 2. Аналіз статистичних даних 4 3. Перелік об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО розташованих на території даної країни 6 4. Видатні туристські об’єкти даної країни 7 5. Цінні лікувально-оздоровчі ресурси та їх розташування 9 6. Види туризму розвинуті на території країни та географія їх поширення 10 7. Розвиненість туристської інфраструктури 12 8. Місцеві традиції звички вірування 14 Висновки 17 Список використаних джерел 19 Додатки 20 >>>>
-
Туристично-краєзнавче дослідження Кореї
І. Природно-географічна характеристика країни 3 1.1. Географічне положення країни та опис її території 3 1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 4 1.3. Туристична характеристика клімату країни 5 1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 6 1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, її природоохоронних територій 7 1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 8 2. Політична характеристика країни 8 2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою країни 8 2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 8 2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні території 9 2.4. Тип політичного режиму в країні 9 2.5. Політичні конфлікти в країні 10 2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови країни, державні свята 10 2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 11 3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12 3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12 3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 12 3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 12 3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13 4. Коротка історична довідка про країну 14 5. Соціальна характеристика країни 15 5.1. Демографічна та якісна характеристика населення країни 15 5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей в країні. Головні міста країни. 15 5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, етнічний, національний склад) 16 5.4. Релігійна характеристика народів країни 16 6. Туристична характеристика культури народів країни 17 6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17 6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17 6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18 6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 20 7. Спеціальна туристична характеристика країни 20 7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні. 20 7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів країни, їх туристичних ресурсів 21 7.2. Географія різних видів туризму в країні 24 7.3. Рекорди країни 29 7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 30 Список використаної літератури та джерел 32 >>>>
-
Програма країнознавчого дослідження (країна Єгипет)
1. Природно-географічна характеристика країни 3 1.1. Географічне положення країни та опис її території 3 1.2. Туристична характеристика рельєфу країни 3 1.3. Туристична характеристика клімату країни 3 1.4. Туристична характеристика водних ресурсів країни 4 1.5. Туристична характеристика рослинного та тваринного світу країни, природоохоронних територій 5 1.6. Унікальні природні явища та об'єкти країни 6 2. Політична характеристика країни 7 2.1. Офіційна назва, форма правління та форма державного устрою 7 2.2. Державні органи влади та державні посади в країні 7 2.3. Адміністративно-територіальний поділ, залежні та спірні території 9 2.4. Тип політичного режиму в країні 10 2.5. Політичні конфлікти в країні 11 2.6. Столиця країни, державні символи, державна та офіційні мови в державні свята 11 2.7. Входження країни в міждержавні об'єднання, союзи, блоки 12 3. Економічна характеристика країни (с точки зору туризму) 12 3.1. Рівень економічного розвитку та уклад економіки країни 12 3.2. Головні статті експорту та імпорту країни 13 3.3. Грошова одиниця та банкноти країни 13 3.4. Характеристика туристичної інфраструктури країни 13 4. Коротка історична довідка про країну 14 5. Соціальна характеристика країни 15 5.1.Демографічна та якісна характеристика населення країни 15 5.2. Туристична характеристика розміщення та розселення людей. Головні міста країни 16 5.3. Туристична характеристика народів країни (расовий, національний склад) 17 5.4. Релігійна характеристика народів країни 17 6. Туристична характеристика культури народів країни 17 6.1. Характеристика мови, писемності та невербальних форм спілкування народу 17 6.2. Туристична характеристика видів мистецтва 17 6.3. Туристична характеристика культурних традицій народу 18 6.4. Характеристика кухні, традицій та культури харчування народів 19 7. Спеціальна туристична характеристика країни 19 7.1. Оцінка рівня розвитку туризму в країні 19 7.2. Характеристика туристичних районів та туристичних центрів їх туристичних ресурсів 20 7.2. Географія різних видів туризму в країні 20 7.3. Рекорди країни 24 7.4. Спеціальна туристична інформації про країну 24 Список використаних джерел 26 Додатки 27 >>>>
-
Коротка країнознавча туристична характеристика Марокко і Туреччини
1. Загальні відомості про країну. Столиця (адміністративний центр) 2 2. Якісні характеристики населення 4 2.1. Гендерно-віковий склад 4 2.2. Етно-лінгвістичний склад 4 2.3. Конфесійний склад 5 2.4. Рівень урбанізації 5 3. Наявні природно-рекреаційні ресурси (літосферні, кліматичні, гідрологічні, біологічні, комплексні) 6 4. Комплексність історико-культурних (антропогенних) ресурсів (історичні, археологічні, архітектурні пам ятки, витвори монументального мистецтва) 11 5. Обсяги туристопотоків, місце країни на міжнародному ринку турпослуг 15 6. Рекреаційно-туристичне районування території країни 19 Література 23 >>>>
-
Міжнародна торгівля
ВСТУП 3 1. Теоретичні основи здійснення міжнародної торговлі 4 1.1. Сутність, види та показники світової торгівлі 4 1.2. Зовнішньоторговий мультіплікатор, принцип порівняльної переваги і причини, що впливають на обсяги імпорту в країну 7 1.3. Державне регулювання міжнародної торгівлі 10 2. Україна як суб٬єкт міжнародної торгівлі 16 2.1. Основні тенденції розвитку зовнішньої торгівлі 16 2.2. Проблема підвищення конкурентоздатності української продукції 23 2.3. Програма стимулювання експорту продукції 24 3. Розвиток світової міжнародної торгівлі 26 3.1. Динаміка світової зовнішньої торгівлі 26 3.2. Тенденції розвитку міжнародної торгівлі 27 Висновки 28 Список використаної літератури 29 >>>>
-
Організація екскурсійного туру у Францію
Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 8 Розділ ІІ. Проект туру 11 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 11 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 11 2.1.2.Оцінка території 12 2.2. Форма туру та схема маршруту 18 2.3. Пакет послуг 19 2.4. Програма туру 20 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 21 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 21 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 24 3.1. Позиціювання та просування нового туру 24 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 26 Висновки 31 Список використаних джерел 33 Додатки 35-40 >>>>
-
Варіант 11. страхування
1. Діяльність асистуючих компаній 3 2. Страхування підприємницьких ризиків 7 3. Задача 17 По закінченні терміну кредитування позичальник не повернув банку ні боргу, ні відсотків за користування кредитом. Розрахуйте страхове відшкодування та збитки страхувальника (банку), якщо відомо: сума кредиту - 200000 грн.; строк - 6 місяців; плата за кредит - 80% річних; ліміт покриття - 90%. Згідно договору страхування страхове покриття розповсюджувалося тільки на суму кредиту. 4. Ситуаційне завдання. 18 Власник морського судна уклав із страховиком договір страхування судна «КАСКО». У договорі в переліку винятків, що не підлягають страховому покриттю, значилися військові дії. Під час проходження судна уздовж берега країни, яка знаходилася у стані війни, в його борт потрапив снаряд. Судно зайшло в порт на ремонт. Почався шторм і побоюючись затоплення ушкодженого судна в акваторії порту, капітан виводить його в море, де воно гине під час шторму. При заяві про страховий випадок страховику була отримана відмова у страховому відшкодуванні. Чим обумовлена відмова страховика? Чи правомірні дії страховика? Чому? Якого принципу страхування необхідно дотримуватись у даному випадку? Обґрунтуйте свою відповідь. Література 18 >>>>
-
Економіка країн Бенілюксу та її місце в світовому господарстві та ЄС
Вступ. Розвиток економіки країн Бенілюксу. Розділ І. Особливості економічного розвитку Бельгії. 1. Коротка інформаційна довідка про країну. 2. Економіка Бельгії. Розділ ІІ. Соціально-економічний розвиток Нідерландів. 1. Нідерланди. Коротка інформаційна довідка. 2. Економіка Нідерландів. Розділ ІІІ. Специфіка економіки Люксембурга. 1. Коротка інформаційна довідка. 2. Економіка Люксембургу. 3. Реєстрація компаній в Люксембурзі. Заключення. Список використаної літератури. >>>>
-
Організація екскурсійного туру до країни середземномор’я на прикладі Італії
Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 Розділ ІІ. Проект туру 9 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 9 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 9 2.1.2.Оцінка території 10 2.2. Форма туру та схема маршруту 16 2.3. Пакет послуг 17 2.4. Програма туру 18 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 19 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 20 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 21 3.1. Позиціювання та просування нового туру 21 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 23 Висновки 25 Список використаних джерел 27 Додатки 30-35 >>>>
-
ОРГАНІЗАЦІЯ РІЧКОВОГО КРУЇЗУ ПО ЄВРОПІ
Вступ 3 Розділ 1. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на річкові круїзи 5 1.2. Оцінка пропозиції 11 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 12 Розділ 2. Проект річкового круїзу по Європі 17 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 17 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 20 2.1.2 Оцінка території 21 2.2. Програма туру 23 2.3. Параметри туру 27 2.4. Організаційно-технічне забезпечення туру 28 2.5. Калькуляція туру 31 Розділ 3. Маркетинг річкового круїзу 33 3.1. Позиціювання та просування річкового круїзу 33 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка річкового круїзу 34 Висновки 38 Список використаної літератури 40 >>>>
-
Організація рекреаційного туру в Болгарію
Вступ 2 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 9 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 11 Розділ ІІ. Проект туру 14 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 14 2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 14 2.1.2. Оцінка території 18 2.2. Форма туру та схема маршруту 20 2.3. Пакет послуг 22 2.4. Програма туру 24 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 26 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 29 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 33 3.1. Позиціонування та просування нового туру 33 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 37 Висновки 39 Список використаних джерел 41 Додатки 42 >>>>
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 2 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 4 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 4 1.2. Оцінка пропозиції 8 1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 10 Розділ ІІ. Проект туру 12 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 12 2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів у країну 12 2.1.2. Оцінка території 15 2.2. Форма туру та схема маршруту 17 2.3. Пакет послуг 19 2.4. Програма туру 20 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 22 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 26 Розділ ІІІ. Маркетинг нового туру 28 3.1. Позиціонування та просування нового туру 28 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 31 Висновки 36 Список використаних джерел 39 Додатки 40 >>>>
-
Організація оздоровчого туру в Ізраїль
Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 1.3.Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі 8 Розділ ІІ. Проект туру 10 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10 2.1.2.Оцінка території 12 2.2. Форма туру та схема маршруту 15 2.3. Пакет послуг 16 2.4. Програма туру 18 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 22 3.1. Позиціювання та просування нового туру 22 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 24 Висновки 26 Список використаних джерел 28 Додатки 29-34 >>>>
-
Організація екскурсійного туру з відпочинком в Італії
Вступ 3 Розділ І. Маркетингові аспекти розробки туру 5 1.1. Оцінка попиту на даний вид подорожей і портрет потенційного клієнта 5 1.2. Оцінка пропозиції 7 1.3. Вимоги до процесу обслуговування туристів під час подорожі 9 Розділ ІІ. Проект туру 10 2.1. Інформаційне забезпечення програми туру 10 2.1.1. Умови в'їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну 10 2.1.2.Оцінка території 11 2.2. Форма туру та схема маршруту 14 2.3. Пакет послуг 14 2.4. Програма туру 16 2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру 18 2.6. Економічне обґрунтування проекту туру 19 Розділ ІІІ. Маркетинг нового гуру 20 3.1. Позиціювання та просування нового туру 20 3.2. Рекламно-інформаційна підтримка 22 Висновки 24 Список використаних джерел 26 Додатки 27-32 >>>>
-
Податкова система Франції
В роботі багато графічного матеріалу Вступ 3 1. Загальна характеристика країни 5 1.1. Загальні відомості про країну 5 1.2. Економіка Франції 7 1.3. Зовнішньоекономічні зв'язки країни 13 2. Податкова система Франції 18 2.1. Характерні риси податкової системи Франції 18 2.2. Податок на додану вартість і прибутковій податок - головні податки Франції 20 2.3. Інші податки і особливості французьського оподаткування 27 3. Порівняльна характеристика податкової системи Франції з Україною 31 3.1. Головні риси податкової системи України 31 3.2. Порівняння оподаткування України і Франції 40 Висновки 48 Список використаної літератури 50 >>>>
-
Курсова робота на тему: «Економіка країн Бенілюксу та її місце в світовому господарстві та ЄС»
План. Вступ. Розвиток економіки країн Бенілюксу. Розділ І. Особливості економічного розвитку Бельгії. 1. Коротка інформаційна довідка про країну. 2. Економіка Бельгії. Розділ ІІ. Соціально-економічний розвиток Нідерландів. 1. Нідерланди. Коротка інформаційна довідка. 2. Економіка Нідерландів. Розділ ІІІ. Специфіка економіки Люксембурга. 1. Коротка інформаційна довідка. 2. Економіка Люксембургу. 3. Реєстрація компаній в Люксембурзі. Розділ ІV. Місце економіки країн Бенілюксу в господарстві ЄС. Заключення. Список використаної літератури. >>>>
Дивитись наступні >>>
Cгенерировано за 0.005333 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|