ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний стан розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 12
РОЗДІЛ ІІ 16
Перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 16
2.1. Загальні перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 16
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 18
ВИСНОВОК 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
ДОДАТКИ 26
Вступ 3
Розділ 1. Сучасний стан туристичноїгалузі в Україні 5
1.1. Характеристика туристичної діяльності її регулювання та вплив на економіку України 5
1.2. Аналіз інфраструктури туристичноїгалузі України 11
1.3. Правове забезпечення туристичної діяльності 13
Розділ 2. Тенденції, проблеми та перспективи розвиткугалузі туризму 15
2.1. Тенденції розвитку туризму, як соціально-культурної сфери 15
2.1. Проблеми розвитку туризму в Україні 18
2.3. Подальші перспективи розвитку туризму 21
Розділ 3. Авторські пропозиції, щодо удосконалення галузі туризму в Україні 23
3.1. Запропонована схема інфраструктури туризму та подальших шляхів розвиткугалузі 23
3.2. Пропозиції щодо фінансування галузі туризму 28
3.3. Пропозиції удосконалення правової бази 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаних джерел 35
Додатки 37-39
1. Королівство Нідерландів 3
1.1. Загальні відомості про країну 3
1.2. Станрозвиткутуристичноїгалузі 9
1.3. Пропозиції для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 10
2. Королівство Бельгія 15
2.1. Основні відомості про країну 15
2. 2. Станрозвиткутуристичноїгалузі 18
2.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 19
3. Велике Герцогство Люксембург 24
3.1. Основні відомості про країну 24
3.2. Станрозвиткутуристичноїгалузі 26
3.3. Пропозиція для споживачів тур продукту з відповідними поясненнями 27
Література 32
Загальна характеристика 1.1. Фізичне географічне положення, рельєф, клімат, гідрограф, тваринний і рослинний світ 3 1.2. Короткий нарис історії країни 10 1.3. Адміністративно-територіальний устрій 17 1.4. Соціально-економічний лад: а) населення 18 б) економіка 21 Туристичні ресурси країни 2.1. Природно-рекреаційні ресурси 31 2.2. Історико-культурні ресурси 32 Сучасний стан розвиткутуристичноїгалузі 3.1. Історія розвитку туризму 37 3.2. Туристичні райони (характеристика) 39 3.3. Сучасний стан розвиткутуристичноїгалузі (туристичні потоки) 42 Список використаної літератури 48
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ.....................................................................................................................5
1.1. Значення електроенергетичної галузі в економіці країни............................5
1.2. Принципи фактори розміщення підприємств електроенергетики..............9
РОЗДІЛ ІІ. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ..................................................................12
2.1. Соціально-економічні та демографічні передумови розвиткугалузі.......12
2.2. Сучасний стан електроенергетичної галузі.................................................17
РОЗДІЛ ІІІ. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ..............................................20
3.1. Проблеми розвитку електроенергетичної галузі.........................................20
3.2. Шляхи розв’язання проблем електроенергетики України.........................23
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................26
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................28
ДОДАТОК
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій та соціально-економічний розвиток 8
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 11
2.1. Природний потенціал Німеччини 11
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичноїгалузі Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 23
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 23
3.2. Аналіз туристичного ринку Німеччини 25
3.3. Туристичне районування Німеччини 30
Висновки 33
Список використаної літератури та джерел 35
Додатки. Карта туристичних районів Німеччини 37
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного стану туристичноїгалузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичноїгалузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Німеччини, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвиткутуристичноїгалузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни
Вступ 3-4
І. Загальна характеристика 5-5
1.1. Фізико-географічне положення 5-7
1.2. Основні етапи формування державності 7-10
1.3. Державно-адміністративний устрій 10-11
1.4. Соціально-економічний розвиток 11-13
ІІ. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси 14-14
2.1. Природно-рекреаційні ресурси 14-17
2.2. Історико-культурні ресурси 17-19
ІІІ. Характеристика туристичноїгалузі Тринідад і Тобаго: сучасний стан і перспективи розвитку 20-20
3.1. Основні етапи розвитку туризму у Тринідад і Тобаго 20-21
3.2. Туристичні райони 21-22
3.3. Аналіз туристичноїгалузі 22-28
Висновки 28-29
Список використаних джерел 30-31
Додатки 32-33
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний стан розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 13
1.3. Історія розвитку туризму Туреччини 17
РОЗДІЛ ІІ 19
Перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 19
2.1. Загальні перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини 19
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 21
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
За даними Світової ради туризму та подорожей, Туреччина займає перше місце з-поміж країн, які підвищують попит на туристичні послуги. За підсумками 2004 року, за рахунок в'їзного туризму Туреччина отримала 15,9 млрд. доларів США. У наступні 10 років Туреччина стане туристичною країною із найдинамічнішими темпами зростання — в середньому 10,2 % на рік.
Об'єктом дослідження цієї курсової роботи є туристична галузь Туреччини та її вплив на економіку країни.
Географічними рамками цієї курсової роботи є Туреччина за сучасним територіально–адміністративним поділом.
Хронологічними рамками цієї курсової роботи є сучасний період.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи було опрацьовано близько 29 джерел. Складним був збір матеріалів для останнього розділу. Це пояснюється тим, що у вітчизняній літературі немає спеціальних видань, присвячених досліджуваній тематиці. Тому автору довелося опрацювати значну кількість матеріалів, вміщених в окремих збірниках наукових статей, передусім це видання ІТ ФПУ “Розвиток туризму в Україні” та статистичних бюлетенях «Туризм в Україні 2004» .
Значний масив інформації автор знайшла у виданнях туристично-екскурсійного характеру, а саме путівниках, проспектах, джерелах Інтернет, тощо.
Метою курсової роботи є всебічне дослідження основних напрямків та перспектив розвиткутуристичноїгалузі Туреччини та її вплив на економіку країни на сучасному етапі. Для реалізації зазначеної мети автор ставить перед собою конкретні завдання:
- проаналізувати сучасний стан та напрямків розвиткутуристичноїгалузі Туреччини;
- визначити вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни;
- дослідити історичне становлення туристичноїгалузі країни;
- розглянути загальні перспективи розвиткутуристичноїгалузі Туреччини;
- проаналізувати перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків, в роботі є таблиці, діаграми
3. Характеристика туристичноїгалузі Ісландії: 1
3.1. Сучасний стан і перспективи розвитку 1
3.2. Туристичне районування країни 3
3.3. Аналіз туристичного ринку Ісландії 8
Література 11
1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3
2. Діагностика туристичноїгалузі. 6
Література 36
ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37
Cгенерировано за 0.171774 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.