|
-
Курсова робота на тему: «Економіка країн Бенілюксу та її місце в світовому господарстві та ЄС»
План.
Вступ. Розвиток економіки країн Бенілюксу.
Розділ І. Особливості економічного розвитку Бельгії.
1. Коротка інформаційна довідка про країну.
2. Економіка Бельгії.
Розділ ІІ. Соціально-економічний розвиток Нідерландів.
1. Нідерланди. Коротка інформаційна довідка.
2. Економіка Нідерландів.
Розділ ІІІ. Специфіка економіки Люксембурга.
1. Коротка інформаційна довідка.
2. Економіка Люксембургу.
3. Реєстрація компаній в Люксембурзі.
Розділ ІV. Місце економіки країн Бенілюксу в господарстві ЄС.
Заключення.
Список використаної літератури.
-
Основні напрямки та перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини та її вплив на економіку країни на сучасному етапі
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний стан розвитку туристичної галузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвитку туристичної галузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 12
РОЗДІЛ ІІ 16
Перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 16
2.1. Загальні перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 16
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 18
ВИСНОВОК 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
ДОДАТКИ 26
-
КОНКУРЕНТНИЙ АНАЛІЗ ГАЛУЗІ
1. Мета та учасники конкурентного аналізу галузі 3
2. Діагностика туристичної галузі. 6
Література 36
ДОДАТОК А. Анкета для виявлення споживчих переваг клієнтів туристичної фірми 37
-
Туристські ресурси та туристські об’єкти Німеччини: сучасні проблеми та суперечності
Вступ 3
1. Загальна характеристика Німеччини 5
1.1.Фізико-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Німеччини 6
1.3. Державно-адміністративний устрій та соціально-економічний розвиток 8
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 11
2.1. Природний потенціал Німеччини 11
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 15
3. Характеристика туристичної галузі Німеччини: сучасний стан і перспективи розвитку 23
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Німеччині 23
3.2. Аналіз туристичного ринку Німеччини 25
3.3. Туристичне районування Німеччини 30
Висновки 33
Список використаної літератури та джерел 35
Додатки. Карта туристичних районів Німеччини 37
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Німеччини, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Німеччини, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни
-
Туризм, як галузь соціально-культурної сфери
Вступ 3
Розділ 1. Сучасний стан туристичної галузі в Україні 5
1.1. Характеристика туристичної діяльності її регулювання та вплив на економіку України 5
1.2. Аналіз інфраструктури туристичної галузі України 11
1.3. Правове забезпечення туристичної діяльності 13
Розділ 2. Тенденції, проблеми та перспективи розвитку галузі туризму 15
2.1. Тенденції розвитку туризму, як соціально-культурної сфери 15
2.1. Проблеми розвитку туризму в Україні 18
2.3. Подальші перспективи розвитку туризму 21
Розділ 3. Авторські пропозиції, щодо удосконалення галузі туризму в Україні 23
3.1. Запропонована схема інфраструктури туризму та подальших шляхів розвитку галузі 23
3.2. Пропозиції щодо фінансування галузі туризму 28
3.3. Пропозиції удосконалення правової бази 30
Висновки та пропозиції 33
Список використаних джерел 35
Додатки 37-39
-
Туризм в Туреччині його вплив на сучасну економіку
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І 5
Сучасний стан розвитку туристичної галузі Туреччини 5
1.1 Аналіз сучасного стану та напрямків розвитку туристичної галузі Туреччини 5
1.2 Вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни 13
1.3. Історія розвитку туризму Туреччини 17
РОЗДІЛ ІІ 19
Перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 19
2.1. Загальні перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини 19
2.1. Перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму 21
ВИСНОВОК 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
За даними Світової ради туризму та подорожей, Туреччина займає перше місце з-поміж країн, які підвищують попит на туристичні послуги. За підсумками 2004 року, за рахунок в'їзного туризму Туреччина отримала 15,9 млрд. доларів США. У наступні 10 років Туреччина стане туристичною країною із найдинамічнішими темпами зростання — в середньому 10,2 % на рік.
Об'єктом дослідження цієї курсової роботи є туристична галузь Туреччини та її вплив на економіку країни.
Географічними рамками цієї курсової роботи є Туреччина за сучасним територіально–адміністративним поділом.
Хронологічними рамками цієї курсової роботи є сучасний період.
Джерельна база. У процесі написання курсової роботи було опрацьовано близько 29 джерел. Складним був збір матеріалів для останнього розділу. Це пояснюється тим, що у вітчизняній літературі немає спеціальних видань, присвячених досліджуваній тематиці. Тому автору довелося опрацювати значну кількість матеріалів, вміщених в окремих збірниках наукових статей, передусім це видання ІТ ФПУ “Розвиток туризму в Україні” та статистичних бюлетенях «Туризм в Україні 2004» .
Значний масив інформації автор знайшла у виданнях туристично-екскурсійного характеру, а саме путівниках, проспектах, джерелах Інтернет, тощо.
Метою курсової роботи є всебічне дослідження основних напрямків та перспектив розвитку туристичної галузі Туреччини та її вплив на економіку країни на сучасному етапі. Для реалізації зазначеної мети автор ставить перед собою конкретні завдання:
- проаналізувати сучасний стан та напрямків розвитку туристичної галузі Туреччини;
- визначити вплив галузі туризму Туреччини на економіку країни;
- дослідити історичне становлення туристичної галузі країни;
- розглянути загальні перспективи розвитку туристичної галузі Туреччини;
- проаналізувати перспективи співробітництва між Україною та Туреччиною в галузі туризму.
Структурно курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків, в роботі є таблиці, діаграми
-
Туристичні ресурси Японії
Зміст
стор.
Вступ 3
1. Загальна характеристика Японії 5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Японії 8
1.3.Державно-адміністративний устрій 11
1.4. Соціально-економічний розвиток 12
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 16
2.1. Природний потенціал Японії 16
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 20
3. Характеристика туристичної галузі Японії: сучасний стан і перспективи розвитку 31
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Японії 31
3.2. Туристичне районування країни 34
3.3. Аналіз туристичного ринку Японії 37
Висновки 44
Список використаної літератури та джерел 46
Додатки. Туристичне районування Японії 49
Предметом дослідження курсової роботи є природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Японії, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Японії, його становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природнокліматичних особливостей Японії;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасної Японії та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку японського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Японії;
- дослідженні туристичного ринку Японії та пропозиції подорожей до Японії на українському туристичному ринку, туристичних потоків країн.
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Японії. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти Японії.
Джерельна база складає 32 джерела
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
-
Туристичні ресурси Єгипту
Зміст
Вступ 3-4
1. Загальна характеристика Єгипту 5-5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5-6
1.2. Короткий нарис історії Єгипту 6-7
1.3.Державно-адміністративний устрій 7-9
1.4. Соціально-економічний розвиток 9-11
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 12-12
2.1. Природний потенціал Єгипту 12-13
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 13-18
3. Характеристика туристичної галузі Єгипту: сучасний стан і перспективи розвитку 19-19
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Єгипту 19-22
3.2. Туристичне районування країни 22-27
3.3. Аналіз туристичного ринку Єгипту 27-34
Висновки 35-36
Список використаної літератури та джерел 37-39
Додатки 40-42 (Карта Єгипту, Карта історичних пам’яток Єгипту, Карта туристичного районування Єгипту)
Предметом дослідження курсової роботи є вивчення природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Єгипту, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Єгипту, його становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природно-кліматичних особливостей Єгипту;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасного Єгипту та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку єгипетського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Єгипту;
- дослідженні туристичного ринку Єгипту та пропозиції подорожей до Єгипту на українському туристичному ринку, туристичних потоків країн
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Єгипту. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти країни.
Джерельна база складає 33 джерела
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків
-
Дослідження попиту та пропозиції на туристичному ринку України
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти досліджень тенденцій розвитку попиту в туризмі 5
1.1 Методи дослідження динаміки туристичного продукту 5
1.2 Методи оцінки попиту споживачів туристичних послуг 6
2. Аналіз туристичного ринку України 12
2.1 Аналіз результатів туристичної діяльності за регіонами України 12
2.2 Аналіз туристичного ринку України в 2002-2003 рр. та прогнози на 2004 р. 16
2.3 Підприємства туристичної галузі 24
3. Організація та проведення досліджень тенденцій розвитку попиту в на туристичному підприємстві (на прикладі фірми „...”) 27
3.1 Загальна характеристика ЗАТ ТФ „..” 27
3.2 Аналіз попиту та пропозиції на туристичному ринку України та їх вплив на стратегію підприємства 32
3.3 Напрямки вдосконалення організації дослідження попиту на послуги туристичної фірми 45
Висновки 50
Література 52
-
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління сучасним підприємством туристської індустрії
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ПРО ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Основні фактори зовнішнього середовища, що діють на підприємство туристичної галузі 5
1.2. Канали впливу зовнішнього середовища на підприємство туристичної галузі 8
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ „ДОМІНАНТА” 12
2.1. Оцінка факторів зовнішнього середовища, які діють на підприємство 12
2.2. Аналіз можливостей і загроз 16
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОСЛАБЛЕННЯ НЕГАТИВНИХ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ЯК ШЛЯХ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 21
ВИСНОВКИ 29
-
Туристські ресурси Сирії
Зміст
Вступ 3
1. Загальна характеристика Сирії 5
1.1.Фізично-географічна характеристика країни 5
1.2. Короткий нарис історії Сирії 7
1.3.Державно-адміністративний устрій 10
1.4. Соціально-економічний розвиток 12
2. Природно-рекреаційні та історико-культурні ресурси країни 15
2.1. Природний потенціал Сирії 15
2.2. Історико-культурні пам'ятки країни 16
3. Характеристика туристичної галузі Сирії: сучасний стан і перспективи розвитку 25
3.1. Основні етапи розвитку туризму в Сирії 25
3.2. Туристичне районування країни 28
3.3. Аналіз туристичного ринку Сирії 34
Висновки 38
Список використаної літератури та джерел 40
Додатки 42
Предметом дослідження курсової роботи є природно-рекреаційних, історико-культурних ресурсів Сирії, сучасного стану туристичної галузі країни. Об’єктом дослідження є інструмент впливу на формування та розвиток туристичної галузі в контексті національної політики в умовах високої конкуренції та інших факторів.
Основною метою курсової роботи є вивчення Сирії, її становлення як держави, аналіз сучасного стану та перспектив розвитку туристичної галузі, розгляд природно-рекреаційного та історико-культурного потенціалу країни.
Конкретне завдання роботи полягає в:
- дослідженні фізично-географічне положення та природнокліматичних особливостей Сирії;
- дослідженні історико-культурного потенціалу країни особливостей державотворення та державного устрою сучасної Сирії та оцінці соціально-економічної політики країни;
- визначенні основних етапів розвитку сирійського туризму та туристичних районів країни на основі дослідження розміщення окремих туристичних ресурсів Сирії;
- дослідженні туристичного ринку Сирії.
Хронологічно робота охоплює сучасний стан туристичної галузі Сирії. Географічно в роботі охоплено майже усі визначні історико-культурні та природно-рекреаційні об'єкти Сирії.
Джерельна база складає 26 джерел
Курсова робота складається зі вступу, трьох основних розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
Cгенерировано за 0.118377 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|